Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 Ratunek dla MO 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona

Rejestracja: 31 Sty 2011, o 14:32
Posty: 56
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Kyth Moire napisał(a):
MO, jako mag, dobrze broni się przed urokami i nieźle je wrzuca fizolom (okrzyk i wrażliwość). Dobrze bije dystansowo. Dodając mu atak wręcz bazujący na wiedzy, sprawi to że zwyczajnie nie będzie PA na atak, a i tak przebije się przez obronę. Będzie nałogowo również podpałał vd, który nijak się nie obroni. Dlatego ta umiejętność bazuje na zręczności...

Edit: Dodając vd wyssanie bazujące na wiedzy, MO będzie miał jeszcze gorzej, a vd będzie świetnie radził sobie podczas pvp i pve :)


Dziwne rzeczy wypisujesz.
Zarówno to i to powinno bazować na pkt statystyk przypisanych dla danej profesji.
MO VD i DRUT mają wiedzę i moc. Nie siłę i zręczność.
Jeżeli nawet damy ssanie na wiedzy to się zmieni tyle że mo może mieć wiekszą lub mniejszą szansę na jej obrone - zależnie od posiadanej wiedzy i nie zgadzam się z Tobą że może mieć gorzej.
Ta sama sytuacja będzie z podpalaniem VD przez MO - zależność tylko od wiedzy, czyli od punktów statystyk przypisanej do tej profesjii


4 Sie 2011, o 15:38
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
GZERG napisał(a):
Dziwne rzeczy wypisujesz.
Jeżeli nawet damy ssanie na wiedzy to się zmieni tyle że mo może mieć wiekszą lub mniejszą szansę na jej obrone - zależnie od posiadanej wiedzy


Więc MO ma się bronić przed atakiem wręcz wiedzą? Jeszcze bardziej ciekawe rzeczy. To może blok, rozkaz, wyostrzone zmysły, uniki, ochronka i inne buffy fizoli będą bazować na zręczności? Można wymieniać tak dalej i dalej... zmiana umiejętności, a raczej bazującej na niej statystyce, to na tyle poważna sprawa, że wymaga praktycznie balansu kilku klas, więc najwcześniej przy podklasach.


4 Sie 2011, o 16:14
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2010, o 23:06
Posty: 371
Miejscowość: Tam za szafą
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Przed atakami fizycznymi bronimy się w oparciu o zręczność, jedynie żeby te ataki przez magów były wykonywane w oparciu o wiedze. Kyth Moire pójdź sobie na lodowego po amulet jako mo i zobaczysz jak jest fajnie :) Na serwerze s0 zagrałem druidem i sie zdziwiłem jak jest łatwo fajnie i przyjemnie mimo że miałem o jakieś 70 statystyk mniej. Jako mo ryzykujesz na każdym kroku jak cholera.
Ale nie miałbym nic przeciwko gdyby taki ryk opierał się na zręczności (analogiczna sytuacja), zresztą to też proponowałem dawno temu


4 Sie 2011, o 16:28
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45
Posty: 332
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 358 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Panowie zgubiliście wątek, temat jest jak poprawić fatalna sytuacje MO , i takie pomysły proszę tu zamieszczać, możne jakiś się nada do użytku i kiedyś tam zostanie wdrożony
Ja swoje pomysły oparłem na już istniejących umiejętnościach, i na sprawdzonym systemie procentowym na wejście efektu użytym przy innych profach, nie sadze ze przekoksilem, dalej wygrana z lukiem czy vd będzie zależeć od sporego farta, ale ubarwiło by to postać, która jest liniowa w spód...

z inką chodziło mi o to żeby ta umiejetnosc powiększała obrażenia od magii jakiejkolwiek, nie tylko od ognia, czyli shed by mocniej bil hadukenem a vd cieniem

A naliczanie obrażeń, ze wzoru 1.4m+0.6w zmienić minimalnie na korzyść wiedzy, czyli np 1.2m+0.8w? tak żeby MO mógł sobie dać trochę wiedzy kosztem mocy, nie tracąc całkiem obrażeń, nad reszta tez możemy podyskutować...


Kyth Moire nie przeczytałeś ze zrozumieniem mojego 1 posta, naklepałeś postów nic nie wnoszących do tematu poprawy obecnej sytuacji, a o grze Mo nie masz raczej bladego pojęcia:) (zakładam ze grasz lukiem, zmysły, oslepionko i jest fajna strzelanka) Napisz co zrobić żeby było lepiej, jak już sie wypowiadasz...

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.


4 Sie 2011, o 17:08

Podziękowali: Apsik (4 Sie 2011, o 18:20)
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
DariusVortex napisał(a):
Przed atakami fizycznymi bronimy się w oparciu o zręczność, jedynie żeby te ataki przez magów były wykonywane w oparciu o wiedze.


Jak mówiłem, dałoby to zbyt silny(celny) atak wręcz. Każda klasa specjalizuje się albo w ataku dystansowym, albo wręcz. Jeśli ma możliwość wykonania ataku z drugiej sfery, to zwykle jest on niecelny lub stosunkowo słaby. Zwyczajnie uważam, że poprawić MO można w inny sposób, niż dając mu całkiem silny atak. Trudno mi określić jak by to wpłynęło, ale wolałbym widzieć MO w korzonkach niż ryca, gdyby to zostało zmienione...

BTW, MO trudniej ukorzonkować niż te klasy, które dobrze biją wręcz.

Nie lubię MO, po dwukroć wolę mieć barbę w drużynie, a więc co za tym idzie rzadko mam sposobność widzieć go w akcji. Lecz wsadzanie podpalenia wszędzie, gdzie się da mija się z celem - posiada już taką umiejętność. Prędzej dodałbym do właściwego podpalenia dodatkowy efekt, lecz bynajmniej utratę PA - prędzej swego rodzaju oślepienie, lecz inne niż w posiadaniu łuka/vd. Inną ewentualnością jest efekt zwiększający otrzymywanie obrażenia ze wszystkich sfer ataku (zmniejszona odporność)- dzięki czemu nie tylko MO biłby więcej, ale pomógłby innym w drużynie.

Wtedy podpalenie nie tylko zmieniałoby obronę celu, podpalenie, ale również debuff.

Dziwi mnie inkatacja, dodaje zadziwiająco mało. Po ulepszeniu barbarzyńcy MO dostał konkurenta, z którym należy się liczyć. Grupowy buff, atak wręcz, możliwość wyboru pomiędzy bronią miażdżoną a ciętą... Dlatego delikatnie zwiększyłbym dmg obu umiejętności ogniowych oraz samej inki. Pozwoliłoby zachować MO konkurencyjność.

Ognista sfera... może zamiast zwiększać dmg z inki, dodać taki bonus ataku również z ognistej sfery? Ciepło mu, łatwiej krzesać ogień :) Wykorzystanie buffa zabierałoby atak i PA, ale w na dłuższe walki mogłoby być przydatne.
Spalanie zatrucia, krwawienia itd. jest przesadą, gdyż nie tylko MO irytują te skille.


4 Sie 2011, o 19:23
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2010, o 23:06
Posty: 371
Miejscowość: Tam za szafą
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Kyth Moire nie mów tego na głos bo nadal mało osób że barb jest pod każdym względem lepszy od mo :) Już tak długo narzekamy i nadal jest jak było. Myśle że zmiany powinny powodować że wszystkie klasy na przestrzeni wszystkich poziomów powinny być zbalansowane. A obawiam się że tak jak jest teraz tj. same funkcje liniowe, nie pozwolą na to


4 Sie 2011, o 19:39
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 31 Sty 2011, o 14:32
Posty: 56
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Nie wiem czyja zasługa w każdym bądź razie dziękuje Drygu, że w dzisiejszych zmianach zamieścił to o co wnioskowałem, czyli:
"- trafienie podpalenia u MO liczone jest z wiedzy zamiast ze zręczności (nie jest to koniec modyfikacji mo, na kolejne jednak będzie trzeba dość długo poczekać)"

Jedna rzecz do przodu :)


5 Sie 2011, o 09:54
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 22 Sie 2011, o 14:24
Posty: 35
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
-jest jedyna profa która nie ma żadnych debufow (krzyk maja wszyscy)

ma podpalenie co powoduje ze to jest jego drugi atak, gdzie trzeba druda obrone dostosowac co nie jest wcale latwe bo teraz podpalenie zalezne jest od ilosci wiedzy jaka mamy wiec niezgodze sie ze jest slaby pozatym ma wrazliwosc na ogien, wiec nie tylko okrzyk.

- jedynie MO staje się warzywkiem po utracie many, nie da sie jej przywrócić (zatrucie eliminuje go z zabawy)

uderzenie laska robi nadal swoje , pozatym aby zatrucie weszlo trzeba miec farta bo to takie latwe nie jest po wprowadzonych zmianach w grze , bo jest podwojna odpornosc na uroki.

- każda inna profa możne sobie pozwolić na danie mocy/sily na minimum pozwalającym założenie rarow, i bedzie spelniac swoja role w grupie oprócz MO

kazda bron ma swoje wymagania i kazda profa musi te wymagania spelniac aby je mogla zalozyc jest to normalne i nie tylko mo ma tak ze niema nic dla niego, dla sheeda przez tydzien niebylo nic u kowala i nikt nie plakal.

uwazam ze temat zalozony jest tylko dlatego ze przegrales z kims kilka razy bo dana osoba zatrula cie oslabila a potem pokonala, nie trafione pomysly.

_________________
http://imageshack.us/photo/my-images/70 ... 21827.gif/


23 Sie 2011, o 19:40
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sty 2011, o 22:02
Posty: 44
Podziękowano: 11 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Dziw nie bedę komentował tego co ty napisałeś [żal] założę sie ze nie grasz a ni nie grałeś nigdy MO. A twoim doświadczeniu w grze świadczy ilość postów i data rejestracji


23 Sie 2011, o 21:42
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 22 Sie 2011, o 14:24
Posty: 35
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
zastanow sie czlowieku co ty piszesz, a czy trzeba miec rok czasu konto na forum , aby udowadniac ze sie gra w taern dana klasa postaci ?
wyglaszam sie w postach kiedy widze ze jest blad w wypowiedzi, i to wlasnie teraz robie, gralem kazda postacia tylko nie barbem i kazda postac miala minimum 30 lvl , i kazda postac zostala sprzedana , teraz mam 2 postacie jedna na turnieje i druga do gry, wiec jak niemasz nic madrego do napisania to najlepiej milcz.

_________________
http://imageshack.us/photo/my-images/70 ... 21827.gif/


24 Sie 2011, o 15:18
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 349 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron