Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Proffesje 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2011, o 19:40
Posty: 29
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Proffesje
Chyba troszeczkę źle zinterpretowałeś to co napisałem. Przeczytaj jeszcze raz. Bo piszesz o rzeczach o których ja nie wspominałem. Lub po prostu źle zrozumiałeś. Jeżeli masz pytania to napisz, ja tu ogólnie napisałem. Jedno mogę śmiało napisać, jesteś w błędzie czemu ? Ponieważ zagłębiasz się w temat dość dokładnie, a ja napisałem ogólnie jak na razie. Więc nie ma sensu wymyślać czegoś, na czym się nie znasz "bo nie znasz dokładnego opisu sytuacji, którą przedstawię"
Jeżeli masz pytania do powyższych "moich postów napisz, ja w wolnym czasie odpisze"
I rozwinę temat dokładnie na zadane pytania.
Widać jesteś bardzo szczegółowy bardzo dobrze, ale twój post akurat w tych informacjach jest mało warty.
Zadawaj pytania, jeżeli możesz opisz główne problemy, a ja szczegółowo ci na nie odpowiem i wyczerpująco.


18 Lip 2011, o 17:47
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Post Re: Proffesje
To jedna z wad pomysłu - istnieje on głównie w Twojej głowie. Jak mam go ocenić, kiedy podałeś jego zalążek i stwierdziałeś - "coś nie rozumiecie, pytać". Jeśli pomysł zostanie wprowadzony, to nie jako zalążek. Bez konkretów podanych przez Ciebie, sam tworzę własny pomysł, bazujący na Twoim. Głównie dlatego, że z trudem mogę się domyślić, o co Ci chodzi.

PS: Nie mogę znać się na czymś, co nie istnieje. To, że się nie znam to Twoja wina, bo nie dałeś takiej okazji.

Więc zacznijmy od podstaw.

Jakie będą zawody? Proponujesz podział na dwa główne, zbierające i tworzące? Czy zawody tworzące mogą tworzyć tylko jedną grupę itemów np. tylko buty, tylko rękawice, tylko pancerze?
Jak z obecnymi surowcami? Czy ryby może każdy łowić? Wykopywać halit, limeryt?
Czy tworzenie przedmiotów nie zaleje rynku chłamem, przez co przedmioty polecą do kowala? Czy jak dobry gracz będzie tworzył dobre przedmioty na kopy, to nowy gracz będzie miał szanse się wybić? Czy zbieranie surowców i ich kupowanie od innych będzie aż tak ważne, że grając całymi dniami można tworzyć zaledwie kilka przedmiotów? Czy mamy wpływ, czy nowy przedmiot ma bonusy do siły, czy do wiedzy? Czy w recepturach będzie maksymalna ilość pkt, jaką można przeznaczyć na przedmiot (np. max 5 siły, max 15 jakichkolwiek statystyk)?
Czy tworzenie będzie kosztowane, lecz profitujące w przyszłości? Czy będą zawody, nakierowane tylko i wyłacznie na zdobywanie złota, aby mogli finansować takie tworzenie u mniej majętnych graczy? Czy... Mogę tak długo, bo pomysł nowy jak mało co. Postaraj się opisać, bo tak to będą tylko mało wnoszące wypowiedzi lub czysty spam.


18 Lip 2011, o 17:58
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2011, o 19:40
Posty: 29
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Proffesje
Jeszcze raz przeczytaj moje posty. Co w nich zawarłem. Opisałem temat, ogólnikowo i spytałem się graczy co oni sądzą o takim pomyśle. I jak również dopisałem, że jeżeli będą chęci i zainteresowanie opracuję dokładnie wszystko.
Na twoje pytania odpowiem, dzisiaj lub jutro. Chcę opisać jak najdokładniej na twoje pytania.


18 Lip 2011, o 18:13
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Post Re: Proffesje
Nie ma czegoś takiego - "może to dobry pomysł, co myślicie?". Taern to gra, w której gracze mają zadziwiająco wiele do powiedzenia. Moderatorzy czytają pomysły i wstępnie odrzucają nierealne. Ten jest realny, tylko skomplikowany i niekonieczne zgodny z tym, czym taern według twórców ma zostać. Pomysł jest bardzo rozbudowany, więc prawie na pewno zostałby wprowadzony nie wcześniej niż w przyszłym roku. Nigdzie się nikomu nie śpieszy.

Jeśli będzie dobry pomysł, na pewno zostanie on przemyślany, czy pasuje do idei gry. Lecz jednym z warunków jest wyjście etapu jego tworzenia poza szkice - to mogą ocenić moderatorzy, a nie twórcy gry. Zwykle nie marnują na to czasu :)

A może tak Ci szkoda godzinki czy dwóch na zaprezentowanie pomysłu tak jak trzeba, więc wolisz poczekać nawet kilka dni na ten jeden komentarz, dający zielone światełko?


Ostatnio edytowany przez Kyth Moire, 18 Lip 2011, o 18:31, edytowano w sumie 1 raz



18 Lip 2011, o 18:19
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2011, o 19:40
Posty: 29
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Proffesje
Opiszę dokładnie:
1. Profesje czyli kilka różnych profesji
2. Uzależnienie w pewnym sposób niektórych profesji
3. Zdobywanie, pozyskiwanie minerałów
4. Zdobywanie receptur i nauka u trenera
5. W jaki sposób mają się itemy tworzone do itemów które możemy kupić w sklepie lub zdobyć z bossów.
Na razie opisze to tak szczegółowo jak tylko potrafię rozjaśni to twoje wątpliwości "przynajmniej niektóre"


18 Lip 2011, o 18:29
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Post Re: Proffesje
@TheLichKing & @Kyth Moire
bardzo proszę o dyskusję merytoryczną, bez osobistych przycinek

ponadto proszę o zaakceptowanie, że ogólny zarys koncepcji siłą rzeczy może budzić pytania i wątpliwości a z drugiej strony jest to tylko ogólny zarys a więc pokazuje kierunek bez wyznaczania dokładnej drogi i to też trzeba zrozumieć


18 Lip 2011, o 19:52
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2010, o 14:18
Posty: 215
Podziękowano: 48 razy
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Post Re: Proffesje
Śmierdzi na 1000km wowem. Wymyśl coś nowego...

_________________
A little knowledge is a dangerous thing.
Image
PJONA!


18 Lip 2011, o 21:21
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2011, o 19:40
Posty: 29
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Proffesje
Nie śmierdzi bo wszystko jest/będzie wymyślone oryginalnie.
Profesje/itemy/trener/mechanika trenowania/zdobywania surowców
Wszystko oryginalne i nie plagiatowane. Tak samo byś mógł nazwac plagiatem grę taern bo jest podbna tibia itp.


18 Lip 2011, o 21:24
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011, o 15:30
Posty: 10
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Proffesje
dokladnie wow jak nic w Twoim pomyśle nie ma nic orginalnego daltego jestem na nie ale sama idea wprowadzenia tego byłą by dobra ale na unikalny sposób Taern-u czyli nie tak jak Ty to opisałeś bo dla mnie jest to wow w 100% od samego ogólnego pomysłu po zdobywanie unikalnych receptur i od dpowiedniego lvlu


18 Lip 2011, o 22:17
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2011, o 19:40
Posty: 29
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Proffesje
To jest zarys, na weekend będzie opisane wszystkie szczegóły, zmienisz zdanie. Zaczekajcie do piątku/soboty. Aż wszystko napiszę.


18 Lip 2011, o 22:19
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 405 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do: