Strona 1 z 1 |
[ 5 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Podklasa dla VD
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 10 Sie 2010, o 18:56 Posty: 3 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Oto moje propozycje podklas dla Voodoo
Mistrz klątw 1. Deszcz igieł (dystansowy atak obszarowy, efekt krwawienia) czarownik sprowadza deszcz igieł które zadają obrażenia i powodują rozlegle krwawienie, liczba krwawiących przeciwników zależna od poziomu zaklęcia, -1 poziom max 2 przeciwników -3 poziom max 3 przeciwników -5 poziom max 4 przeciwników -7 poziom max 5 przeciwników Szansa na krwawienie 20% +4% na każdy kolejny poziom Obrażenia: 1,4*moc + 0,6*wiedza; 95% +15% na każdy kolejny poziom Szansa trafienia: 30% +5% na każdy kolejny poziom Mana: 60 + 15 na każdy kolejny poziom Czas trwania: 2 tury + 1 co 3 kolejne poziomy 2. Trująca chmura (dystansowy atak obszarowy, efekt zatrucia) czarownik sprowadza na polu bitwy chmurę trującego gazu, liczba Zatrutych przeciwników zależna od poziomu zaklęcia, -1 poziom max 2 przeciwników -3 poziom max 3 przeciwników -5 poziom max 4 przeciwników -7 poziom max 5 przeciwników Szansa na zatrucie 20% +5% na każdy kolejny poziom Obrażenia: 1,4*moc + 0,6*wiedza; 115% +18% na każdy kolejny poziom Szansa trafienia: 35% +5% na każdy kolejny poziom Mana: 70 + 17 na każdy kolejny poziom Czas trwania: 2 tury + 1 co 3 kolejne poziomy 3. Masowe Otępienie (urok obszarowy, efekt otępienia) czarownik używając swojej wiedzy sprowadza na swoich przeciwników klątwę Otępienia, liczba Otępionych przeciwników zależna od poziomu zaklęcia, -1 poziom max 2 przeciwników -3 poziom max 3 przeciwników -5 poziom max 4 przeciwników -7 poziom max 5 przeciwników Szansa trafienia: 40% +5% na każdy kolejny poziom Mana: 85 + 20 na każdy kolejny poziom Czas trwania: 2 tury + 1 co 2 kolejne poziomy 4. Wielki błysk (urok obszarowy zadający niewielkie obrażenia, efekt oślepienia) czarownik używając czarnej magi sprowadza na swoich przeciwników błysk który oślepia, liczba Oślepionych przeciwników zależna od poziomu zaklęcia, -1 poziom max 2 przeciwników -3 poziom max 3 przeciwników -5 poziom max 4 przeciwników -7 poziom max 5 przeciwników Obrażenia: 1,4*moc + 0,6*wiedza; 50% +12% na każdy kolejny poziom Szansa trafienia: 50% +4% na każdy kolejny poziom Mana: 65 + 17 na każdy kolejny poziom Czas trwania: 2 tury + 1 co 3 kolejne poziomy 5. Wampiryczne wyssanie duszy (atak w ręcz, transportujący manę) czarownik potrzebuje więcej many niż która kol wiek z profesji, dlatego tez potrafi rzucić potężna klątwę która co turę będzie odbierać przeciwnikowi manę, liczba tur zależna od poziomu zaklęcia, -1 poziom 2 tur -4 poziom 3 tur -7 poziom 4 tur Obrażenia: 1,4*moc + 0,6*wiedza; 55% +12% na każdy kolejny poziom Transportowana mana 55% +12% na każdy kolejny poziom Szansa trafienia: 55% +6% na każdy kolejny poziom Kondycja: 30 + 7 na każdy kolejny poziom Władca śmierci 1. Trans śmierci (urok, efekt Trans śmierci) czarownik wprowadza się w trans na odpowiednią liczbę tur, zależna od poziomu zaklęcia, -1 poziom 2 tur -4 poziom 3 tur -7 poziom 4 tur Szansa na krwawienie 20% +4% na każdy kolejny poziom Trudność: 85 -5 na każdy kolejny poziom Mana: 65 + 15 na każdy kolejny poziom Skuteczność ataku urokiem/ochrony na uroki +20%/+20% +3%/+3% na każdy kolejny poziom Skuteczność ataku dystansowego/ochrony dystansowej +20%/-25% +3%/-2% na każdy kolejny poziom Skuteczność ataku fizycznego/ochrony fizycznej -25%/-25% -2%/-2% na każdy kolejny poziom 2. Kula śmiercionośnej energi (dystansowy atak, z szansa na efekt zatrucia, otępienia i oślepienia) czarownik posiada cząstkę śmierci dzięki której może wystrzeliwać Kula śmiercionośnej energi Obrażenia: 1,4*moc + 0,6*wiedza; 115% +18% na każdy kolejny poziom Szansa trafienia: 200% +15% na każdy kolejny poziom Mana: 40 + 5 na każdy kolejny poziom Szansa na zatrucie 10% +3% na każdy kolejny poziom Szansa na otępienie 10% +3% na każdy kolejny poziom Szansa na oślepienie 10% +3% na każdy kolejny poziom 3. Tarcza śmierci (urok, efekt Tarczy śmierci) czarownik używając swojej wiedzy sprowadza na swoich przeciwników klątwę Otępienia, liczba tur zależna od poziomu zaklęcia, -1 poziom 1 tur, odbitych ataków 1 -4 poziom 2 tur, odbitych ataków 2 -7 poziom 3 tur, odbitych ataków 3 Trudność: 90 -5 na każdy kolejny poziom Mana: 85 + 20 na każdy kolejny poziom Tarcza śmierci odbija losowo wybrany atak skierowany w czarownika, obrażenia przechodzą na rzucającego 4.Wampiryczne wyssanie duszy (atak w ręcz, transportujący manę) czarownik potrzebuje więcej many niż która kol wiek z profesji, dlatego tez potrafi rzucić potężna klątwę która co turę będzie odbierać przeciwnikowi manę, liczba tur zależna od poziomu zaklęcia, -1 poziom 2 tur -4 poziom 3 tur -7 poziom 4 tur Obrażenia: 1,4*moc + 0,6*wiedza; 55% +12% na każdy kolejny poziom Transportowana mana 55% +12% na każdy kolejny poziom Szansa trafienia: 55% +6% na każdy kolejny poziom Kondycja: 30 + 7 na każdy kolejny poziom 5. Odesłanie śmierci (urok, efekt wskrzeszenia) czarownik odszyła śmierć gdy przyjdzie po jego dusze w chwili śmierci Warunek: aktywne uroki Trans śmierci i Tarcza śmierci Trudność: 95 -3 na każdy kolejny poziom Wskrzeszenie: 10% całego HP postaci +3% na każdy kolejny poziom, wskrzeszenie następuje w następnej turze Mana: 10% całej many postaci +3% na każdy kolejny poziom Czas trwania: 1 tura Ostatnio edytowany przez HooP-ColA 18 Cze 2011, o 12:37, edytowano w sumie 3 razy |
17 Cze 2011, o 15:07 |
|
Pogromca Valdaroga
|
To co napisałeś jest do bani, prawie wszystkie uroki i ataki sa obszarowe a tak być nie może.
Cytuj: 1. Deszcz igieł (urok obszarowy zadający obrażenia, efekt krwawienia) czarownik sprowadza deszcz igieł które zadają obrażenia i powodują rozlegle krwawienie, liczba krwawiących przeciwników zależna od poziomu zaklęcia, Jasne dmg obszarowe + krwawienie? Cytuj: rująca chmura (urok obszarowy, efekt zatrucia) jasne.. coś jeszcze?? Cytuj: Masowe Otępienie (urok obszarowy, efekt otępienia) HAHAHA Cytuj: Wielki błysk (urok obszarowy zadający niewielkie obrażenia, efekt oślepienia) Nie no bosko... A nie myślałeś o ukazaniu grupowym? Nic nowego nie wymyśliłeś, chcesz tylko żeby wszystko zrobili obszarowe.. to jest do bani |
17 Cze 2011, o 15:12 |
|
Chodząca legenda
|
Ogólnie pomysł mało dopracowany. Prawie wszystko obszarowe, poziom wpływa na ilość przeciwników - jakoś bez sensu, brak obrażeń, skuteczności, poboru many itp.
@edit - trochę lepiej, chociaż wszędzie są jakieś warunki :/ edit2 - podobna ta podklasa. przekokszona trochę, skoro jednym atakiem wszystkie debuffy zakłada, tarcza - rzuca debuff (bez sensu jak dla mnie), wskrzeszenie, którego nie popieram. _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. Ostatnio edytowany przez Szymdaro 18 Cze 2011, o 13:45, edytowano w sumie 2 razy |
17 Cze 2011, o 15:38 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 10 Sie 2010, o 18:56 Posty: 3 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
wprowadziłem brakujące dane: warunek, obrażenia, szansa trafienia, mana, kondycje i czas trwania
|
17 Cze 2011, o 19:45 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 10 Sie 2010, o 18:56 Posty: 3 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
dodałem nowa propozycje podklasy
|
18 Cze 2011, o 12:37 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 5 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |