Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 14 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Szybka Walka 
Autor Wiadomość
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post Re: Szybka Walka
Pomysł normalny, każdy chciałby grać szybciej, ale jestem przeciw. Wtedy krzyżaka zamiast robić 3 minuty biłbym 30 sekund, sprawiłoby to niesamowity wysyp rarów, przyspieszenie gry do granic możliwości, pominięcie animacji (chyba o to chodzi?) czyli w ogóle pominięcie połowy gry, tylko suche wyniki po walce. Nie wyobrażam sobie też zmienia taktyk, ustawień w trakcie samej walki, skoro chcesz grać z automatu to znając życie padłbyś na czym popadnie, albo tracił mnóstwo hp/many/kondy i do tego jeszcze exp jak proponujesz.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


7 Lip 2011, o 15:45
Profil WWW
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Post Re: Szybka Walka
Szymdaro, nie byłbym pewny. Nawet gdyby pomysł wszedł w życie, na co zbytnio nie ma szans....

Zapewne działałoby to tak, że wczytywałoby taktyki z automatu. W menu taktyk można było zaznaczyć jedną lub więcej taktyk, które byłyby odtwarzane po kolei. Ten proces by się zapętlało lub używało ostatniej taktyki aż do skutku...

Wtedy zużywałoby się praktycznie tyle samo. Podczas czyszczenia z góry wiem, co zrobię w drugiej, trzeciej i czwartej rundzie. Cała losowość, to czy moby zdołają unikami wywalczyć rundę dłużej...

Pomysł zbyt skomplikowany. Można by też wprowadzić zwykłe pominięcie animacji, ale wszystko inne byłoby normalnie (czyt. ustawianie taktyk, wybieranie celu). Czyli po jednym zegarze byłaby od razy kolejna runda, a strata hp mogłaby ewentualnie pojawiać sie nad danym przeciwnikiem. Jeśli jest więcej graczy, to oczywiście trzeba przeczekać animację innych.

To ostatnie niewiele przyśpieszałoby grę, ale pomagałoby osobom o słabym łączu, które opóźniają grupę czy gubią rundy. I tylko w tej formie miałoby sens...


7 Lip 2011, o 18:24
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lip 2011, o 12:45
Posty: 93
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Szybka Walka
Radze go szybko opracowac bo zostanie temat skasowany bez opisania

_________________
S3


7 Lip 2011, o 18:50
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2010, o 22:29
Posty: 1435
Podziękowano: 52 razy
Otrzymanych podziękowań: 100 razy
Post Re: Szybka Walka
Temat jest bez sensu zabija klimat i logikę gry. To jak grać w fife na szybkich meczach. Takie klikanie szybka walka było by bardziej monotonne niż sama walka z pająkami a po za tym to szybki exp !
Zamykam temat. Jak autor go dopracuje niech się zgłosi.


7 Lip 2011, o 21:31
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 14 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 30 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron