|
|
Strona 1 z 2 |
[ 12 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
| Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Wrażenia po turnieju 03.10.2010
| Autor | Wiadomość |
|---|---|
|
Błądzący w Tunelach Rejestracja: 9 Sie 2010, o 19:31 Posty: 135 Miejscowość: Mała dziura na podkarpaciu/katowice Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 1 raz |
Kurz opadł, krew wsiąkła... co odsłonił turniej:
1. MO < rycerz. Musze to przyznać, bo biedny Plox przekonał się o tym już 2 x na własnej skórze. A okrzyki Madaski "nie bij za mocno" do końca mnie o tym przekonują. Może niewielki bonus od wiedzy do obrony fizycznej ? 2. Bug z dołanczaniem sie ciągle istnieje Naprawić 3. Lagi u graczy psują całą zabawę Niestety realia są jakie są i tutaj Admini są raczej bezsilni Apel do graczy - sprzedajcie samochody/rowery/traktory i kombajny - kupcie lepszy sprzęt! =D 4. Widać sporą ilość rare'ów na rynku. Między 20 a 30 lvlem jest przepaść statów, skilli i przedmiotów. Między 40 a 50 - właściwie tylko statów, bo każdy chomikuje pkt na wyższe levelie skili. Było to widać w pewnym stopniu na tym właśnie turnieju. Nowa lokacja + nowe bossy z nowymi rarami + sklep z przedmiotami rangi IX ( X?) powinno to troszkę wyrównać. 5. Nic tak nie podnosi adrenaliny jak dobra walka, kiedy zwycięstwo wisi na włosku Szum adrenaliny w uszach, serce łomocze, płytki i szybki oddech, twarz jak piekarnik gorąca, a wargi jak lodówka zimne = Kocham turnieje _________________ http://pokazywarka.pl/ax144y/ |
| 3 Paź 2010, o 20:01 |
|
|
Pogromca Valdaroga Rejestracja: 6 Cze 2010, o 12:14 Posty: 1907 Miejscowość: Warszawa Podziękowano: 89 razy Otrzymanych podziękowań: 258 razy |
Soog napisał(a): 5. Nic tak nie podnosi adrenaliny jak dobra walka, kiedy zwycięstwo wisi na włosku Szum adrenaliny w uszach, serce łomocze, płytki i szybki oddech, twarz jak piekarnik gorąca, a wargi jak lodówka zimne = Kocham turnieje Ha... przezywałem to samo dopóki jakiś zły Bóg powiedział SamoZuo to jest dekiel i zepsujemy my przycisk "ok" wtedy moje emocje przemieniły sie w gniew i rozpacz .. i poszło chyba kilka niemiłych słów za co przepraszam xD do taernu szybko nie wrócę ponieważ nie mam ochoty do gry ale popisać zawsze można , wiec jak sie kiedyś zjawie to chętnie pogawędzę :} _________________ NIKT z ekipy NIGDY nie poprosi Cie o HASŁO do konta. Mój kanał YT |
| 3 Paź 2010, o 20:26 |
|
|
Walczący z drzewcami Rejestracja: 28 Lip 2010, o 11:17 Posty: 301 Miejscowość: Legionowo Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
O ile wiedzieliśmy że możemy liczyć na zabicie kogoś z Twojego Teamu, to sobie nie pozostawiałem złudzeń. Mistrzem pvp nie jestem, nawet ostro lamie, ale jak sie Soog nabufuje z tymi odpornosciami na ogien to tylko moge statystowac.
Po walce musielem zmykać, wiec nawet nie wiem kto wygrał - GG to the Winers - _________________ Plox - 81 MO - Top S1 NuB [Off] |
| 3 Paź 2010, o 21:13 |
|
|
Administrator Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34 Posty: 3515 Podziękowano: 108 razy Otrzymanych podziękowań: 1521 razy |
Dziękujemy wszystkim za uczestnictwo i jednocześnie przepraszamy za pewne problemy techniczne.
Niestety wychodzą one tylko w sytuacji bojowej. Podczas wczorajszych testów wszystko śmigało. Do następnego turnieju postaramy się wyeliminować te 2 ostatnie problemy: -problem z wchodzeniem (prosiłbym osoby, które miały problem o bardzo dokładne opisanie sytuacji) -problem z zamulonymi kompami (na turniej podwyższymy tolerancję) |
| 3 Paź 2010, o 21:32 |
|
|
Walczący z drzewcami |
To ja w kwestii mulącej:
1. Tim i ja muliliśmy całą walkę - leciał nam czas na zegarkach, natomiast do niczego się nie odnosił - nie wykonywało żadnych ataków, które ustawiliśmy, a jeśli już wykonywało, to jakieś 5 rund później (nb. siedzieliśmy w kafejce piętro pod Taernem - chcieliśmy by było szybko, a okazało się, że typ ma stare kompy i pomidor łącze), 2. Natomiast można by (?) pomyśleć nad tym, by takie mulenie nie wpływało na innych graczy - u Burzy (dobry komp i net) nie chodził zegarek, podobnie było u drużyny przeciwnej - ataki poza pierwszym robili zupełnie na pałę. Więcej uwag nie mam, bo wcześniejsza walka to była egzekucja, a na drugiej już muliło. _________________ e-meritus. |
| 4 Paź 2010, o 01:46 |
|
|
Walczący z drzewcami Rejestracja: 12 Lip 2010, o 19:16 Posty: 249 Miejscowość: Pomorze Podziękowano: 7 razy Otrzymanych podziękowań: 46 razy |
Na dobra sprawę tylko z Wami mialam problemy z zegarkiem.
Jestem ciekawa w jakim stopniu wpłynął on na wynik walki/ turnieju. Ogólnie swietnie się bawiłam. _________________ Marzena, cześć. |
| 4 Paź 2010, o 12:44 |
|
|
Administrator Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34 Posty: 3515 Podziękowano: 108 razy Otrzymanych podziękowań: 1521 razy |
Odkryłem o co biega z szalejącym zegarkiem.
Nie przewidziałem, że ktoś może aż tak zamulać. Zegarek szalał jeżeli jakiś gracz był opóźniony ponad 30 sekund w stosunku do reszty w jednej rundzie. Po 30 sec od momentu jak pierwsza osoba wciśnie zegar ci, którzy jeszcze nie wysłali ataków otrzymują powiadomienie z ponagleniem. Wszystko działa dobrze o ile już zakończyła im się wyświetlać runda. Jeżeli wciąż oglądają walkę to ignorują ponaglenie i wysyłają swoje ruchy w normalnym trybie. Serwer traktuje to jako ataki już na kolejną rundę. Wtedy ci, którzy wyślą ataki na czas otrzymują ponaglenie do kolejnej rundy Blokada wchodzenia już prawdopodobnie usunięta. |
| 4 Paź 2010, o 14:39 |
|
|
Walczący z drzewcami |
No właśnie dlatego to napisałem, bo podejrzewałem, że to wina tego truchła kawiarenkowego pod Wami.
Tene, możecie się zebrać i spotkamy się na czerwonym w tych samych składach, to zobaczycie, jak by wpłynęło Aczkolwiek bodaj Soog stwierdził, że zawsze 4 > 3, a jego uwagi sobie cenię, więc sam chętnie bym się przekonał. I tu jest pytanie do Dryga - skoro działają już drużynowe turnieje, to dlaczego nie odpaliłeś drużynowych PvP? Na humanistyczną logikę, to powinny być gotowe. A są oczekiwane choćby w takich przypadkach. I złowieszcza propozycja - wydaje mi się, że to będzie jeden z hitów Taernu, więc może powinien być (niewielko) platynowy? Osobna sprawa to mechanizm hazardowy w grze - skoro np. X i Y ustawiliby się na jakąś walkę, to czemu nie wprowadzić opcji zakładów (tak dla nich, jak i dla innych graczy). Oczywiście do rozwiązania byłby problem ustawiania walk itp. _________________ e-meritus. |
| 4 Paź 2010, o 23:10 |
|
|
Administrator Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34 Posty: 3515 Podziękowano: 108 razy Otrzymanych podziękowań: 1521 razy |
Chodzi o drużynowe walki na arenie? Potrzebuje na to z 2 dni roboty.
Mechanizm jest trochę inny. Trzeba dodać opcję założenia pokoju arenowego. Zrobić listę pokoi do wyboru + wchodzenie do nich. A potem usunąć wszystkie błędy, które zrobię + naprawić depozyt, który jakiś cudem się podczas tej operacji na pewno zepsuje Z dobrych wiadomości: chyba naprawiłem już zegar. Zaraz wgram nową wersję. Samemu ciężko mi to przetestować więc proszę o wyrozumiałość jak coś się wykrzaczy |
| 5 Paź 2010, o 00:17 |
|
|
Błądzący w Tunelach Rejestracja: 9 Sie 2010, o 19:31 Posty: 135 Miejscowość: Mała dziura na podkarpaciu/katowice Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 1 raz |
Małe sprostowanie:
4>3 jeśli założymy że wszyscy mają równe doświadczenie w grze i nie uwzględnimy taktyki. Turniej pokazał też, że Ochrona rycka bardzo skutecznie paraliżuje wszelką taktykę wroga Boern: nasi przeciwnicy z 1/2 finałów zgodzili się na rewanż na czerwonym. Wygraliśmy 4:0 jakieś 10 min po zakończeniu turnieju. Jedyna różnica polegała na tym, że Zuoo wsiadł na lepszy sprzęt. _________________ http://pokazywarka.pl/ax144y/ |
| 5 Paź 2010, o 00:22 |
|
|
|
Strona 1 z 2 |
[ 12 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
|
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |
