Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Mosiu - zmiany 
Autor Wiadomość
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
Mylące to miałeś lub masz przekonanie. Są dwa typy obrażeń, 3 typy strefy ataku. Tyle.

Jak zmniejszanie obrażeń może działać na strefę? Logiczne jest, że działa na obrażenia. Obrażenia nie są zależne od strefy, tylko umiejętności.

@down - a teraz wiadomo, że obrażenia zmniejszane są niezależnie od strefy, a zależnie od typu.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 4 Sty 2020, o 18:05, edytowano w sumie 1 raz



4 Sty 2020, o 17:47
Profil WWW
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
Szymdaro napisał(a):
Mylące to miałeś lub masz przekonanie. Są dwa typy obrażeń, 3 typy strefy ataku. Tyle.

Jak zmniejszanie obrażeń może działać na strefę? Logiczne jest, że działa na obrażenia. Obrażenia nie są zależne od strefy, tylko umiejętności.


http://prntscr.com/qjbcf8 Taki opis zatrucia u łucznika występował od początku gry. W dodatku Magicy mają modyfikatory obrażeń magicznych,a fizole fizycznych, więc rozdzielenie stref powodowało, że wiadomo było ile obniżamy z danej strefy dmg.


4 Sty 2020, o 17:54
Profil
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lis 2016, o 11:35
Posty: 460
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
way dla przykładu kula ognia- sfera- dystans ale obrażenia magiczne a już precka dalej sfera dystans ale obrazenia fizyczne.

modyfikatory z debufów działają: celność na konkretne sfery a obrażeń na rodzaj odbrażen fizyczne/magiczne

reasumujac stary opis nie miał sensu bo obrażenia z dystansu mogą być zarówno magiczne jak i fizyczne


5 Sty 2020, o 17:47

Podziękowali: Way (5 Sty 2020, o 20:19)
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 18 Kwi 2017, o 16:36
Posty: 49
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: ExpolesT
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
JarekAgusi napisał(a):
way dla przykładu kula ognia- sfera- dystans ale obrażenia magiczne a już precka dalej sfera dystans ale obrazenia fizyczne.

modyfikatory z debufów działają: celność na konkretne sfery a obrażeń na rodzaj odbrażen fizyczne/magiczne

reasumujac stary opis nie miał sensu bo obrażenia z dystansu mogą być zarówno magiczne jak i fizyczne



Czyli teraz vogu bedzie w końcu działało na podpałke /uderzenie u dr jak powinno? Czy to dalej są obrażenia fizyczne?

_________________
Niepoprawny optymista


5 Sty 2020, o 19:39
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2014, o 18:53
Posty: 180
Podziękowano: 239 razy
Otrzymanych podziękowań: 78 razy
Nick w grze: Egzoturus
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
Euzen napisał(a):
JarekAgusi napisał(a):
way dla przykładu kula ognia- sfera- dystans ale obrażenia magiczne a już precka dalej sfera dystans ale obrazenia fizyczne.

modyfikatory z debufów działają: celność na konkretne sfery a obrażeń na rodzaj odbrażen fizyczne/magiczne

reasumujac stary opis nie miał sensu bo obrażenia z dystansu mogą być zarówno magiczne jak i fizyczne



Czyli teraz vogu bedzie w końcu działało na podpałke /uderzenie u dr jak powinno? Czy to dalej są obrażenia fizyczne?


Tu się nic nie zmieniło. Zostały poprawione tylko błędy opisach, nie w działaniu skili.

_________________
"Prędzej martwy, niż słaby"
Egzoturus (Mag Ognia 124lvl) [ON]
TeuRoss (Rycerz 63lvl) [ON]
W grze od 23.06.2012


Zapraszam na Targ Tolnor do sklepu NN Shop >KLIK!<


5 Sty 2020, o 19:47
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lis 2016, o 08:55
Posty: 41
Miejscowość: Bełchatów
Podziękowano: 77 razy
Otrzymanych podziękowań: 37 razy
Nick w grze: PrimeCover
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
Euzen napisał(a):
JarekAgusi napisał(a):
way dla przykładu kula ognia- sfera- dystans ale obrażenia magiczne a już precka dalej sfera dystans ale obrazenia fizyczne.

modyfikatory z debufów działają: celność na konkretne sfery a obrażeń na rodzaj odbrażen fizyczne/magiczne

reasumujac stary opis nie miał sensu bo obrażenia z dystansu mogą być zarówno magiczne jak i fizyczne



Czyli teraz vogu bedzie w końcu działało na podpałke /uderzenie u dr jak powinno? Czy to dalej są obrażenia fizyczne?


Z tym działaniem moda obrażeń u druica to śmieszny temat rzeka... Nie dość, że działa połowicznie to na nic prócz leczenia (ok, bierne z osek/korkow które są śmiesznie dmg)

_________________
PrimeCover Druid 112 lvl ~Tolnor
*I feel change in the air*


5 Sty 2020, o 20:31
Profil WWW
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
Może to ułatwi Wam nieco zrozumienie co jak działa.

https://wiki.taern.pl/index.php?title=M ... %BCe%C5%84

@down - pewnie z głowy któregoś inżyniera lub dryga :) Chociaż nie wiem który konkretnie masz na myśli (podpalenie?)

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 6 Sty 2020, o 12:36, edytowano w sumie 1 raz



6 Sty 2020, o 00:44
Profil WWW
Uczeń Simona

Rejestracja: 18 Kwi 2017, o 16:36
Posty: 49
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: ExpolesT
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
Szymdaro napisał(a):
Może to ułatwi Wam nieco zrozumienie co jak działa.

https://wiki.taern.pl/index.php?title=M ... %BCe%C5%84


Mi by ułatwiło wytłumaczenie co skąd się wzięło, ymm coś w stylu czemu atak który pochodzi typowo z magii zadaje obrażenia typowo fizyczne?

_________________
Niepoprawny optymista


6 Sty 2020, o 03:44
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron