Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
 Nowe bossy 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Mar 2011, o 18:06
Posty: 26
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Nowe bossy
Rekher napisał(a):
Ludzie, trochę wyraźniej.
@ up
Pas dla fizoli ok - tylko na cholerę na taki niski lvl. I to raptem o 1 stat więcej niż Anabolik. Możnaby jakiś pasek wcisnąć dla postaci ok. 45 lvla - dajacy hp, manę i kondę, żeby posiadacze Karlderów, a nie Ugunsów, nie byli pokrzywdzeni. Dajmy na to 50 many, 80 kondy i 120 hp.

Poza tym niegłupim pomysłem byłoby wprowadzenie jakiś rarów "udziwnionych" - np. dla sheeda na kastety dobrym rozwiązaniem byłyby rary dające siłę i manę - many takiemu sheedowi brakować będzie, a siła zamiast zręki się przyda. Łuk też by nie wzgardził czymś podobnym przecież. A i wprowadziłoby to różnorodność wśród rarów, buildów, postaci - ze względu na pewnie niska cenę takowych rarów ludzie robiliby alternatywne buildy postaci, szczególnie po wprowadzeniu podklas. Co znów znacząco wpłynęłoby na jakość rozrywki, zróżnicowanie przedmiotów i zatrzymałoby jakiś procent graczy na dłużej. Poza tym kolejne rary to nowi bossowie - miejsc na instancje jest aż nadto - wyspa, portal na zgorzelisku przenoszący graczy gdzieś tam, wielkie drzwi w jaskini, tyły zamku, katakumby, lodowa... Jak będę miał czas to pomyślę nad czymś przykładowym.



Przyznam pas jest nie za dobrym pomysłem ,lecz spodnie i płaszcz były przemyślane.

_________________
"Zwycięstwo bez przyjaciół nie jest zwycięstwem!


27 Kwi 2011, o 20:40
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2011, o 23:51
Posty: 43
Miejscowość: W. Podleś
Podziękowano: 67 razy
Otrzymanych podziękowań: 16 razy
Nick w grze: masart
Post Re: Nowe bossy
Też dodam nowego bosa i przyokazji nowa mapke. Zanim to dodam minie troche czasu.

_________________
Masart s2


17 Cze 2011, o 12:51
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Kwi 2011, o 17:49
Posty: 8
Miejscowość: Wałbrzych
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: TONYMONTANA
Post Re: Nowe bossy
Witam wszystkich...Otóż ja wpadłem na taki pomysł z bossem więc wam go przedstawię:]
Instancja by się znajdowała na zachód od karczmy w 2m, tam za mostem dalej w lewo...
Piramidki mogłyby być mini instancjami gdzie można by było poexpić na moobkach albo jakiś minibossach...

Mooby:
- Skorpion - hp 1200,900 many 900 kondy. Ataki: ukłucie ogonem (oślepienie), ukąszenie (krwawienie), plucie jadem (zatrucie), i jeszcze można dorzucać:) Wszystko zależy od administracji:D Wyglądem by przypominały trochę krabostwory ale to wszystko jest kwestią wyobraźni grafików:]
- Koty - 1500 hp 1200 many i 1200 kondy. Ataki to głównie fizyczne i okrzyki, coś a'la wilki...Gryzienie i ciosy pazurkami z krwawieniem.
- ... - jeśli pomysł się spodoba to jeszcze coś dorzuce:D

Boss:
W jakieś wielkiej piramidzie lokacja...
- Sfinks - 30k hp 12k many i 12k kondy... DB od VD plus uderzenie cienia... może dystansowe ataki to stąpnięcie o ziemie jak u babadeka, gryzienia, walenie łapą, i podam pomysł na DB "ZAGADKA"- powiedzmy Sfinks rzuca takiego De-buffa raz na kilka rund i osoba na którą to rzucił nie może nic robić bo kmini powiedzmy jak ją rozwiązać czy coś w tym stylu...
+
- Mumia x 2 - 7 k hp 5k many i 5k kondy ... Mumie też by biły typowo jak VD też mogły by mieć nowego De-buffa, że jak na kogoś rzucą to ta postać powiedzmy rzuca niekorzystne buffy na ludzi ze swojego pt...

Jak myślicie? Pozdr :D

_________________
s1 TONYMONTANA VD 47 lvl


17 Cze 2011, o 22:10
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post Re: Nowe bossy
To raczej pomysł stworzenia nowej mapy razem z instancja - jakaś pustynia, gdzie są w.w skorpiony, moim zdaniem węże, koty mi jakoś nie pasują (chyba, że perskie :D). Na pustyni piramida - instancja z bossem, gdzie w środku lepsze moby - wielkie skorpiony, mumie (trochę słabsze wtedy), wampiry, coś podobnego w klimacie.

Co do bossa - jak najbardziej pasuje mi Sfinks jako VD, do tego 2x jakieś potężne czy pradawne mumie (takie bossowe, lepsze). Zagadki sfinksa - hmmm, raczej dałbym -4PA, strata tury to za dużo. Ataki pomocników raczej zrobiłbym fizyczne + może jakiś urok, dziwnie wygląda boss z obstawą same vd (bazując na smoku vd+2fizole). I ten debuff mi się nie podoba.


Ogólnie dobry pomysł, tylko wymaga dopracowania.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


17 Cze 2011, o 22:35
Profil WWW
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Kwi 2011, o 17:49
Posty: 8
Miejscowość: Wałbrzych
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: TONYMONTANA
Post Re: Nowe bossy
Szymdaro masz racje ale tak naprawde to każdy pomysł w tym topicu jest do dopracowania...Co do kotów to właśnie miałem na myśli persy ale kojarzy mi się to za bardzo z tymi domowymi z mordą spłaszczoną:P Odnośnie buffa - 4pa też może być, może nawet bardziej pasuje, a ten drugi to tak o rzuciłem pomysł... Zawsze można pomyśleć nad czymś nowym:]

_________________
s1 TONYMONTANA VD 47 lvl


17 Cze 2011, o 23:26
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Cze 2011, o 00:20
Posty: 110
Podziękowano: 35 razy
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Nowe bossy
Mój pomysł to boss dla lvli 20-40 taki w miarę dostępny nie wymagający jakichś specjalnych umiejętności.A więc tak:
O Boss'ie:
Kiedyś pewien wojownik imieniem "Gherald" wyzwał potężnego maga na pojedynek.
Mag stwierdził iż karą za zuchwalstwo nie będzie śmierć ,a długie
Cierpienie w ciele potwora.I od tego czasu zuchwały wojownik nęka świat.

To by był wątek fabularny odnośnie skąd się wzioł.
Statystyki :
Poziom__50
HP__5-6k
Mana__1500
Kondycja__1500
Klasy__Rycerz - Używał by czarów__"Szybkie Cięcie" "Trans" "Potężne Cięcie" i "Siła Jedności" czyli tzw. "Rozkaz" + oczywiście tych podstawowych jak "Okrzyk Bojowy"

Ponadto miał by 2 obstawy- "Potwornych Kuszników"-podrasowana wersja Upadłego Kusznika z zamku...

Mieli by staty:
HP_800
Mana_1000
Kondycja_1000

Lokalizacja : Jest możliwość zrobienia instancji ( mój pomysł - przykładowy) pod klapą pod schodkami są drzwi. i tam instancja pełna ( i tu nowość) mieszanych mobów.
Moim pomysłem są pająki/wilki/szczury/nietoperze/upadli/i żeby nie było za łatwo to na koniec może 1-2 orki (mogą być osobno lub razem) a wyglądało by to tak... wchodzimy w tunelu ( dosyć długi najlepiej coś w stylu tych tuneli gdzie są chobgobliny) a na końcu schody z których da się wyjść tylko przez okienko po drugiej stronie komnaty.
oczywiście w środku stoi "Upadły Gherald" . Wyjście prowadziło by na przykład w miejsce gdzie się wychodzi z duszków.Po tym updacie z mapkami droga będzie w sam raz aby się nie chodziło za szybko ,również nie musieć lecieć szmat drogi jak na duszki :).

I kwestia Rarów czyli to co interesuje najbardziej graczy.

Pierwszy rar - "Kondor" czyli hełm dla Fizola (jako iż hełmów jest mało pomysł według mnie dobry)
Staty -HP +50
- Kondycja +40
- Siła + 6
- Zręczność + 6 (oczywiście wszelkie propozycje mile widziane)

Drugi Rar - "Legwan" czyli tarcza pod magów ( jakoż iż dla magów nie ma tarcz z rarów)
Staty -Mana +50
-Moc +5
-Wiedza +5

Trzeci rar - "Magnum" czyli zbroja dla magów ( na low-mid lvle nie ma zadnej zbroi dla maga)
Staty -Mana + 80
-Moc +5
-Wiedza +5
-HP -30

Jeszcze aby nie było to za łatwo można dodać misje od 15-20 lvla która dawała by możliwość wejścia do instancji.
NPC dającym questa mógłby być nasz dobrze znany "Simon"
M-My S-Simon tak wyglądał by mniej więcej dialog:

M: Witaj Simonie.Nie potrzebujesz może pomocy?
S: Witaj.Przyszedłeś w samą porę.Właśnie znalazłem stary zwój z zaklęciem.
M: Zwój z zaklęciem?Wygląda na robotę jakiegoś maga.
S: O tuż to... I to nie byle jakiego a samego "Maksimusa IV" (czwartego)
M: Nigdy o nim nie słyszałem.
S: Nic Dziwnego.Żył ponad tysiąc lat temu.
M: Aż tysiąc?!
S: Nie inaczej. Obawiam się że jest to Potężne zaklęcie którym uwięził "Gheralda" w ciele bestii
M: Jakiego Gheralda?!
S: Nie ma czasu na opowiadania... idź z tym do wiedźmy na bagnach może ona będzie wiedzieć coś więcej.
Udajemy sie do Hobler M-my H-hobler
H: Znowu mi kto...Och to ty. Przepraszam jestem dziś strasznie roztrzęsiona.
M: Co się stało?
H: Od rana pająki wychodzą z nor i niszczą moje wszystkie zioła idź i zrób z tym coś potem pogadamy.
Idziemy do Johkabal'a
M: Witaj. Przychodze od wiedźmy aby zatrzymać tą plage.
J: Plagę? To nie tak. One są po prostu przestraszone.
M: Czym?
J: Słyszałem ,że Krzyżak Powrócił w te okolice. Idź zabij go a pająki ponownie powrócą.
Zabijamy Krzyżaka i wracamy do Hobler.
M: Załatwione.A teraz zgodnie z umową powiedz mi czy wiesz coś na temat Maksimusa IV.
H: Maksimusa IV?Cóż był potężnym magiem.Niestety nie wiem o nim zbyt wiele.Musiał żyć przede mną
M: Czyli jest bardzo stary...
H: Dokładnie. Podejżewam iż jest to jego najpotężniejsze zaklęcie.Według legendy uwięził nim Gheralda w ciele bestii.
M: Co to za Gherald?
H: Oj nie czas na opowiadania.Z tych starożytnych runów wynika iż Gherald odzyskuje siły.Musisz iść go zgładzić zanim sie całkowicie odrodzi.
Idziemy do Simona i mówimy mu o tym.
S: Zapomniałem o tym...Przy zwoju znalazłem jeszcze ten kamień jednak to nie kamień.
M: Czy to Kamień runiczny? (itemek typu "Sfery Animacji" z próby druidów)
S: Dokładnie.Pomoże ci znaleść i osłabić Gheralda dzięki czemu będziesz go mógł zabić.
Idziemy do Gheralda i go zabijamy.

Po Osłabieniu Gherald powinien mieć :
HP__2k
Many__500
Kondycji___500

Nagroda do odebrania u Simona :
Złoto -około 5tys
Możliwość chodzenia na bossa
5k expa

Jeśli trzeba to moge podać linki do poszczególnych obrazków (ułatwienie dla adminów)
Link do Kusznika http://wiki.taern.pl/index.php/Upad%C5%82y_Kusznik.

Link do Gheralda http://wiki.taern.pl/index.php/Upad%C5% ... a%C5%BCnik
trzeba było by go przerobić trochę... nie ukrywam ale grafikiem nie jestem :/
Najlepiej Dodać mu hełm z 2 ptasimi skrzydełkami.

Propozycje wyglądu rarów
Kondor - Hełm na podobiźnie polskich hełmów Husarii.
Legwan - Tarcza (zielona) na wzór łusek można było by przyczepić do niej głowę legwana.
Magnum- Zbroja z Iskierkami ( nie mówie o czarze maga) na klacie. Coś na podobizne Klaty- taka żółta zbroja bez ramion.

Przypominam to są tylko sugestie od razu perfekcyjne nie będą dlatego prosze o wszelkie sugestie.Pozdrawiam ProStyler S1.

_________________
Błyskawica ~~DruiD~~ 53 LvL [On]

Gromek ~~SheeD~~ 22 LvL [ON]


19 Cze 2011, o 01:39
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post Re: Nowe bossy
Sam pomysł ok :) fajna fabuła, tylko nie pasuje mi jedno - czy to ma być boss w instancji, czy Q (na dostęp do bossa i osłabienie go, tylko raz możliwe do zrobienia zatem tylko raz osłabiamy)? Poza tym osłabienie bossa też mi jakoś nie podchodzi ani sam Q aby uzyskać do niego dostęp.
Jest kilka błędów w tekście, jakieś ortograficzne, interpunkcyjne itp. Brakuje też logiki w tym wszystkim troszkę - musimy zabić bossa aby uzyskać możliwość chodzenia na niego, mało konsekwentnie.

Moim zdaniem - zrobiłbym z tego 2 osobne sprawy - Q oraz bossa i oczywiście rozdzielił obie części, a co za tym idzie zmodyfikował.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


19 Cze 2011, o 02:36

Podziękowali: ProStyler (19 Cze 2011, o 11:12)
Profil WWW
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Cze 2011, o 00:20
Posty: 110
Podziękowano: 35 razy
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Nowe bossy
Szymdaro ja to robiłem już totalnie zmęczony ( około 2 w nocy było).
Za wszelakie błędy z góry przepraszam.
Odnośnie questa-
Osłabienie jest po to aby questa można było wykonać samemu.
Quest jest po to aby ułatwić dostęp do Gheralda (głównie dlatego żeby Gracz zobaczył gdzie to jest i jak się tam idzie.)
Quest nie przyczynia się do tego aby boss był ciągle osłabiony.Chodzi o przejście bossa.
Poza tym jeszcze nie było żadnych ograniczeń do bossów.na wszystkie można wejść na 1 lvlu (wystarczy że high lvle wybiją a on sobie przejdzie) nie mówię że na każdym bossie na 1 lvlu przeżyjemy chodzi o sam fakt.

Doceniam twoją propozycję.
Można było by zrobić coś w stylu Questa na krzyżaka.

_________________
Błyskawica ~~DruiD~~ 53 LvL [On]

Gromek ~~SheeD~~ 22 LvL [ON]


19 Cze 2011, o 10:38
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Mar 2011, o 21:44
Posty: 25
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 100 razy
Post Re: Nowe bossy
Powiem tak, pomysł bardzo ciekawy i jestem za wprowadzeniem tego urozmaicenia do naszej krainy tylko kilka uwag mam a poza tym wszystko ok :)

1) "Kondor" - chyba wymyśliłeś to oglądając ... ^^ przecież to się tylko z jednym kojarzy :) poza tym uważam, iż 4 bonusy do jednego raru to zbyt wiele jak na takie lvle.

2) "Legwan" - hmm tarcza? ok, ale myślę, że bonus mocy do tarczy to niezbyt dobry pomysł. proponuje takie staty: hp +40, mana +40, wiedza +5, i pancerze +20

3) "Magnum" - pomysł z ujemnym hp dla low lvli jest do bani. Ten rar byłby wart max tyle co "Ayol" ^^

Co do reszty nie mam zastrzeżeń i jest pozytywnie :)

_________________
MO +100lvl - s1


19 Cze 2011, o 12:14

Podziękowali: ProStyler (19 Cze 2011, o 13:25)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2011, o 22:14
Posty: 89
Miejscowość: Stalowa Wola
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Nowe bossy
Hm.. pomysł dobry (jak na to,że robione o 2 w nocy :P) jednak to osłabienie wydaję mi się zupełnie niepotrzebne.Idąc z grupą można spokojnie go ubić,a przy okazji nauczyć się współpracy w drużynie.Oczywiście nie wykluczam opcji solowania tego bossa.Nazwy rarów są jeszcze do przemyślenia,ale na wstępie tylko ten 'Kondor' mi nie odpowiada :D.Tak jak up sądzę,że 4 bonusy w jednym rarze na tak niskim levelu to za wiele.Koniec końców gratuluję pomysłu ;)


19 Cze 2011, o 12:46

Podziękowali: ProStyler (19 Cze 2011, o 13:25)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron