Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2011, o 02:38
Posty: 1597
Miejscowość: Szczecin
Podziękowano: 109 razy
Otrzymanych podziękowań: 101 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
fakt, że część można by dopracować (chociażby zdobywanie honoru), ale sama idea jest genialna!

@Szymandro
krytykować łatwo, nie? gorzej ze zrozumieniem. kneble nie byłyby przeliczane 1min - 1 pkt honoru. walki gildyjne mają swój przelicznik.


5 Sie 2011, o 20:34
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, o 23:19
Posty: 1239
Podziękowano: 29 razy
Otrzymanych podziękowań: 133 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
jestem za:) swietny pomysl


5 Sie 2011, o 21:14
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 3515
Podziękowano: 108 razy
Otrzymanych podziękowań: 1521 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
Knebel nie może obniżać honoru. Już widzę te skargi:
"mod jest z przeciwnej gildii i specjalnie zbija nam honor". I co z tego, że gracz napisał "Ty p**** ch***, wy****j stąd" na ogólnym :mrgreen:

Jak teraz jest tyle pretensji do modów to taka zmiana to będzie istny armagedon.

Co do utraty honoru za bicie słabszych to działa on tak w gildiach. Niski honor powoduje ujemny współczynnik do zdobywania prestiżu, który będzie bardzo ważny po wprowadzeniu siedzib gildiowych. Dlatego honor już jest zagospodarowany :)
Możemy to również rozszerzyć na normalne pvp. Co do zniżek w sklepach to moim zdaniem to zły pomysł bo rozwali ekonomie. Ale podwyżki możemy ew. wprowadzić :D Tylko to dość dużo roboty. A na brak zajęć nie narzekamy :)


5 Sie 2011, o 21:43
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Maj 2011, o 18:35
Posty: 1643
Miejscowość: RZE
Podziękowano: 302 razy
Otrzymanych podziękowań: 400 razy
Nick w grze: Buszcik
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
Tak więc drygu róbcie co wg. was najważniejsze.
Co nam z podwyżek towaru jak reszta planów w miejscu stanie?

Jakaś kara dla zakneblowanych musi być...
Bo Jaila to się ludzie nie boją,zrobią sobie zlecenie i wychodzą.

Mam! Może pręgierz?
Chłosta na środku Trentis nikomu nie zaszkodzi :D

_________________
Image
Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0


5 Sie 2011, o 21:48
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011, o 15:08
Posty: 25
Miejscowość: Katowice
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
mvahahahahaha to o chłoście mnie rozwaliło Buszcik xD co do pomysłu to nie jestem pewien co do niego

_________________
Venedek S2
Klasa: łucznik
Lvl: 21
Rary na sobie: maiarot, anabolik i arcan
Rary w depo: piro
Postać powstała 19.11.2011
Cel: mistrz pvp/pvm, zbieracz rarów i zabicie po 1000 razy każdego moba
"Śmierć będzie ostatnim wrogiem którego pokonamy"


5 Sie 2011, o 21:56
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 02:54
Posty: 144
Podziękowano: 55 razy
Otrzymanych podziękowań: 113 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
drygu napisał(a):
Knebel nie może obniżać honoru. Już widzę te skargi:
"mod jest z przeciwnej gildii i specjalnie zbija nam honor". I co z tego, że gracz napisał "Ty p**** ch***, wy****j stąd" na ogólnym :mrgreen:

Jak teraz jest tyle pretensji do modów to taka zmiana to będzie istny armagedon.

Co do utraty honoru za bicie słabszych to działa on tak w gildiach. Niski honor powoduje ujemny współczynnik do zdobywania prestiżu, który będzie bardzo ważny po wprowadzeniu siedzib gildiowych. Dlatego honor już jest zagospodarowany :)
Możemy to również rozszerzyć na normalne pvp. Co do zniżek w sklepach to moim zdaniem to zły pomysł bo rozwali ekonomie. Ale podwyżki możemy ew. wprowadzić :D Tylko to dość dużo roboty. A na brak zajęć nie narzekamy :)


Przestań z tym nadmiarem zajęć, Drygu. Widziałem Cię ostatnio na mieście z piwem w dłoni :) A mogłeś wtedy dopracowywać podklasy :D

Jeśli tak, to nie ingerujmy w honor, a wprowadźmy nowy współczynnik (charyzma?), ale niech kneble i atakowanie low leveli mają wpływ na coś. Niech knebel będzie prawdziwą karą, która ma znaczenie, a nie, że delikwent odczekuje swoje 10 min. i ma spokój. Gwarantuję Ci, że częstotliwość knebli zmiejszy się wtedy o co najmniej 50%, bo KAŻDY BĘDZIE SIĘ PILNOWAŁ.

Wiem, ze jest z tym trochę zachodu, jeśli chodzi o implementację, ale byłby to krok w dobrą stronę.


6 Sie 2011, o 00:17
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
@up a ja sądzę, że ilość knebli jeśli zmaleje to nie z powodu większego pilnowania się (chociaż w pewnym stopniu na pewno), ale przede wszystkim wiele osób przestanie pisać, albo zacznie pisać dużo mniej.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


6 Sie 2011, o 14:32
Profil WWW
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
Pomysł fajny, ale nie da się do dopracować gdyż....

1) ludzie będą robili dodatkowe postacie, które same sobie będą dodawali honor i "dziękowali" za pomoc w questach

2) to co napisał Drygu, że będą specjalnie leciały kneble i inne kary, aby tylko obniżyć poziom charyzmy czy jakkolwiek ten współczynnik nazwiemy.

3) nie zmniejszy to poziomu wulgaryzmów ponieważ, ludzie będą robili drugie postacie//konta i na nich bluzgali

Chyba, nie będziemy przyczepiali wskaźnika do IP :P

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


7 Sie 2011, o 11:50
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2010, o 23:06
Posty: 371
Miejscowość: Tam za szafą
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
Zupełnie się nie zgadzam, nadal będą padać kneble za byle co, niesprawiedliwe kneble. To mogłoby wejść w gre jedynie z liberalizacją prawa, wtedy bym był na tak. Teraz kategoryczne NIE. Dodatkowo by doszło kupowanie honoru


7 Sie 2011, o 11:58
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 5 Sie 2011, o 13:05
Posty: 26
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 52 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
pomysł jak najbardziej trafiony acz wymagający dopracowania - nie lubię czach ale też nie uważam, że walka pvp łowca 30 vs czacha 15 powinna podnosić honor bo to nie jest honorowe - gdyby to dopracować to na pewno będzie ciekawe i całkiem fajne rozwiązanie. Mogłoby to doprowadzić do honorowego czaszkowania - killerzy nadal przemierzaliby ziemie taernu z tą różnicą, że killerowaliby levele bliżej swojego i za ubicie takiego jak najbardziej należałby się honor

kolejna sprawa - fajnie będzie jak kolektyw norberto, pitero i voodoukaż będą musieli płacić po 5kk za wejście na Dz;-) taki mały psikus za ich żarciki...:-)

niestety to by jednak musiało się wiązać z wprowadzeniem czegoś takiego jak odpowiedzialność grupowa - jeden taki delikwent (ale tylko taki, który ma niski honor za naprawdę niehonorowe walki) w grupie musiałby wpływać na całość...

a co do wularów na czacie - oki - niech sobie zakładają konta do bluzgania - wystarczy przyjąć ostrzejsze kary za wulgi (szczególnie wycieczki osobiste) - np 1500 minut na lv 1-5 za wycieczkę w stylu ty j****a c**to!!! tudzież po prostu ban - nie umiesz się zachować w towarzystwie to wypad i tyle...
w końcu się znudzi po założeniu 10-tego konta, a jeżeli nie to delikwent spędzi więcej czasu na zakładaniu fejkowych kont niż na graniu


8 Sie 2011, o 12:03
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 80 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron