Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Proponowana poprawka do Update 

Czy uważasz że to dobra interpretacja odporności i powinna zostać zmieniona?
Ankieta zakończyła się 11 Cze 2011, o 11:41
Tak 36%  36%  [ 22 ]
Nie 64%  64%  [ 39 ]
Razem głosów : 61

 Proponowana poprawka do Update 
Autor Wiadomość
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post Re: Proponowana poprawka do Update
Jak dla mnie też jest dobrze. Odporność procentowa na ataki fizyczne jak i różne ataki magiczne powoduje osłabienie ataku, czyli mniej strat dmg. Odporność na uroki powoduje, że urok mamy szanse odeprzeć, nie wyobrażam sobie działania uroku w skali 0-100%, to mijałoby się z celem, albo działa, albo nie. Idąc Twoim tropem trzeba by zmienić diametralnie prawie wszystkie umiejętności u wszystkich klas, dać wszystkim resy i przy okazji zmienić praktycznie grę.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


28 Maj 2011, o 13:20
Profil WWW
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 28 Cze 2010, o 16:03
Posty: 100
Miejscowość: wałbrzych
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Proponowana poprawka do Update
Według mnie jak ktoś pisał to jeszcze za łatwo debufy od vd wczodzą na fizoli ostatnio walczyłem z dibro miałem obronę 5 na uroki a on mnie na 80 % trafiał jak miałem na uroki 50 % dla mnie to trochę za łatwo te uroki wchodzą na nas powinna być tu jakaś zmiana


28 Maj 2011, o 13:30
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 26 Kwi 2011, o 12:33
Posty: 15
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Proponowana poprawka do Update
Jak dla mnie, nawet nie ma co tu się wypowiadać na 'za' czy 'przeciw'. Przecież nie ma nawet żadnej propozycji konkretnej zmiany. A to, że autor dał przykład zmiany jednego uroku - wcale nie świadczy o tym, że przemyślał on pomysł. Jeśli chcecie jakiejś zmiany, to dajcie już konkretne rozwiązania, a nie: 'zmieńcie to, bo mi tak nie pasuje, teraz jest źle, ale zróbcie tak żeby było dobrze i mi pasowało'. Jeśli zaproponujesz rozwiązanie dla wszystkich uroków(co jest praktycznie nie do zrealizowania, dlatego uznano, że teraźniejsza opcja będzie najlepsza) to przemyślę głosowanie.

_________________
Zauważyłeś› kogoś› w koszulce z dziwnym numerkiem? To prawdopodobnie użytkownik naszego serwisu! zaloguj się™ i sprawdź, kim jest osoba, którą… dziś› spotkałeś› w autobusie!


Znajdź nieznajomych!


28 Maj 2011, o 14:50
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 27 Maj 2011, o 00:37
Posty: 89
Miejscowość: dortmund
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Post Re: Proponowana poprawka do Update
popieram autora, ktos pisal ze dasz wiecej pa i wejdzie, nieprawda
dajemy po 5 pa, wiecej nieda sie i niewchodzi nawet na 100%, pokazuje sie dymek i kupa, przesadzili ze zmiana na uroki, teraz tylko fizole bronia sie aby niezmieniac bo maja szanse walczyc jak korzenie nie wejda, a moim zdaniem nalezy to zmienic bo przedaszone jest jak jest 80% to zmienic na 50% jakies 30% powinno obnizyc jeszcze odpornosc.


28 Maj 2011, o 14:54
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, o 20:48
Posty: 1556
Miejscowość: Konin
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 34 razy
Post Re: Proponowana poprawka do Update
Nie ma co porównywać ataków żywiołowych, do debuffów.
Odporność zmniejsza obrażenia ataku i zmniejsza szansę na wejście uroku. Dwie różne sprawy których nie sposób sprowadzić na jeden grunt.
A czemu widzimy szansę 100% i nieudany urok?
Bo uroki są dwu warstwowe.
Warstwa obrony PA -> Warstwa odporności na uroki -> Udany urok

_________________
Image

Surowe prawo, lecz prawo.

"Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem."
- Kurt Cobain


28 Maj 2011, o 15:00
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 27 Maj 2011, o 00:37
Posty: 89
Miejscowość: dortmund
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Post Re: Proponowana poprawka do Update
owszem 2 warstwowe , ktorych niemozna przebic na 5PA wiec to przesada lekka, skoro daje 5PA czyli max bo wiecej sie nieda, do tego pisze ze szansa 100% a niewchodzi


28 Maj 2011, o 15:03
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, o 20:48
Posty: 1556
Miejscowość: Konin
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 34 razy
Post Re: Proponowana poprawka do Update
krejzolka napisał(a):
owszem 2 warstwowe , ktorych niemozna przebic na 5PA wiec to przesada lekka, skoro daje 5PA czyli max bo wiecej sie nieda, do tego pisze ze szansa 100% a niewchodzi


Nie zrozumiałem postu.
Jak już napisałem uroki są dwuwarstwowe. Tylko pierwsza warstwa jest wyświetlana w %. Druga nie jest uwzględniana w wyświetleniu, ale bierze udział w obliczeniach. Dlatego może się zdarzyć, że na 100% urok się nie powiedzie.
A to, że nie można się przebić na 5PA jest normalne i nie widzę w tym nic dziwnego?
Tzn, że jak ustawimy obronę/atak na 5PA to powinien mieć zawsze 100% skuteczności bez względu z jakim przeciwnikiem walczymy?

_________________
Image

Surowe prawo, lecz prawo.

"Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem."
- Kurt Cobain


28 Maj 2011, o 15:07
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 27 Maj 2011, o 00:37
Posty: 89
Miejscowość: dortmund
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Post Re: Proponowana poprawka do Update
hallo ? osy na szkieleta na 100% nie weszly przez wszystkie 4 rundy na 5 PA czy to normalne ?


28 Maj 2011, o 15:30
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 25 Kwi 2011, o 20:15
Posty: 4
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Proponowana poprawka do Update
I właśnie ta "dwuwarstwowość" według mnie nie jest dobra. Załóżmy że ktoś ma 300 wiedzy a i tak mu uroki nie będą wchodziły, nawet na słabe moby bo będą odbijały jakąś śmieszną odpornością. Sprawia to że na pewnym poziomie bezsensowne staje sie wrzucanie pkt w wiedze bo i tak jest duża szansa ze nie trafimy. Moim zdaniem powinna być jedna warstwa, jakiś średni przelicznik odporności które mamy na sobie i tego co dają przydzielone PA, wiedza itd. Wiem że to nie jest wcale łatwe do zrobienia dla programistów ale myślę ze to by bylo najwłaściwsze rozwiazanie. Nie mówię że to ma być zrobione już, w tej chwili ale mogłoby chociaż zostać przemyślane. Fizole są słabi na uroki, postacie magiczne są wrażliwi na fizyczne ataki - tak było, jest i będzie.. Więc nie rozumie niektórych wypowiedzi..


Ostatnio edytowany przez krzysiek358, 28 Maj 2011, o 15:36, edytowano w sumie 1 raz



28 Maj 2011, o 15:33
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 27 Maj 2011, o 00:37
Posty: 89
Miejscowość: dortmund
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Post Re: Proponowana poprawka do Update
owszem ale wytlumacz im to


28 Maj 2011, o 15:34
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron