Strona 1 z 2 |
[ 13 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Walka - propozycja zmiany
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 2 Cze 2011, o 14:03 Posty: 5 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Propozycja jest taka, aby ataki tego samego rodzaju były wykonywane na przemian (najlepiej gdyby po każdym trafieniu aktualizowane były modyfikatory wynikające z ewentualnych debuffów). Moim zdaniem pozwoliłoby to zrobić walkę bardziej realistycznie wyglądającą i trochę ciekawszą/ bardziej emocjonującą
_________________ S1 Deathstrike - Sheed |
2 Cze 2011, o 14:53 |
|
Chodząca legenda
|
Też kiedyś o tym myślałem. Obecnie działa system - kto pierwszy ten lepszy. Chyba, że chodzi o powiedzmy ataki po zabiciu innego celu - wtedy są na przemian.
Poza tym, sądzę, że takie bicie na przemian wydłużyło by walkę. Ogólnie obecny system mi nie przeszkadza, przyzwyczaiłem się _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
2 Cze 2011, o 17:23 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Już widzę te 4, czy 5 szczurów, które mają po 4 ataki, do tego za każdym razem podbiegające do przeciwnika aby zadać osobny atak. Teraz to wygląda troche komicznie, a co dopiero po tym.
_________________ Zauważyłeś kogoś w koszulce z dziwnym numerkiem? To prawdopodobnie użytkownik naszego serwisu! zaloguj się i sprawdź, kim jest osoba, którą dziś spotkałeś w autobusie! Znajdź nieznajomych! |
3 Cze 2011, o 06:05 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Dla większego realizmu walki, wystarczyło by zmienić system kontrataków. Atakujemy grupkę mobów, zabijamy pierwszego i normalnie po tym jest ich czas, a dopiero po nich leci reszta naszych ustawionych i nie wykorzystanych ataków. Zmiana mogła by polegać na tym by te pozostałe ataki wymieniać na przemian z podbiegającymi wrogami. Zmniejszyło by to dodatkowo czas walki h-lvl ze słabymi mobkami które mamy na hita. No i ogólnie wyglądało by to bardziej realnie i dynamicznie. Bo teraz to stoimy jak słup soli i czekamy aż przeciwnicy skończą..
|
3 Cze 2011, o 08:30 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 16 Mar 2011, o 14:00 Posty: 5 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
po co h-lvl biją noobki?
Skrócenie czasu walki zwiększy zbieranie exp/h Wtedy za miast atakować 20-30grup na 1h będziesz więcej bił takich grup. Obecnie działa "kto pierwszy ten lepszy" Grupa atakująca wykonuje 1-sza ruch. Kolejność to: Kod: 1. Uroki grupowe 2. Uroki 3. Grupowe dystansowe 4. Dystansowe 5. Wręcz 6. Przeniesione wręcz 7. Przeniesione dystansowe 8. Przeniesione uroki 9. Ucieczki Przeniesione występują jeśli przeciwnik zginie zanim zostanie dokonana na niego określona akcja. Kolejność walki jest dalej losowo ustalane kogo bijemy. W tej sytuacji większość graczy bije "po linii"zabijając po kolei poszczególnych przeciwników za nim ten zdąży zadać jakikolwiek atak. MIESZANIE ATAKU pojawia się w momencie kiedy 2 lub więcej graczy atakuje 1przecikwnika. Po zabiciu go ataki niewykorzystane przechodzą na ataki przeniesione. To jest moment kiedy druga strona bije. Napisz jak wyobrażasz sobie kolejność ataków. Czy oddzielny mechanizm chcesz mieć do pvn a inny do pvp? Czy 1 działający na obie grupy ataków. |
3 Cze 2011, o 15:25 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 2 Cze 2011, o 14:03 Posty: 5 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Gex: kolejność którą podałeś uważam za dobrą - postuluję jedynie podzielenie serii ataków na pojedyncze ataki.
Chodziło mi tylko o to, aby ramach danej grupy ataków akcje wykonywała na przemian jedna i druga strona. Nie byłoby wtedy serii ataków jednego z przeciwników po której drugi przy odrobinie szczęścia już nie zaatakuje, tylko wymiana rozpoczynana przez tego, który pierwszy kliknął zegar. Uważam, że nie wydłużyłoby to wiele walki, natomiast podniosłoby jej trudność. Przykładowo moja postać idąc na łowisko zabija drzewca (jeśli wejdzie wszystkie 5 ataków) bez draśnięcia. Po wprowadzeniu takiej zmiany drzewiec będzie miał szansę na kontratak. Czyli kolejność wyglądałaby tak : 1. Uroki grupowe A1, B1, A2, B2, A3, B3 ... itd. 2. Uroki A1, B1,A2, B2, A3, B3 ... 3. Grupowe dystansowe A1, B1, A2, B2, A3, B3 ... 4. Dystansowe A1, B1, A2, B2, A3, B3 ... 5. Wręcz A1, B1, A2, B2, A3, B3 ... 6. Przeniesione wręcz 7. Przeniesione dystansowe 8. Przeniesione uroki 9. Ucieczki Gdzie A i B to drużyny biorąca udział w starciu, a numery 1-5 to kolejne pozycje postaci w drużynie. (Czyli A1 to pierwsza postać z druzyny A, a B1 - pierwsza postać z drużyny B) Oczywiście nie ma znaczenia, czy zastosować to do walk pvp czy pvm. _________________ S1 Deathstrike - Sheed |
4 Cze 2011, o 18:20 |
|
Chodząca legenda
|
Zmieniłoby to drastycznie taktykę atakowania w przypadku gdy nastawiamy się na zabicie w pierwszej turze, grając bez deffa, przykładowo mo/vd/łuk zaczyna i od razu kończy jak ma szczęście. W takim przypadku na pewno trudność by znacznie wzrosła.
_________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
4 Cze 2011, o 18:37 |
|
Duma Forum!
|
ja wole zostawic obecny system, poniewaz bardziej nagradza tych, ktorzy w trakcie walki szybciej opracowuja strategie i maja lepszy refleks.
|
4 Cze 2011, o 23:31 |
|
Chodząca legenda
|
W przypadku tego samego rodzaju ataku oczywiście
_________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
5 Cze 2011, o 00:02 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Mystheria napisał(a): ja wole zostawic obecny system, poniewaz bardziej nagradza tych, ktorzy w trakcie walki szybciej opracowuja strategie i maja lepszy refleks. Dokładnie tak. O ile w pierwszej rundzie ma tylko znaczenie komu nie zamula komputer i szybko klika, o tyle w późniejszych rundach liczy się umiejętność szybkiego opracowania taktyki i przewidywania ruchów przeciwnika. Wchodzi strategia! I to jest właśnie w Taernowskim pvp takie niezwykłe i ekscytujące. Zabierając esencję walk PvP, możemy je równie dobrze kompletnie usunąć. _________________ Surowe prawo, lecz prawo. "Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem." - Kurt Cobain |
5 Cze 2011, o 08:13 |
|
Strona 1 z 2 |
[ 13 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 39 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |