Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Bug w unikach sheeda 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lip 2010, o 21:51
Posty: 25
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Bug w unikach sheeda
Walcząc z innym sheedem wrzucam uniki. Przeciwnik atakuje kolanem w czache, cios przechodzi przez garde, ale z racji uników wyświetla się 0 i tu wszystko jest cacy. Jednak mimo unikniętego obrażenia, postać co ture otrzymuje krwawienie od ciosu ktory teoretycznie nie doszedł, ikonka od skilla też się nie pojawia.

Pozdrawiam V.

_________________
[s1] - Bastila
[s2] - LifeStealer


16 Paź 2010, o 13:13
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2010, o 19:15
Posty: 245
Miejscowość: W-wa, Targowek
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Bug w unikach sheeda
To samo niestety w przypadku tarczy rycerza. Zablokowanie ciosu nie powoduje zablokowania krwawienia czy podpalenia, co jest nieco nielogiczne i chyba nie musze nadmieniac ze kompletnie zalatwiajace rycerza, bo efekty wchodza w 100% mimo, ze dmg, ktory otrzymalismy byl pomijalny... W koncu po to sie ten cios blokuje, zeby jego debuffy tez powstrzymac. Czy jest szansa na naprawienie obu tych mechanizmow za 1 podejsciem?

_________________
M3f - s1 - rycek lv. 60
Jezzar - s1 - sock puppet of doom
Veecos - s2 - the other white meat
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


16 Paź 2010, o 13:15
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lip 2010, o 21:51
Posty: 25
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Bug w unikach sheeda
to całkiem inna bajka, bo rycerz nie unika ciosu a jedynie ogranicza jego siłe, więc nie sądze że to od jednego kopyta :p cios tak czy siak przechodzi.

_________________
[s1] - Bastila
[s2] - LifeStealer


16 Paź 2010, o 13:20
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2010, o 19:15
Posty: 245
Miejscowość: W-wa, Targowek
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Bug w unikach sheeda
Przechodzi polaskotanie a nie cios. Wiec efekt powinien byc o tyle samo zredukowany, chyba drasniecie nie powoduje takiego samego krwawienia jak czysto trafiona rana, nie uwazasz?

_________________
M3f - s1 - rycek lv. 60
Jezzar - s1 - sock puppet of doom
Veecos - s2 - the other white meat
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


16 Paź 2010, o 13:25
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Cze 2010, o 12:14
Posty: 1907
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 89 razy
Otrzymanych podziękowań: 258 razy
Post Re: Bug w unikach sheeda
Wydaje mi się że uniki u sheeda powinny zostać poprawione ale tarcza u rycka działa dobrze. Skoro atak (pogłaskanie ) przechodzi to debuff rownież.

_________________
NIKT z ekipy NIGDY nie poprosi Cie o HASŁO do konta.
Mój kanał YT


16 Paź 2010, o 13:28
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lip 2010, o 21:51
Posty: 25
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Bug w unikach sheeda
obrażenia które przyjmujesz w danym momencie będąc na bloku są ograniczone, jak dla mnie jest ok :P dlatego ten skill nazywa się blok a nie unik ^^

_________________
[s1] - Bastila
[s2] - LifeStealer


16 Paź 2010, o 13:32
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2010, o 19:15
Posty: 245
Miejscowość: W-wa, Targowek
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Bug w unikach sheeda
Wymijajace odpowiedzi. Pytam jeszcze raz, czy cios ktory w wiekszosci zostal zablokowany a tylko musnal (25% dmg oryginalnego) postac powinien powodowac takie samo krwawienie jak taki, ktory trafil bezposrednio? Czy wydaje Ci sie to logiczne?

Jesli odpowiedz wg Ciebie brzmi tak, to najwyrazniej unik sheeda tez dziala poprawnie, bo w opisie umiejetnosci tez jest "zniwelowanie obrazen ciosu, ktory juz przeszedl przez obrone" czyli IMO trafil, a debuff jest oddzielna sprawa niz obrazenia z samego ciosu. Albo rybka albo akwarium, moi drodzy, nie mozna roznicowac w ten sposob. Mi osobiscie pasuje opcja unikniecia w przypadku sheeda calosci debuffu i zredukowanie czesci w przypadku rycerza, bo jak sami mowicie - tu unik, a tu redukcja.

_________________
M3f - s1 - rycek lv. 60
Jezzar - s1 - sock puppet of doom
Veecos - s2 - the other white meat
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


16 Paź 2010, o 13:46
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lip 2010, o 21:51
Posty: 25
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Bug w unikach sheeda
Eh czytaj ze zrozumieniem :P Zuo dobrze napisał. Tu cios wchodzi, więc urok pozostaje, tam nie ma prawa bo nic nie doszło.

_________________
[s1] - Bastila
[s2] - LifeStealer


16 Paź 2010, o 13:48
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Sie 2010, o 19:31
Posty: 135
Miejscowość: Mała dziura na podkarpaciu/katowice
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Bug w unikach sheeda
Może i ja się wypowiem :)

Blok nie powinien blokować wszystkiego jak leci, nawet ja uważam, że byłby za silny :)

Gdzieś już o tym pisałem, że moim zdaniem szansa uniknięcia debuffa powinna być równa ilości blokowanych obrażeń.
Podobnie dmg z krwawienia, bo teraz są paradoksy w stylu: od uderzenia kolanem dostaje 70 dmg, a krwawię 140 w 1 turze. Troszkę to nielogiczne.

_________________
http://pokazywarka.pl/ax144y/


16 Paź 2010, o 13:57
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2010, o 19:15
Posty: 245
Miejscowość: W-wa, Targowek
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Bug w unikach sheeda
Victor napisał(a):
Eh czytaj ze zrozumieniem :P Zuo dobrze napisał. Tu cios wchodzi, więc urok pozostaje, tam nie ma prawa bo nic nie doszło.


Nie obrazaj mnie prosze. Nie wydaje mi sie, by Twoja zdolnosc zrozumienia przewyzszala moja w jakiejkolwiek postaci, gdyz Ty czytasz tylko to, co chcesz przeczytac najwyrazniej. Ja zaproponowalem Ci rozwiazanie zarowno zglaszanej przez Ciebie sugestii i jak i mojej, Ty natomiast twardo trzymasz sie jednej drogi jak kon dorozkarza z klapkami na oczach, by sie za bardzo nie rozlgadal :) Nie mam na celu Cie urazic, chcialbym tylko dyskusje sprowadzic do bardziej otwartej postaci.

Co do reszty:
Zeby sie nie powtarzac - patrz post Sooga nad moim. Mam identyczne zdanie, wiec juz do niego mozesz sie odnosic w dalszej czesci dyskusji, bo tez nie uwazam ze tarcza musi calkiem debuff niwelowac, tylko dokonywac jego redukcji odpowiednio.

_________________
M3f - s1 - rycek lv. 60
Jezzar - s1 - sock puppet of doom
Veecos - s2 - the other white meat
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


16 Paź 2010, o 14:19
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 107 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron