Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 10 posty(ów) ] 
 Nowa postać - Mnich 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lip 2011, o 22:17
Posty: 17
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Nowa postać - Mnich
Czytałem posta o nowej postaci, uważam że to dobry pomysł, ale nie powinien to być fizol. Gdyby była nowa postać byłoby tyle samo magów co fizoli. Także proponuję postać Mnich . Byłoby to coś pomiędzy mo, a druidem.

Umiejętności

Magia wiatru - poziom 2
powodujący słabe obrażenia umiejętność, jednak duża szansa trafienia .
Obrażenia: 70%, zwiększają się o 6 co lvl.
Mana: 15, zwiększa sie o 2 co lvl.

Regeneracja - poziom 5
Ulecza życie, mane oraz kondycje, jednak dużo mniej niż druid życia.
na pierwszy poziom +35 hp/kond/mana, 5 więcej co lvl.
Zużycie many : 30, o 4 więcej co lvl

Elektryczność - poziom 12
Silna umiejętność mnicha, jednak wymaga dużo many
Obrażenia 135%, 10 więcej co lvl
Mana 20, 5 więcej co lvl

Zmęczenie - 15 poziom
przydatny debuff, powiela zużywaną mane/kondycje przeciwnika
(narazie nie wiem jak to może wyglądać)
Mana : 30, 3 więcej co lvl

Nawrócenie - 18 poziom
bardzo przydatna umiejętnośc, ale wymaga dużej ilości many
Zatrzymuje przeciwnika na jedną kolejke
Mana: 130, o 6 mniej co lvl

Łamanie kości
przydatna umiejętność gdy skończy się mana, lub do dobicia przeciwnika
Obrażenia: 85, 3 więcej co lvl
Zużycie kondycji: 80, 4 więcej co lvl

Hartowanie - 22 poziom
Buff. Odporność zimno/lód/energia/uroki +15, o 2 więcej co lvl
Mana: 30. o 3 więcej co lvl

Regeneracja grupowa - 26 poziom
to samo co regeneracja, tylko że działa na całą grupe (zwierzaki także)
Mana : 40, 4 więcej co lvl

Kula Energii - 30 poziom
Najsilniejsza umiejętność mnicha
obrażenia 150%, o 15 więcej co lvl
Mana: 60, o 3 więcej co lvl

Trochę się napracowałem więc mam nadzieję , że się spodobai proszę o pozytywne rozpatrzenie
Jeśli będzie potrzeba moge napisać opis postaci.
pozdrawiam

_________________
Karta Sueneri


Ostatnio edytowany przez Kohx, 28 Lip 2011, o 23:07, edytowano w sumie 1 raz



28 Lip 2011, o 22:57
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2011, o 02:38
Posty: 1597
Miejscowość: Szczecin
Podziękowano: 109 razy
Otrzymanych podziękowań: 101 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowa postać - Mnich
przede wszystkim wartości w 2 umiejętności nie powinny być stałe, tylko powinien być wzór.
słabo opisane umiejętności (masz gdzieś chociażby mojego maga ziemi, który i tak nie jest opisany jakoś dokładnie)
i najważniejsze - nie wejdą nowe klasy tylko podklasy, czyli rozwinięcie klasy już istniejącej.


28 Lip 2011, o 23:01
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lip 2011, o 22:17
Posty: 17
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowa postać - Mnich
No to może to być podklasa druida. Wogóle może mi ktoś wytłumaczyć o co dokładnie chodzi z tymi podklasami? ile każda klasa będzie ich miała ? może warto otworzyć nowy post i tam skladać swoje propozycje.

_________________
Karta Sueneri


28 Lip 2011, o 23:44
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2010, o 03:25
Posty: 251
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: Ceol
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowa postać - Mnich
Kolejny pomysł napisany z nudów... Słaby, kiepsko opisany a i tak admini mówili że na najbliższy czas nie planują nowych profesji.

_________________
dr 120


28 Lip 2011, o 23:54
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 06:55
Posty: 438
Miejscowość: Bdg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowa postać - Mnich
Lehmar- kolejny twój post nic nie wnoszący do tematu, poza niepotrzebną krytyką.
Doceń ludzi za to, że w ogóle mają pomysły i wyobraźnię. Ty chyba tego nie posiadasz, stąd starasz się wcisnąć wszędzie swoje marne słowa.

Z każdego pomysłu może coś się narodzić. Tak samo i z tego, coś może zostać wykorzystane w podklasach.

@Topic

Umiejętność hartowanie i nawrócenie są ciekawe. Widziałbym dla nich zastosowanie w walce.

Regeneracja byłaby zbyt słaba, nie zastąpi zwykłego leczenia druida. Przewaga utraty hp nad kondą/maną , podczas trudnych walk, jest miażdżąca. Odnawianie 70 hp ... przy hitach od modliszki rzędu 600-700, nie ma zastosowania.
Więc tak czy siak musiałby być druid. A druid + mnich tworzyliby perpetuum mobile całego teamu.
Do tego, mnich miałby zbyt silne ataki , jeśli zostałby rozwinięte na 7. (zakładając, że wzór na dmg taki sam jak u MO/VD).

Drut + mnich i soluja wszystko :)

_________________
S2
ןןoɹ puɐ ʞɔoɹ

Nasze społeczeństwo samo się ogłupia!

1 vs 1 - do 74 - 2 miejsce
2 vs 2 - 51+ - 1 miejsce
5 vs 5 - 51+ - 1 miejsce
5 vs 5 - do 50 lvl - 1 miejsce
3 vs 3 - 3 miejsce, we dwóch :D


Brotherhood Of Death


29 Lip 2011, o 07:22
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowa postać - Mnich
Pomysł ciekawy, chociaż troszkę wydaje mi się niedopracowany. Nawrócenie co rundę biegając z druidem to szybkie unieruchamianie kilku celów, druid poprawi korzeniami na 3 rundy w następnej i wszystko stoi i patrzy :P Nie napisałeś jakie typy obrażeń mają ataki - lalka to coś jak lalka u vd? Domyślam się, że reszta to energia na dystans. Łamanie ma bardzo małe obrażenia, nikt pewnie tego nie będzie używać, skoro nie ma wzoru na obrażenia (podobnie jak w reszcie ataków), a ostatni wydaje się być za mocny.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


29 Lip 2011, o 11:52
Profil WWW
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2011, o 21:46
Posty: 19
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowa postać - Mnich
Jak dla mnie jest zbyt potężny :D


29 Lip 2011, o 13:17
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sty 2011, o 22:02
Posty: 44
Podziękowano: 11 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowa postać - Mnich
Mi też sie tak wydaje


29 Lip 2011, o 13:35
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lip 2011, o 12:45
Posty: 93
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowa postać - Mnich
Trochę pomieszane UM,albo niech będzie wiatru,albo elektryczności. Za duże ataki i to bardziej podchodzi na podklase

_________________
S3


29 Lip 2011, o 16:27
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lip 2011, o 22:17
Posty: 17
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowa postać - Mnich
No tak jak mówiłem, może to być podklasa , lub zmniejszyło by się troche te obrażenia.

_________________
Karta Sueneri


29 Lip 2011, o 17:36
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron