Strona 6 z 7 |
[ 61 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 3, 4, 5, 6, 7 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Nowe bossy
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 3 Mar 2011, o 18:06 Posty: 26 Miejscowość: Wrocław Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 4 razy |
Rekher napisał(a): Ludzie, trochę wyraźniej. @ up Pas dla fizoli ok - tylko na cholerę na taki niski lvl. I to raptem o 1 stat więcej niż Anabolik. Możnaby jakiś pasek wcisnąć dla postaci ok. 45 lvla - dajacy hp, manę i kondę, żeby posiadacze Karlderów, a nie Ugunsów, nie byli pokrzywdzeni. Dajmy na to 50 many, 80 kondy i 120 hp. Poza tym niegłupim pomysłem byłoby wprowadzenie jakiś rarów "udziwnionych" - np. dla sheeda na kastety dobrym rozwiązaniem byłyby rary dające siłę i manę - many takiemu sheedowi brakować będzie, a siła zamiast zręki się przyda. Łuk też by nie wzgardził czymś podobnym przecież. A i wprowadziłoby to różnorodność wśród rarów, buildów, postaci - ze względu na pewnie niska cenę takowych rarów ludzie robiliby alternatywne buildy postaci, szczególnie po wprowadzeniu podklas. Co znów znacząco wpłynęłoby na jakość rozrywki, zróżnicowanie przedmiotów i zatrzymałoby jakiś procent graczy na dłużej. Poza tym kolejne rary to nowi bossowie - miejsc na instancje jest aż nadto - wyspa, portal na zgorzelisku przenoszący graczy gdzieś tam, wielkie drzwi w jaskini, tyły zamku, katakumby, lodowa... Jak będę miał czas to pomyślę nad czymś przykładowym. Przyznam pas jest nie za dobrym pomysłem ,lecz spodnie i płaszcz były przemyślane. _________________ "Zwycięstwo bez przyjaciół nie jest zwycięstwem! |
|
27 Kwi 2011, o 20:40 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Też dodam nowego bosa i przyokazji nowa mapke. Zanim to dodam minie troche czasu.
_________________ Masart s2 |
|
17 Cze 2011, o 12:51 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 3 Kwi 2011, o 17:49 Posty: 8 Miejscowość: Wałbrzych Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: TONYMONTANA |
Witam wszystkich...Otóż ja wpadłem na taki pomysł z bossem więc wam go przedstawię:]
Instancja by się znajdowała na zachód od karczmy w 2m, tam za mostem dalej w lewo... Piramidki mogłyby być mini instancjami gdzie można by było poexpić na moobkach albo jakiś minibossach... Mooby: - Skorpion - hp 1200,900 many 900 kondy. Ataki: ukłucie ogonem (oślepienie), ukąszenie (krwawienie), plucie jadem (zatrucie), i jeszcze można dorzucać:) Wszystko zależy od administracji:D Wyglądem by przypominały trochę krabostwory ale to wszystko jest kwestią wyobraźni grafików:] - Koty - 1500 hp 1200 many i 1200 kondy. Ataki to głównie fizyczne i okrzyki, coś a'la wilki...Gryzienie i ciosy pazurkami z krwawieniem. - ... - jeśli pomysł się spodoba to jeszcze coś dorzuce:D Boss: W jakieś wielkiej piramidzie lokacja... - Sfinks - 30k hp 12k many i 12k kondy... DB od VD plus uderzenie cienia... może dystansowe ataki to stąpnięcie o ziemie jak u babadeka, gryzienia, walenie łapą, i podam pomysł na DB "ZAGADKA"- powiedzmy Sfinks rzuca takiego De-buffa raz na kilka rund i osoba na którą to rzucił nie może nic robić bo kmini powiedzmy jak ją rozwiązać czy coś w tym stylu... + - Mumia x 2 - 7 k hp 5k many i 5k kondy ... Mumie też by biły typowo jak VD też mogły by mieć nowego De-buffa, że jak na kogoś rzucą to ta postać powiedzmy rzuca niekorzystne buffy na ludzi ze swojego pt... Jak myślicie? Pozdr _________________ s1 TONYMONTANA VD 47 lvl |
|
17 Cze 2011, o 22:10 |
|
|
Chodząca legenda
|
To raczej pomysł stworzenia nowej mapy razem z instancja - jakaś pustynia, gdzie są w.w skorpiony, moim zdaniem węże, koty mi jakoś nie pasują (chyba, że perskie ). Na pustyni piramida - instancja z bossem, gdzie w środku lepsze moby - wielkie skorpiony, mumie (trochę słabsze wtedy), wampiry, coś podobnego w klimacie.
Co do bossa - jak najbardziej pasuje mi Sfinks jako VD, do tego 2x jakieś potężne czy pradawne mumie (takie bossowe, lepsze). Zagadki sfinksa - hmmm, raczej dałbym -4PA, strata tury to za dużo. Ataki pomocników raczej zrobiłbym fizyczne + może jakiś urok, dziwnie wygląda boss z obstawą same vd (bazując na smoku vd+2fizole). I ten debuff mi się nie podoba. Ogólnie dobry pomysł, tylko wymaga dopracowania. _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
|
17 Cze 2011, o 22:35 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 3 Kwi 2011, o 17:49 Posty: 8 Miejscowość: Wałbrzych Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: TONYMONTANA |
Szymdaro masz racje ale tak naprawde to każdy pomysł w tym topicu jest do dopracowania...Co do kotów to właśnie miałem na myśli persy ale kojarzy mi się to za bardzo z tymi domowymi z mordą spłaszczoną:P Odnośnie buffa - 4pa też może być, może nawet bardziej pasuje, a ten drugi to tak o rzuciłem pomysł... Zawsze można pomyśleć nad czymś nowym:]
_________________ s1 TONYMONTANA VD 47 lvl |
|
17 Cze 2011, o 23:26 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Mój pomysł to boss dla lvli 20-40 taki w miarę dostępny nie wymagający jakichś specjalnych umiejętności.A więc tak:
O Boss'ie: Kiedyś pewien wojownik imieniem "Gherald" wyzwał potężnego maga na pojedynek. Mag stwierdził iż karą za zuchwalstwo nie będzie śmierć ,a długie Cierpienie w ciele potwora.I od tego czasu zuchwały wojownik nęka świat. To by był wątek fabularny odnośnie skąd się wzioł. Statystyki : Poziom__50 HP__5-6k Mana__1500 Kondycja__1500 Klasy__Rycerz - Używał by czarów__"Szybkie Cięcie" "Trans" "Potężne Cięcie" i "Siła Jedności" czyli tzw. "Rozkaz" + oczywiście tych podstawowych jak "Okrzyk Bojowy" Ponadto miał by 2 obstawy- "Potwornych Kuszników"-podrasowana wersja Upadłego Kusznika z zamku... Mieli by staty: HP_800 Mana_1000 Kondycja_1000 Lokalizacja : Jest możliwość zrobienia instancji ( mój pomysł - przykładowy) pod klapą pod schodkami są drzwi. i tam instancja pełna ( i tu nowość) mieszanych mobów. Moim pomysłem są pająki/wilki/szczury/nietoperze/upadli/i żeby nie było za łatwo to na koniec może 1-2 orki (mogą być osobno lub razem) a wyglądało by to tak... wchodzimy w tunelu ( dosyć długi najlepiej coś w stylu tych tuneli gdzie są chobgobliny) a na końcu schody z których da się wyjść tylko przez okienko po drugiej stronie komnaty. oczywiście w środku stoi "Upadły Gherald" . Wyjście prowadziło by na przykład w miejsce gdzie się wychodzi z duszków.Po tym updacie z mapkami droga będzie w sam raz aby się nie chodziło za szybko ,również nie musieć lecieć szmat drogi jak na duszki . I kwestia Rarów czyli to co interesuje najbardziej graczy. Pierwszy rar - "Kondor" czyli hełm dla Fizola (jako iż hełmów jest mało pomysł według mnie dobry) Staty -HP +50 - Kondycja +40 - Siła + 6 - Zręczność + 6 (oczywiście wszelkie propozycje mile widziane) Drugi Rar - "Legwan" czyli tarcza pod magów ( jakoż iż dla magów nie ma tarcz z rarów) Staty -Mana +50 -Moc +5 -Wiedza +5 Trzeci rar - "Magnum" czyli zbroja dla magów ( na low-mid lvle nie ma zadnej zbroi dla maga) Staty -Mana + 80 -Moc +5 -Wiedza +5 -HP -30 Jeszcze aby nie było to za łatwo można dodać misje od 15-20 lvla która dawała by możliwość wejścia do instancji. NPC dającym questa mógłby być nasz dobrze znany "Simon" M-My S-Simon tak wyglądał by mniej więcej dialog: M: Witaj Simonie.Nie potrzebujesz może pomocy? S: Witaj.Przyszedłeś w samą porę.Właśnie znalazłem stary zwój z zaklęciem. M: Zwój z zaklęciem?Wygląda na robotę jakiegoś maga. S: O tuż to... I to nie byle jakiego a samego "Maksimusa IV" (czwartego) M: Nigdy o nim nie słyszałem. S: Nic Dziwnego.Żył ponad tysiąc lat temu. M: Aż tysiąc?! S: Nie inaczej. Obawiam się że jest to Potężne zaklęcie którym uwięził "Gheralda" w ciele bestii M: Jakiego Gheralda?! S: Nie ma czasu na opowiadania... idź z tym do wiedźmy na bagnach może ona będzie wiedzieć coś więcej. Udajemy sie do Hobler M-my H-hobler H: Znowu mi kto...Och to ty. Przepraszam jestem dziś strasznie roztrzęsiona. M: Co się stało? H: Od rana pająki wychodzą z nor i niszczą moje wszystkie zioła idź i zrób z tym coś potem pogadamy. Idziemy do Johkabal'a M: Witaj. Przychodze od wiedźmy aby zatrzymać tą plage. J: Plagę? To nie tak. One są po prostu przestraszone. M: Czym? J: Słyszałem ,że Krzyżak Powrócił w te okolice. Idź zabij go a pająki ponownie powrócą. Zabijamy Krzyżaka i wracamy do Hobler. M: Załatwione.A teraz zgodnie z umową powiedz mi czy wiesz coś na temat Maksimusa IV. H: Maksimusa IV?Cóż był potężnym magiem.Niestety nie wiem o nim zbyt wiele.Musiał żyć przede mną M: Czyli jest bardzo stary... H: Dokładnie. Podejżewam iż jest to jego najpotężniejsze zaklęcie.Według legendy uwięził nim Gheralda w ciele bestii. M: Co to za Gherald? H: Oj nie czas na opowiadania.Z tych starożytnych runów wynika iż Gherald odzyskuje siły.Musisz iść go zgładzić zanim sie całkowicie odrodzi. Idziemy do Simona i mówimy mu o tym. S: Zapomniałem o tym...Przy zwoju znalazłem jeszcze ten kamień jednak to nie kamień. M: Czy to Kamień runiczny? (itemek typu "Sfery Animacji" z próby druidów) S: Dokładnie.Pomoże ci znaleść i osłabić Gheralda dzięki czemu będziesz go mógł zabić. Idziemy do Gheralda i go zabijamy. Po Osłabieniu Gherald powinien mieć : HP__2k Many__500 Kondycji___500 Nagroda do odebrania u Simona : Złoto -około 5tys Możliwość chodzenia na bossa 5k expa Jeśli trzeba to moge podać linki do poszczególnych obrazków (ułatwienie dla adminów) Link do Kusznika http://wiki.taern.pl/index.php/Upad%C5%82y_Kusznik. Link do Gheralda http://wiki.taern.pl/index.php/Upad%C5% ... a%C5%BCnik trzeba było by go przerobić trochę... nie ukrywam ale grafikiem nie jestem :/ Najlepiej Dodać mu hełm z 2 ptasimi skrzydełkami. Propozycje wyglądu rarów Kondor - Hełm na podobiźnie polskich hełmów Husarii. Legwan - Tarcza (zielona) na wzór łusek można było by przyczepić do niej głowę legwana. Magnum- Zbroja z Iskierkami ( nie mówie o czarze maga) na klacie. Coś na podobizne Klaty- taka żółta zbroja bez ramion. Przypominam to są tylko sugestie od razu perfekcyjne nie będą dlatego prosze o wszelkie sugestie.Pozdrawiam ProStyler S1. _________________ Błyskawica ~~DruiD~~ 53 LvL [On] Gromek ~~SheeD~~ 22 LvL [ON] |
|
19 Cze 2011, o 01:39 |
|
|
Chodząca legenda
|
Sam pomysł ok fajna fabuła, tylko nie pasuje mi jedno - czy to ma być boss w instancji, czy Q (na dostęp do bossa i osłabienie go, tylko raz możliwe do zrobienia zatem tylko raz osłabiamy)? Poza tym osłabienie bossa też mi jakoś nie podchodzi ani sam Q aby uzyskać do niego dostęp.
Jest kilka błędów w tekście, jakieś ortograficzne, interpunkcyjne itp. Brakuje też logiki w tym wszystkim troszkę - musimy zabić bossa aby uzyskać możliwość chodzenia na niego, mało konsekwentnie. Moim zdaniem - zrobiłbym z tego 2 osobne sprawy - Q oraz bossa i oczywiście rozdzielił obie części, a co za tym idzie zmodyfikował. _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
|
19 Cze 2011, o 02:36 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Szymdaro ja to robiłem już totalnie zmęczony ( około 2 w nocy było).
Za wszelakie błędy z góry przepraszam. Odnośnie questa- Osłabienie jest po to aby questa można było wykonać samemu. Quest jest po to aby ułatwić dostęp do Gheralda (głównie dlatego żeby Gracz zobaczył gdzie to jest i jak się tam idzie.) Quest nie przyczynia się do tego aby boss był ciągle osłabiony.Chodzi o przejście bossa. Poza tym jeszcze nie było żadnych ograniczeń do bossów.na wszystkie można wejść na 1 lvlu (wystarczy że high lvle wybiją a on sobie przejdzie) nie mówię że na każdym bossie na 1 lvlu przeżyjemy chodzi o sam fakt. Doceniam twoją propozycję. Można było by zrobić coś w stylu Questa na krzyżaka. _________________ Błyskawica ~~DruiD~~ 53 LvL [On] Gromek ~~SheeD~~ 22 LvL [ON] |
|
19 Cze 2011, o 10:38 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Powiem tak, pomysł bardzo ciekawy i jestem za wprowadzeniem tego urozmaicenia do naszej krainy tylko kilka uwag mam a poza tym wszystko ok
1) "Kondor" - chyba wymyśliłeś to oglądając ... ^^ przecież to się tylko z jednym kojarzy poza tym uważam, iż 4 bonusy do jednego raru to zbyt wiele jak na takie lvle. 2) "Legwan" - hmm tarcza? ok, ale myślę, że bonus mocy do tarczy to niezbyt dobry pomysł. proponuje takie staty: hp +40, mana +40, wiedza +5, i pancerze +20 3) "Magnum" - pomysł z ujemnym hp dla low lvli jest do bani. Ten rar byłby wart max tyle co "Ayol" ^^ Co do reszty nie mam zastrzeżeń i jest pozytywnie _________________ MO +100lvl - s1 |
|
19 Cze 2011, o 12:14 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Hm.. pomysł dobry (jak na to,że robione o 2 w nocy ) jednak to osłabienie wydaję mi się zupełnie niepotrzebne.Idąc z grupą można spokojnie go ubić,a przy okazji nauczyć się współpracy w drużynie.Oczywiście nie wykluczam opcji solowania tego bossa.Nazwy rarów są jeszcze do przemyślenia,ale na wstępie tylko ten 'Kondor' mi nie odpowiada .Tak jak up sądzę,że 4 bonusy w jednym rarze na tak niskim levelu to za wiele.Koniec końców gratuluję pomysłu
|
|
19 Cze 2011, o 12:46 |
|
|
Strona 6 z 7 |
[ 61 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 3, 4, 5, 6, 7 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |