Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
 rozpoznawanie przeciwnika 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 18 Kwi 2011, o 20:27
Posty: 43
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post rozpoznawanie przeciwnika
Witam,
moim, zresztą, nie tylko moim zdaniem, niesprawiedliwym jest fakt, iż fizyczni bez problemu są rozpoznawalni od początku walki, natomiast VD, MO, czy Druid nie.
Dla przykładu, kiedy MO zaatakuje Rycerza, już wie z kim walczy, natomiast biedny Rycerz nie wie kto go zaatakował, czy dać bardziej w obronę przed urokami, bo może to VD, czy Druid, a może to MO i bardziej w obronę dystansową.
W większości takich walk, fizol dopiero po pierwszej rundzie się dowiaduje z kim ma przyjemność, niestety, w większości takich sytuacji to pierwsza runda jest najważniejsza, więc jeśli na chybił nie trafi dobrze w ustawienia walki, można powiedzieć, że już po nim.
Oczywiście nie jest tu mowa o walkach na arenie, gdzie można przed walką sprawdzić kim jest przeciwnik. Mowa tu w szczególności o faworyzowaniu "czach" którzy często atakują innych po sprawdzeniu jego levelu i profesji. Oczywiście przed "czachą" o profesji Fizycznej jest możłiwość rozpoznania i ustawienia obrony, problem jest wtedy, kiedy "czachą" jest VD, Druid, czy MO.
Moim zdaniem aby było sprawiedliwie, każdy powinien wiedzieć z kim walczy, lub nikt nie powinien wiedzieć, kim jest przeciwnik, oczywiście przynajmniej do pierwszej rundy, kiedy to po ataku można rozpoznać z kim ma się przyjemność.
To taka moja mała sugestia co do zmian, mam nadzieję, że jeszcze ktoś się wypowie w tym temacie, ewentualnie wyprowadzi mnie z błędu, bo może istnieje sposób na rozróżnienie w/w profesji ?


28 Cze 2011, o 20:11
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2011, o 17:46
Posty: 30
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: rozoznawanie przeciwnika
Podczas walki można wejść na szybko w ranking, wpisać nazwę gracza i sprawdzić jego profesję. Mi to zabiera mniej więcej 50% czasu.


28 Cze 2011, o 20:13
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 18 Kwi 2011, o 20:27
Posty: 43
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: rozoznawanie przeciwnika
Gratruluję szybkości :)
Niestety, ja tak szybki nie jestem.
Człowiek idzie sobie spokojnie, nagle ktoś go atakuje, jest zaskoczony, co normalny jest, że zwalnia to jego reakcję, to po pierwsze.
Po drugie, niektóre nicki są dość skomplikowane, więc ciężko je przepisać. Może i jest możliwość skopiowania nicku, jednak jak sam pisałeś, Tobie zajmuje to 50%, czyli 5 sekund. Pozostaje tylko 5 na ustawienie 5 ataków, 3 obrony i jeszcze dopasowanie do tego PA, więc gratulije szybkości :)
Oczywiście są 4 zaprogramowane strategie walki ( jeśli ktoś ma konto premium, inaczej tylko 2) Jednak wiele graczy ma ustawienia na walkę z Bosami, na pierwszą rundę, na dobijanie przeciwnika, na mobki, więc troszkę brakuje jeszcze na zaprogramowanie walki przeciw wybranym profesjom.
Była podobna dyskusja na czacie w trakcie gry, kilka osób oczywiście napisało, że tak jest dobrze. Chyba nie muszę pisać jakimi profesjami okazali się gracze, którzy stwierdzili, że tak jest dobrze :) MO, VD, Druid :)


28 Cze 2011, o 20:29
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Odpowiedz z cytatem
Post Re: rozoznawanie przeciwnika
ja osobiście gram VD, a wcześniej MO i zgadzam się z Bodyguardem - jest to kłopot, choć nie traktowałbym go w kategoriach dużej dolegliwości;

Bodyguard, czy masz jakiś pomysł jak mogłyby wyglądać swoiste znaczniki klas (przy fizolach najczęściej jest to postawa).


28 Cze 2011, o 20:38
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2010, o 22:29
Posty: 1435
Podziękowano: 52 razy
Otrzymanych podziękowań: 100 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: rozoznawanie przeciwnika
Kiedyś (bo teraz już rzadziej) spotykałem fizoli chodzących z łukami co myliło przeciwników, Potem szybka zmiana i niemiłe zaskoczenie.


28 Cze 2011, o 20:48
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 18 Kwi 2011, o 20:27
Posty: 43
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: rozoznawanie przeciwnika
Też chodziłem z łukiem, jest tylko jeden problem, tarcza i miecz dodaje mi hp 200, więc kiedy w trakcie walki dokonam zamiany z łuku na tarczę i miecz, to niestety, ale 200 HP mam w plecy, więc moim zdaniem nie jest to dobry pomysł, szczególnie, że tak bardzo liczy się HP :)
Co do znaków, moim zdaniem jakiś grafik może popracować nad ikonkami, coś w roddzaju tych, które są np. w umiejętnościach.
Taka ikonka graficzna mogłaby ukazywac się przykładowo na początku walki na 5 sekund, wtedy nie będzie problemu kto jest kto, czyli faworyzowania poniektórych profesji.


28 Cze 2011, o 21:32
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: rozoznawanie przeciwnika
Według mnie wystarczy opracować postacie podobnie jak fizoli czyli przykładowo ręce w górze, na dól, po środku, jakieś gibanie się czy wykrok jak u rycka itp :P

@down - kolory eq zależą obecnie od bonusów do stat i chyba tak jest dobrze, przecież tą samą zbroję może nosić mo, druid czy vd - za każdym przełożeniem między postaciami będzie zmieniać kolor?

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro 28 Cze 2011, o 22:30, edytowano w sumie 2 razy



28 Cze 2011, o 22:05
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45
Posty: 332
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 358 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: rozoznawanie przeciwnika
Fakt jest to problem, nawet w swojej ekipie komu dać np źródło, jak stoi sobie 4 lub nawet 5 magicznych, w takiej samej postawie, w takich samych strojach, charakterystyczna postawa dla kazdej profy ,tak jak pisze Szymdaro by bylo najsprawiedliwsze, bo tak jest u fizoli, chyba zeby jedna klasa miala zawsze zbroje w tym samym kolorze, np vd w fiolecie, drut w zieleni

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.


28 Cze 2011, o 22:25
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 18 Kwi 2011, o 20:27
Posty: 43
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: rozoznawanie przeciwnika
Szymdaro napisał(a):
Według mnie wystarczy opracować postacie podobnie jak fizoli czyli przykładowo ręce w górze, na dól, po środku, jakieś gibanie się czy wykrok jak u rycka itp :P

Moim skromnym zdaniem, to najlepsze rozwiązanie :)
przykładowo postać MO stoi z lekko odchylonymi rękoma do tyłu, oraz lekko odchyloną głową. Rzucając ogniem, pochyla głowę w przód, ręce w zamachu idą do przodu a z nich wylatuje kula ognia, czy coś podobnego :)
VD z rękoma wyciągniętymi przed siebie, jak zombi :)
Druid, ręce podobnie złożone jak do modlitwy, czy skrzyżowane na piersi.
Pozostaje pytanie, czy jest sens proponować kto i jak ma wyglądać, skoro nawet nie wiadomo, czy wogóle takowa zmiana poprawiająca rozróżnianie poszczególnych profesji jest brana pod uwagę :)


28 Cze 2011, o 23:00
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 06:55
Posty: 438
Miejscowość: Bdg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: rozoznawanie przeciwnika
Zmiana wyglądu postaci o profesji druid, VD i MO, oczywiście powinna nastąpić.

Można tymczasowo dodać do ikony postaci, obok nicku, nazwę profesji (mało klimatyczne rozwiązanie).
Docelowa każda z tych klas powinna wyglądać inaczej.

Pomysł: ręce z tyłu, ręce z przodu (jak zombie :ugeek: :geek: :shock: ), ręce prosto to w ogole nie ma klimatu.

Już bym wolał, aby np druid unosił się nad ziemią lub miał jakiś kaptur na głowie, dla VD nie byłoby lasek tylko lalki, a MO może zostać jak jest - byłaby rozpoznawalność :)

_________________
S2
ןןoɹ puɐ ʞɔoɹ

Nasze społeczeństwo samo się ogłupia!

1 vs 1 - do 74 - 2 miejsce
2 vs 2 - 51+ - 1 miejsce
5 vs 5 - 51+ - 1 miejsce
5 vs 5 - do 50 lvl - 1 miejsce
3 vs 3 - 3 miejsce, we dwóch :D


Brotherhood Of Death


29 Cze 2011, o 07:44
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 245 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron