![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Znaki zodiaku/Patron astralny
Autor | Wiadomość |
---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 15 Paź 2010, o 21:59 Posty: 29 Miejscowość: Kraków Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 6 razy ![]() |
Witam, wpadłem na pomysł żeby w czasie zakładania nowej postaci oprócz wyboru klasy, ustalenia wyglądu oraz rozdania pkt. statystyk wybierało się również jej znak zodiaku. Znaki zodiaku nie koniecznie musiały by być takie jakie mamy w naszym świecie, mogły by być wymyślone jakieś nowe konstelacje (w sumie to Taern na jakiej jest planecie ?). Co taki znak zodiaku by dawał ? W zależności od zdecydowania się na dany znak, postać miała by jakieś bazowe bonusy np. wrodzoną odporność 30 % na elektryczność lub ogień itp., większą o 3 ilość bazowych punktów do rozdania (znak wybierało by się przed rozdawaniem pkt.), dodatkową umiejętność z pierwszego panelu, szybszą regenerację życia, many lub kondycji, dzikie zwierzaki nie atakowały by jej, itp. Naprawdę jest masa opcji. W przypadku istniejących postaci znak zodiaku wybierało by się po zalogowaniu do gry w momencie wprowadzenia takiego czegoś. Jakie jest wasze zdanie o tym pomyśle ? Czekam na konstruktywne opinie
![]() Saintx:zmiana nazwy _________________ PejaSLU - 86 LEVEL [VD] |
24 Lip 2011, o 12:56 |
![]() |
![]() |
|
Chodząca legenda ![]() Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06 Posty: 2255 Miejscowość: Wawa Podziękowano: 216 razy Otrzymanych podziękowań: 865 razy Nick w grze: Szymdaro ![]() |
Myślę, że do kolejne niepotrzebne ułatwienie rozgrywki. Poza tym większość graczy po jakimś czasie wybierała by ten sam znak, który jest "najlepszy" według ogółu. I zdecydowanie powodowałoby to przekokszenie graczy - wyobraź sobie hlvl ubranego w best set, który ma 100+% odporności na jakiś żywioł, powiedzmy ogień w walce z każdym MO byłby mocno uprzywilejowany.
_________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
24 Lip 2011, o 14:42 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Współpracownik Gnarla ![]() ![]() |
Jest to też zaciąnięte z wielu gier.
I co by to dawało?? Np. raki będą ze sobą razem expić , dzień raka? _________________ SARNASES Łucznik 63 s2 Start Gry ![]() Jestem z wami już rok!!! |
24 Lip 2011, o 15:43 |
![]() |
![]() |
|
Duma Forum! ![]() Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03 Posty: 4171 Miejscowość: 100lica Podziękowano: 452 razy Otrzymanych podziękowań: 1822 razy Nick w grze: HeavenM ![]() |
mnie się pomysł Peji podoba, niekoniecznie nazwałbym go znakami zodiaku, bardziej klimatycznie brzmi np. Patron Astralny albo Gwiezdny Opiekun lub coś w ten deseń... i warianty mogłyby mieć charakter bardzo zróżnicowany w taki sposób, żeby to o czym pisze Szymdaro nie mogło mieć miejsca... myślę, że tu nie koniecznie może chodzić o jakiś generalny bonus, ale może jakiś bonus do wybranej umiejętności - np. większe prawdopodobieństwo trafienia lub mniejsze trafienia ale za to większą mocą... alternatyw tak jak napisał Peja jest wiele - a im więcej by ich było tym bardziej urozmaiciłoby to gre...
... jako inspirację pomysłem Peji chciałbym podrzucić coś podobnego - w Taernie nie ma póki co możliwości odwoływania się do żadnych bóstw - czas żeby je wprowadzić, i takie odwołanie mogłoby mieć charakter czasowy i dzięki błogosławieństwu dengo bóstwa nasze ciosy moglyby być celniejsze albo mocniejsze, uroki silniejsze lub dłużej trzymające lub łatwiej wchodzące - tu też może być dużo wariantów... i rozwlają mnie komenty że ktoś gdzieś już coś takiego wymyślił a więc jest to ściągane - co do zasady świat gier fabularnych dawno został wymyślony i generalnie wszystko w nim już było wiec nie ma co oczekiwać, że nagle coś super nowego się pojawi - chodzi o to, jak to co gdzieś ktoś już kiedyś wymyślił złożyć do kupy z innymi rzeczami wymyślonymi przez innych w taki sposób, żeby dzięki temu powstała nowa jakość, a z drugiej strony, to że ktos cos już wymyslił wcale nie znaczy, że wprowadzenie podobnego rozwiązania do Taernu nie uatrakcyjni rozrywki |
24 Lip 2011, o 15:46 |
![]() |
![]() |
|
Chodząca legenda ![]() Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06 Posty: 2255 Miejscowość: Wawa Podziękowano: 216 razy Otrzymanych podziękowań: 865 razy Nick w grze: Szymdaro ![]() |
Coś podobnego jest w l2 - takie czasowe buffy zwiększające różne statystyki, całkiem dobry pomysł. Można by też wprowadzić możliwość czasowego zwiększenia obrony przeciw wybranym atakom, urokom czy żwyiołom, jakieś bonusy do stat, ale wszystko o znikomym znaczeniu i koniecznie zbalansowane te bonusy
![]() _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
24 Lip 2011, o 15:52 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Walczący z drzewcami ![]() Rejestracja: 23 Lip 2010, o 23:06 Posty: 371 Miejscowość: Tam za szafą Podziękowano: 4 razy Otrzymanych podziękowań: 18 razy ![]() |
Jestem na tak, w stylu morrowinda
![]() |
24 Lip 2011, o 22:39 |
![]() |
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie ![]() ![]() |
Pomysł ciekawy. Bardziej podoba mi się wersja z patronami astralnymi (lub bóstwami) zamiast znaków zodiaku.
Jednak aby nie ułatwiać rozgrywki wybór patrona byłyby opcjonalny i wiązałby się zarówno z bonusem jak i malusem. Czyli np.: +30% odporności na ogień, ale jednocześnie -30% odporności na elektryczność. Sądzę, że taki system pozwoliłby na ciekawe zróżnicowanie naszych postaci. _________________ And so I left - cold of heart and soul. Forced to the road, and the long, bitter night. |
25 Lip 2011, o 12:09 |
![]() |
![]() |
|
Walczący z drzewcami ![]() Rejestracja: 23 Lip 2010, o 23:06 Posty: 371 Miejscowość: Tam za szafą Podziękowano: 4 razy Otrzymanych podziękowań: 18 razy ![]() |
Fate's Whisper napisał(a): Jednak aby nie ułatwiać rozgrywki wybór patrona byłyby opcjonalny i wiązałby się zarówno z bonusem jak i malusem. Czyli np.: +30% odporności na ogień, ale jednocześnie -30% odporności na elektryczność. Tylko narazie nie ma umiejetnosci pasywnych |
25 Lip 2011, o 13:40 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 26 Sty 2011, o 22:10 Posty: 48 Miejscowość: Kołobrzeg Podziękowano: 288 razy Otrzymanych podziękowań: 18 razy ![]() |
Najlepiej by było, żeby takie "znaki" zwiększały umiejętności pasywne.
_________________ Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert Einstein |
25 Lip 2011, o 14:08 |
![]() |
![]() |
|
Pogromca Valdaroga
![]() |
Jak będziemy się brali za skille pasywne, to może i tak. Ale do dopiero po Podklasach
![]() _________________ Lester - Barbarzyńca 70 lvl - [off] - 24.02.2013; [próba powrotu] - 05.05.2019 - 71 lvl |
25 Lip 2011, o 16:55 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 43 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |