Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 Ratunek dla MO 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
kerklis napisał(a):
- Iskra- przy wystrzeleniu pocisku sa skrzesane iskry mogące oślepić przeciwnika, szansa na pojawienie się efektu taka jak aury zimna przy lodowej albo zatrucia przy cieniu (wiem ze iskra jest mocnym i celnym atakiem na niskich lev, wiec możne warunek ze oślepienie sie pojawia powyżej 40lev, gdy już się jej nie używa)


Konkrety ! Ma zabierać PA jak lodowa, obniżać obronę jak zatrucie, czy tylko i wyłącznie zwiększać zużycie? A może wszystko naraz? :)
Ogólnie, należy pamiętać że MO nie jest od efektów, więc tylko zwiększenie zużycia ma jakiś sens, przynajmniej w tym skillu.

W grze nie ma czegoś takiego, jak zwiększenie bazowej mocy skilla tylko dlatego, że ma się wyższy lvl. Skoro coś ma być dopiero od 40 lvl, bo wcześniej byłoby zbyt mocne - to znaczy że i tak zbyt mocne.

Chyba że proponujesz ulepszać te umiejętności, których w późniejszych etapach gry zwykle się nie używa. Skoro tak, ryc powinien mieć bonusy do szybkiego cięcia, barb do ataku dwuręcznego...

kerklis napisał(a):
- Ognista sfera- oprócz obrażeń, wysoka temperatura powoduje wypalenie z organizmu zatrucia(mana to jedyne co MO ma), zakażenia i powoduje zasklepienie się ran od krwawienia(szansa wystąpienia efektu jak przy odczarowaniu u druta), ostrza przechodzące przez ognista tarcze tępieją i zadają mniejsze obrażenia fizyczne(polowa tego co daje gruboskórność barba)


Jak dla mnie - zadawanie DMG, usuwanie kilku efektów i zwiększenie wytrzymałości naraz to przesada. Ponownie umiejętność, której chcesz dać wszystko, to sprawia że staje się przekokszona. Należy pamiętać że MO to nie fizol- przy odpowiedniej wiedzy może dać mniej PA, co sprawia że łatwiej użyć umiejętności w toku walki.

kerklis napisał(a):
- Inkantacja - możliwość rzucenia jej na kogos innego, np vd czy sheda (bylo by ciekawe, ale nieszczególnie mi na tym zalezy:))


Hm? Tylko łucznik ma skill wykorzystujący ogień, nie wiem co może ona dać vd, który bazuje wyłącznie na urokach.

kerklis napisał(a):
-Odp na zimno- oprócz odp na zimno, niewrażliwość/neutralizacja aury zimna osobie będącej pod działaniem odporności, możne odporność na zamrożenie (chyba jestem w ternie jedyna osoba używająca tego skila :/)


Co masz przeciwko aurze zimna? Many nie zjada, a i tak w pvp wchodzi z lodową, która ma mniejsze szanse niż ukaz :)

kerklis napisał(a):
- Podpalenie - przy celnym ataku przeciwnik ma szanse na unikniecie efektu podpalenia, kosztem zachwiania i utraty PA( naliczanie szansy pojawienia się jak przy lodowej strzale na aure zimna, utrata PA tez tak samo)


Ładnie, zabieranie PA u MO. To jest coś, na co nigdy bym się nie zgodził, chyba że wraz z podklasami, kiedy inni dostaną również przydatne umiejętności.
Co jeśli wolę zostać podpalonym, niż stracić PA? Dlaczego system ma mnie zmuszać do unikania, kiedy mi się średnio to uśmiecha?

To tyle. Dodam że nie dlatego, bo chcę by MO pozostał słaby. Głównie dlatego, że meteorem potrafi uderzyć za 1k dmg, trafiając 1-2 razy przy 5 PA w obronie dystansowej. Może i należy dodać mu coś ciekawego, lecz bez przesady...
Najrozsądniejszą propozycją było dodać coś w efekcie oślepienia, lecz innego niż posiadane przez łuka i vd, gdyż wtedy byłoby jakby mniej przydatne. Podpalenie przy kuli ognia, podstawowym ataku, też byłoby bardzo przydatne, lecz powinno być słabsze niż umiejętność o tej nazwie.


4 Sie 2011, o 04:43
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 31 Sty 2011, o 14:32
Posty: 56
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Witam
Poniżej przedstawię parę moich przemyśleń do profy, którą wybrałem.

Po wielu stoczonych walkach poniżej przedstawiam moje wyliczenia z walk pvp z innym profami, (dodam że gracze Ci mieli z reguły full eq, z porządnymi resami na ogień):
MO vs RYC - wyrównana walka gdy RYC ma mniejszy lvl o 20%
MO vs SHEED - wyrównana walka gdy SHEED ma mniejszy lvl o 25%
MO vs BARB - wyrównana walka gdy BARB ma mniejszy lvl o 5%
MO vs ŁUK - wyrównana walka gdy ŁUK ma mniejszy lvl o 25%
MO vs DRUT - wyrównana walka gdy DRUT ma mniejszy lvl o 15%
MO vs VD - wyrównana walka gdy VD ma mniejszy lvl o 5%

Moje pomysły na zmianę:
1. Jako że byle płonący patyk łuka potrafi podpalić dlaczego ogniste ataki mo tego nie potrafią O_o, dlatego:
Iskra i deszcz ognia - oprócz dotychczasowych dmg, szansa na podpalenie:
1poziom - 3%
2poziom - 6%
3poziom - 9%
4poziom - 12%
5poziom - 15%
6poziom - 18%
7poziom - 21%
Kula ognia - oprócz dotychczasowych dmg, szansa na podpalenie:
1poziom - 4%
2poziom - 8%
3poziom - 12%
4poziom - 16%
5poziom - 20%
6poziom - 24%
7poziom - 28%
Meteoryt - oprócz dotychczasowych dmg, szansa na podpalenie:
1poziom - 5%
2poziom - 10%
3poziom - 15%
4poziom - 20%
5poziom - 25%
6poziom - 30%
7poziom - 35%

2. Każda forma podpalenia zabiera PA, w zależności od ilości podpalenia w danej rundzie, np. podpalenie od 1-3 urywa - 1 PA
podpalenie od 4-7 urywa - 2 PA
podpalenie powyżej 8 urwa - 3 PA
Czemu ? Wyobraźcie sobie na zdrowy rozum kogoś kto się zaczyna fajczyć, czy stoi on spokojnie ? nie, próbuje się gasić, wiec i traci czas (w tym przypadku PA) na ratowanie życia.

3. Ognista sfera oprócz dotychczasowych dmg, posiada obronę na ataki fizyczne:
1poziom - 4%
2poziom - 8%
3poziom - 12%
4poziom - 16%
5poziom - 20%
6poziom - 24%
7poziom - 28%
Dlaczego ? Chociażby z faktu, że mo ma marne szanse w walce z fizolami, taki sposób mógłby w niewielkim stopniu ją wyrównać.

4. Wywalić ochronę od lodu i zastąpić nową umiejętnością (przedmówcy napisali parę pomysłów)
Dlaczego ? Bo się po prostu do niczego nie przydaje. Na lodowym smoku miała być główną umiejętnością, ale niestety tak nie jest, na początku na nim używałem ale nie miało to żadnego ważnego znaczenia strategicznego.

5. Umiejętność podpalenia - nie wiem czy wszyscy wiedzą ale skuteczność tego skillu zależy od zręczności O_o. Przepraszam, ile standardowy MO ma zręcznosci - 10 ?
Powinien być to skill, którego skuteczność powodzenia powinien bazować na wiedzy!
Dlaczego? 1 PA fizola w walce powoduje że szansa powodzenia wynosi z reguły kilkanaście procent.

Pozdrawiam
Gzerg - 80 lvl MO


4 Sie 2011, o 12:46
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Uff, dobrze że to nie wejdzie... więcej mówić nie trzeba :) No, poza tym że według Ciebie 20 lvl różnicy to nadal za mało, by pokonać łuka czy sheeda, w co szczerze wątpię.


4 Sie 2011, o 13:02
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Cze 2011, o 18:45
Posty: 328
Podziękowano: 83 razy
Otrzymanych podziękowań: 213 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Jak czytam te wasze pomysły to tak wyglądam --> :shock:
Jeśli by wszystko to weszło to zmieniam profe na MO
1.Co do podpalenia w skilach iskra/kula..etc to za każdym trafieniem przybywała by +1 tura tego czy wiecej?
2.Pomysł z odejmowaniem Pa przekokszony. myslicie ze jak mo atakuje 5 razy z szansą 27% na powiekszenie tur to te 8 rund na - 3 pa w ile osiągnie 3-4 rundy? A potem cały czas powiekszenie tego i taki sklill jak sie zacznie to sie juz nie skończy
3.Zastąpienie niepotrzebnego skila jest dobrym pomysłem

_________________
Galmachar-Barbarzyńca 140lvl Ostlor Image

Żmij
Attawa
Skin Blasku
Allenor


4 Sie 2011, o 13:38
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Maj 2011, o 18:35
Posty: 1643
Miejscowość: RZE
Podziękowano: 302 razy
Otrzymanych podziękowań: 400 razy
Nick w grze: Buszcik
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Galmachar napisał(a):
3.Zastąpienie niepotrzebnego skila jest dobrym pomysłem


Jak zastępować to w każdej profesji nie tylko u MO
Jest więcej niepotrzebnych umiejętności.

_________________
Image
Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0


4 Sie 2011, o 13:43
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Cze 2011, o 18:45
Posty: 328
Podziękowano: 83 razy
Otrzymanych podziękowań: 213 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
z tym sie zgodze u barba zakazenie u rycka aura czystosci u sheeda cios w wątrobe u mo lodowa odpornosc u druta wtapianie u vd hak w brzuch a u łuka...ognista moze te skile niepotrzebne wymagają zastąpienia które powinno byc jednoczesnie tak zbalansowane by nie było sytuacji ze 3 profy otrzymają kox skile a reszta nowy zbedny

_________________
Galmachar-Barbarzyńca 140lvl Ostlor Image

Żmij
Attawa
Skin Blasku
Allenor


4 Sie 2011, o 13:45
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2010, o 23:06
Posty: 371
Miejscowość: Tam za szafą
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
GZERG napisał(a):
2. Każda forma podpalenia zabiera PA, w zależności od ilości podpalenia w danej rundzie, np. podpalenie od 1-3 urywa - 1 PA
podpalenie od 4-7 urywa - 2 PA
podpalenie powyżej 8 urwa - 3 PA
Czemu ? Wyobraźcie sobie na zdrowy rozum kogoś kto się zaczyna fajczyć, czy stoi on spokojnie ? nie, próbuje się gasić, wiec i traci czas (w tym przypadku PA) na ratowanie życia.

Tylko że łucznik też ma podpalenie, to musiałby być dodatkowy efekt.

GZERG napisał(a):
4. Wywalić ochronę od lodu i zastąpić nową umiejętnością (przedmówcy napisali parę pomysłów)
Dlaczego ? Bo się po prostu do niczego nie przydaje. Na lodowym smoku miała być główną umiejętnością, ale niestety tak nie jest, na początku na nim używałem ale nie miało to żadnego ważnego znaczenia strategicznego.


Zupełnie nie przydatne. Podobnie jak zakażenie. Ciosu w wątrobe i ognistej strzały nikt nie używa (dziwne kiedyś każdy łucznik maxował ognistą)
Wtapianie, hak w brzuch, świetne umiejętności! wiele bym dał żeby takie mieć.
Racja, zupełnie bez użyteczne

GZERG napisał(a):
5. Umiejętność podpalenia - nie wiem czy wszyscy wiedzą ale skuteczność tego skillu zależy od zręczności O_o. Przepraszam, ile standardowy MO ma zręcznosci - 10 ?
Powinien być to skill, którego skuteczność powodzenia powinien bazować na wiedzy!
Dlaczego? 1 PA fizola w walce powoduje że szansa powodzenia wynosi z reguły kilkanaście procent.

O tym pisałem już prawie rok temu. Rycerz w mojej druzynie dający 4 ataki po 1 pa miał szanse 72%, ja dając 4 ataki po 1 pa miałem szanse 8%. Na pvp też się nie przydaje bo wystarczy że fizol da 1 punkt w fizyczną i jest chroniony.


4 Sie 2011, o 13:55
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Maj 2011, o 18:35
Posty: 1643
Miejscowość: RZE
Podziękowano: 302 razy
Otrzymanych podziękowań: 400 razy
Nick w grze: Buszcik
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
DariusVortex napisał(a):
GZERG napisał(a):
5. Umiejętność podpalenia - nie wiem czy wszyscy wiedzą ale skuteczność tego skillu zależy od zręczności O_o. Przepraszam, ile standardowy MO ma zręcznosci - 10 ?
Powinien być to skill, którego skuteczność powodzenia powinien bazować na wiedzy!
Dlaczego? 1 PA fizola w walce powoduje że szansa powodzenia wynosi z reguły kilkanaście procent.

O tym pisałem już prawie rok temu. Rycerz w mojej druzynie dający 4 ataki po 1 pa miał szanse 72%, ja dając 4 ataki po 1 pa miałem szanse 8%. Na pvp też się nie przydaje bo wystarczy że fizol da 1 punkt w fizyczną i jest chroniony.


Ostanio testowałem to na arenie z 44MO
Kiedy on bił z 1PA, a ja broniłem się to miał 23% szansy na trafienie mnie

Uważam że podpalenie nie powinno zależeć od zręczności.
A ten "wodny pocisk" (nie pamiętam nazwy) zależy od czego?

Dodam:Poczekajmy na Podklas

@ DOWN
Może faktycznie masz racje :)

_________________
Image
Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0


Ostatnio edytowany przez Buszcik 4 Sie 2011, o 14:23, edytowano w sumie 2 razy



4 Sie 2011, o 14:18
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
MO, jako mag, dobrze broni się przed urokami i nieźle je wrzuca fizolom (okrzyk i wrażliwość). Dobrze bije dystansowo. Dodając mu atak wręcz bazujący na wiedzy, sprawi to że zwyczajnie nie będzie PA na atak, a i tak przebije się przez obronę. Będzie nałogowo również podpałał vd, który nijak się nie obroni. Dlatego ta umiejętność bazuje na zręczności...

Edit: Dodając vd wyssanie bazujące na wiedzy, MO będzie miał jeszcze gorzej, a vd będzie świetnie radził sobie podczas pvp i pve :)


4 Sie 2011, o 14:20
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2010, o 23:06
Posty: 371
Miejscowość: Tam za szafą
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Kyth Moire napisał(a):
MO, jako mag, dobrze broni się przed urokami i nieźle je wrzuca fizolom (okrzyk i wrażliwość). Dobrze bije dystansowo. Dodając mu atak wręcz bazujący na wiedzy, sprawi to że zwyczajnie nie będzie PA na atak, a i tak przebije się przez obronę. Będzie nałogowo również podpałał vd, który nijak się nie obroni. Dlatego ta umiejętność bazuje na zręczności...

Edit: Dodając vd wyssanie bazujące na wiedzy, MO będzie miał jeszcze gorzej, a vd będzie świetnie radził sobie podczas pvp i pve :)

Okrzyk w walce z fizolami gdzies tak od 60 nie daje absolutnie nic mimo ze mam na 7 poziomie. Dobrze bije dystansowo o ile nie dostanie dwóch z niżej wymienionych debuffów:
-zatruta
-oslepienie
-otepienie
-okrzyk
-ryk
-lodowa
-strategiczna
-taran

Będzie nałogowo również podpałał vd, który nijak się nie obroni. Będzie się bronił tak samo jak przed fizolami. Jak to wygląda w walce np sheed vs vd?

Edit:
Vd wrzuca równie nieźle co mo: okrzyk, zatrucie, szpile, hak, zalamanie, aure cienia,
Druid wrzóca równie dobrze: okrzyk, korzeń, osy


Ostatnio edytowany przez DariusVortex, 4 Sie 2011, o 15:51, edytowano w sumie 1 raz



4 Sie 2011, o 15:13
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 80 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron