Strona 1 z 3 |
[ 24 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Pogoda w www.Taern.Pl
Pogoda w www.Taern.Pl
Autor | Wiadomość |
---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Mam propozycje na -Pogodę W Taernie-
Było by oczywiście kilka rodzajów pogody i każda by dawała inny bonus. Aby było ciekawiej to pogoda była by losowana co godzinę tzn trwało by to od 1-2 2-3 itd itd. Bonusy pogody mogły by być oczywiście dla danej klasy np +5% do dmg dla ... +10 % do obrony dla ... Wyglądało by to mniej więcej tak : Upał- W ciepłe dni mag ognia otrzymuje specjalną umiejętność. Jego ataki są wzmocnione a obrona bardziej stabilna +5-10% do dmg +10-15% do obrony I żeby to nie było za idealnie to trwa to tylko 1h i najlepiej gdyby było 7 rodzai pogody (tyle ile klas i każda miała swój bonus) @Edit na prośby graczy daje pogodę dla reszty. Całkowite zachmurzenie:(wiadome ze robi się ciemniej)voodoo ,który czerpie moc z ciemności dostaje potężny bonus do swoich umiejęności. +5-10% do dmg +10-15% do obrony Mrzawka: Miły deszczyk,który sprzyja rozwoju roślin. Druidzi czują się lepiej gdy natura dookoła nich jest w dobrym stanie. +10-15% do dmg +5-10% do obrony Chłodny Wiatr: Od czasu do czasu rycerzowi przyda się chłodny wiaterek na ochłodę. +10-15% do dmg +5-10% do obrony Na razie nie mam głowy do myślenia jeśli to się przyjmie to mogę resztę wymyślić. Moim Zdaniem może być i to z wizualizowanie (animacje w grze) lub kwadracik w górnym prawym rogu (kolo fps) i tam rysuneczek jaka jest pogoda. Proszę o wszelkie sugestie. Pozdrawiam _________________ Błyskawica ~~DruiD~~ 53 LvL [On] Gromek ~~SheeD~~ 22 LvL [ON] Ostatnio edytowany przez ProStyler 12 Lip 2011, o 02:07, edytowano w sumie 3 razy |
12 Lip 2011, o 01:21 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
jestem za
_________________ Obecnie gram na S1 Lucas Soczek Barbarzyńca 40+ Gram rzadko... |
12 Lip 2011, o 01:33 |
|
Błądzący w Tunelach
|
To teraz pod uwagę weź to: Dla gracza ze słabym internetem już same te duże mapki to udręka,dodaj do tego pogodę to w ogóle nie wiem czy dadzą radę grać
_________________ S3 |
12 Lip 2011, o 07:29 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Z jakiej racji pogoda ma dodawać nam jakiekolwiek bonusy....?
Jeśli chciałeś urealnić grę, to trochę nie wyszło, bo przecież mało kto w czasie największych upałów czuje się tak świetnie, że wzrasta jego poziom energii życiowej, to samo w czasie słoty - działa melancholijnie A teraz już poważnie. Ja jestem zdania, że w kwestii bonusów należy zachować daleko idącą ostrożność i umiarkowanie, a nie wpychać je na chama gdzie tylko się da :/ . Jeszcze rozumiem dodatki do np. stat, wynikające z noszonego sprzętu czy też posiadanych itemów, ale no wystarczy tego dobrego.... Jeśli dalej tak pójdzie, to w końcu nawet przejście po zielonej trawce w Lesie zbójców też da nam jakiś bonus... I czemu to ma służyć? By lansować się, że na coraz to niższym lvlu samodzielnie ubiliśmy jakiegoś bossa bez niczyjej pomocy? Przecież nie o to chyba chodzi w tej grze... Gra nastawiona jest na drużynową rozgrywkę, gdzie liczy się dobrze dobrana ekipa, która potrafi się dogadać co do strategii danej walki. Jeśli zaczniemy wprowadzać ciągle jakieś bonusy do czego tylko się da, to okaże się że kompani nie są do niczego potrzebni, a Ichi będzie się biło na 20 + bo z tak wykokszonymi statami nie będzie to żaden problem... Jeśli już mamy jakiekolwiek bonusy wprowadzać do gry to TYLKO poprzez bardzo umiejętnie dobrane ITEMY, które będą miały autentyczne zastosowanie i przemyślane bonusy, a nie dodatki do stat z kosmosu, tak jak proponuje autor. _________________ Być neutralnym w walce dobra ze złem, to opowiadać się po stronie zła Andrzej Sapkowski, Lux Perpetua |
12 Lip 2011, o 09:01 |
|
Walczący z drzewcami
|
całkowicie popieram Niobe Temat zaś proponuję zamknąc gdyz wiele razy było mówione o pogodzie _________________ Galmachar-Barbarzyńca 140lvl Ostlor Żmij Attawa Skin Blasku Allenor |
12 Lip 2011, o 15:18 |
|
Pogromca Valdaroga
|
ale to pierwszy konkretny temat. jakieś pomysły i bonusy (choć absurdalne). nie jest to temat typu "ej noc zróbmy bo będzie fajnie jak będzie ciemno.."
|
12 Lip 2011, o 15:30 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 28 Cze 2011, o 15:30 Posty: 10 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
brakuje mi opcji "podoba mi się ale z poprawkami" więc zaznacze lubie placki przyjmując że taką odpowiedź.
Można by to wprowadzić ale by działało to by tylko na otwartym terenie, tak żę w jaksiiniach budynkach itp by to nei działąło węc wile instancji by nie uległo zmianie wile q nadal by były trudne działało by to przedewszystkim na to by jakaśprofa mogła szybciej exp przez godzine i w pvp na otwarty m terenie tak by ten bonus miał mniejszy wpływ na gre a mógł by troszke urozmaicać czasem i wiadomo nietrzeba graficnzie tego wprowadzać można dać tylko ikonke(choć może w ustawieniach dać by było widać efekty pogodowe dla szybszych komp) |
12 Lip 2011, o 22:00 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Pomysł z pogodą jest moim zdaniem ciekawy. Osobiście podobałoby mi się bardziej rozwiązanie, że pogoda miałaby wpływ na potwory (w szczególności bossy) i obniżałaby lub podwyższała ich statystyki.
Np.: podczas upału lodowy smok miałby obniżoną liczbę HP, a podczas mrozu podwyższoną. Ewentualnie można rozważyć, aby słabsza jego wersja miała mniejszą szansą na drop, a silniejsza wersja większą. Dodałoby to smaczku do wypraw, gdyż gracze oczekiwaliby na odpowiednie warunki pogodowe aby zaatakować bestię. Cóż... temat jest ciekawy i można go rozwinąć, jednak jest to tylko dodatkowy "bajer", który nie powinien mieć na razie wysokiego priorytetu. _________________ And so I left - cold of heart and soul. Forced to the road, and the long, bitter night. |
13 Lip 2011, o 09:44 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
dobry pomysł
|
13 Lip 2011, o 14:16 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Nie popadajmy w przesadę.... Już teraz wyczyny top graczy z S1 czy S3 dobitnie pokazują, jak prosto jest pokonać smoka lodowego, a o Wendigo to już nawet nie wspominając...
Jeśli dalej będziemy kombinować przy obniżaniu stat bossów, to dojdzie do sytuacji gdy będą one zbyt łatwe, zaś gracze szybko się znudzą i zaczną narzekać (choć i tak wiem, że są tacy co narzekają w ogóle ). Ogólnie jestem zdania, że jakiekolwiek wahania czyjegokolwiek statu powinny zależeć wyłącznie od posiadanych itemów ( w przypadku graczy ) oraz zaprogramowania (w przypadku mobków). Poza tym, tak reklamujecie to obniżanie statów mobków, a dlaczego nie swych własnych? Skoro pogoda ma wpływać na osiągi (choć to absurdalne), to nie tylko u potworków, ale przede wszystkim u graczy w pierwszej kolejności. Nie można iść na łatwiznę, bo gra ma być ambitna, motywująca, wymagająca czegoś więcej. Przez takie pomysły tego nie osiągniemy. _________________ Być neutralnym w walce dobra ze złem, to opowiadać się po stronie zła Andrzej Sapkowski, Lux Perpetua |
13 Lip 2011, o 14:45 |
|
Strona 1 z 3 |
[ 24 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 30 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |