Autor |
Wiadomość |
Willy
Duma Forum!
Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19 Posty: 4832 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 232 razy
|
Re: Zmiana w statystykach.
Jestem na nie.
Ponieważ każda postać otrzymywałaby bezużyteczne statystyki. Typu magowie siłę i fizole moc.
Co do otrzymywania zręki i wiedzy to jeszcze można byłoby polemizować, ale tu znów dużo więcej zyskaliby fizole gdyż (bronią się przed urokami + rzucają na mniej PA bufy). Obrażenia dystansowe i tak biorą do obrony większy współczynnik zręka//wiedza więc tutaj w obronie nic by się nie zmieniło, natomiast dodatkowe punkty zręczności by bronić się w ataki fizyczne to mniejszy zysk niż Bufy + obrona na uroki dla fizoli.
Co więcej byłoby to mocno uderzające w VD (obrona przed urokami + przed wyssanie jeszczem ? huh...)
Dodatkowe pkt co lvl, ale na zasadzie MO +2 moc, Druid + 2 wiedza, Rycek + 1 zr + 10 hp etc jak najbardziej ZA!
Aczkolwiek przedstawiłem lepszy pomysł jeżeli chodzi o zwiększenie różnicy siły wraz ze wzrostem lvli, a mianowicie współczynnik celności i szansy obrony uzależniony (zwiększony) z odpowiednią wagą o nasz lvl.
_________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!
The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.
|
7 Sie 2011, o 12:05 |
|
|
Bboy_Sayan
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 20 Sty 2011, o 14:51 Posty: 94 Miejscowość: Katowice Podziękowano: 7 razy Otrzymanych podziękowań: 5 razy
|
Re: Zmiana w statystykach.
Cytuj: Dodatkowe pkt co lvl, ale na zasadzie MO +2 moc, Druid + 2 wiedza, Rycek + 1 zr + 10 hp etc jak najbardziej ZA!
Aczkolwiek przedstawiłem lepszy pomysł jeżeli chodzi o zwiększenie różnicy siły wraz ze wzrostem lvli, a mianowicie współczynnik celności i szansy obrony uzależniony (zwiększony) z odpowiednią wagą o nasz lvl. kliknąłem za, ale jestem ZA TYM co willy napisał:) lepszy pomysł.
_________________ [s3] Łuk: BboySayan Poziom: 48(top8). Początek przerwy: 2011-02-20 4 miechy postać-OFF Poziom: 48(top320) - 2011-06-20 -postać ON Poziom: 65(top93) - 2011-07-20 -postać Znowu OFF (i to na dobre!)
S4 - Sayan - Łucznik.
|
7 Sie 2011, o 12:38 |
|
|
Kyth Moire
Pogromca Valdaroga
Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13 Posty: 1301 Podziękowano: 26 razy Otrzymanych podziękowań: 502 razy
|
Re: Zmiana w statystykach.
Pomysł w zasadzie nie różni się od podstawowego, wzmacnia graczy, ale nie moby. Czyli również trzeba by dostosować potwory do graczy, co sprawia że pomysł nie warty świeczki, zwłaszcza że praktycznie nic nie da. Jak chcę mieć zręczność, to w nią dam na następnym lvl, bazowy wzrost da mi to samo.
|
7 Sie 2011, o 12:44 |
|
|
Bboy_Sayan
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 20 Sty 2011, o 14:51 Posty: 94 Miejscowość: Katowice Podziękowano: 7 razy Otrzymanych podziękowań: 5 razy
|
Re: Zmiana w statystykach.
ale zauważ... dostajesz tą premie co level, czyli Mo(+2) dostanie na 90 dodatkowe 180 mocy(czyli rozda inne statystyki w coś innego), a Łucznik(+2) na 90poziomie dostanie 180 dodatkowo zręczności. Oczywiście potwory będzie trzeba poulepszać, kupa roboty, dodatkowo cięzko jest takie coś wprowadzić przed podklasami. Może najpierw się wstrzymamy do podklas, a dopiero potem będziemy sapać na kolejne balanse?:)
Jeszcze pomęczmy się troszkę z tym co jest^^! Podklasy zrobią furorę
_________________ [s3] Łuk: BboySayan Poziom: 48(top8). Początek przerwy: 2011-02-20 4 miechy postać-OFF Poziom: 48(top320) - 2011-06-20 -postać ON Poziom: 65(top93) - 2011-07-20 -postać Znowu OFF (i to na dobre!)
S4 - Sayan - Łucznik.
|
7 Sie 2011, o 12:50 |
|
|
Kyth Moire
Pogromca Valdaroga
Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13 Posty: 1301 Podziękowano: 26 razy Otrzymanych podziękowań: 502 razy
|
Re: Zmiana w statystykach.
Owszem, wszystkie klasy dostaną świetny bonus. Lecz i tak dostaną w te statystyki, w które rozwijają, tyle że będą mieli 6 pkt statystyk. Co to daje, oprócz roboty z zmienianiem mobów? Za to dodawanie u fizoli do wiedzy, a dla magów zręka - to byłaby część balansu. Raczej ukłon w stronę fizoli, ale to dobrze - VD i druid zawsze byli uznawani za przodowników pvp, a MO po update może do nich dołączyć.
|
7 Sie 2011, o 13:06 |
|
|
Willy
Duma Forum!
Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19 Posty: 4832 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 232 razy
|
Re: Zmiana w statystykach.
To zostawmy to także do podklas w wyborze będziemy zdobywali po wybraniu danej podklasy dodatkowe punkty czyli: 4 standardowe za klasę plus dodatkowe dwa w zależności od podklasy. Rycerz paladyn 4+2 wiedzy, rycerz zabójcą plus 2 do siły etc etc
_________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!
The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.
|
7 Sie 2011, o 15:56 |
|
|
Icapo
Uczeń Simona
Rejestracja: 4 Sie 2011, o 22:10 Posty: 45 Podziękowano: 5 razy Otrzymanych podziękowań: 3 razy
|
Re: Zmiana w statystykach.
Fate's Whisper napisał(a): Abstrahując od PvP, jak zauważył Kyth, propozycja Vercettii znacznie by ułatwiła walkę z potworami. Pociągnęłoby to za sobą potrzebę rebalansu i zmian w statystykach potworów. Wydaje mi się, że sam ten argument wystarczy, aby ten pomysł na razie odrzucić. Uważam tak samo i popieram
_________________
|
8 Sie 2011, o 12:37 |
|
|
Ithuriel
Uczeń Simona
Rejestracja: 12 Wrz 2011, o 15:13 Posty: 53 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 5 razy
|
Re: Zmiana w statystykach.
Jezeli juz mamy ruszac statystyki postaci to rozwiazalbym to tradycyjnie jak to juz w wiekszosci gier tego typu bywa. W sumie sam chcialem poruszyc ta kwestie gdyz zauwazylem ze obecnie nie otrzymujemy zadnych bonusow od bazowych statystyk. Najprostrzym przykladem jest niesiony ciezar, ktory powinien wzrastac wraz z sila (to chyba logiczne, ze im jestesmy silniejsi tym wiecej mozemy uniesc). Idac dalej, za kazdy lvl powinnismy dostawac jakis drobny bonus do hp, many, kondycji. Np. u rycka co lvl odpowiednio +3 hp, +1 many, +2 kond. To samo tyczy sie statystyk bazowych. Np. za kazde 8 pkt. dodanych w zrecznosc otrzymywalibysmy +1 do odpornosci na ataki fizyczne (sieczne/obuchowe/klute). Tak samo sila i zrecznosc powinny miec wplyw na ilosc hp i kondycji i tak np. za kazde 8 pkt. dodane w sile/zrecznosc otrzymywalibysmy odpowiednio +3 pkt. do hp/kondycji (mowie tu o pkt. ktore przydzielamy co lvl a nie o bonusowych, ktore otrzymujemy z itemow). To jest tylko przyklad dla postaci fizycznych. Wiadomo, ze u magow etc. te bonusy rozkladaly by sie inaczej. Pozdrawiam.
|
12 Wrz 2011, o 15:43 |
|
|
TheBestHardkor
Uczeń Simona
Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 09:17 Posty: 49 Podziękowano: 6 razy Otrzymanych podziękowań: 2 razy
|
Re: Zmiana w statystykach.
Według mnie JEDYNE co można zmienić w statystykach a raczej dodać to opcja ,,cofnij"
Podaje przykład: ( WZOROWANY NA SOBIE)
Wbijam lvl i klikam w staty.Przez przypadek kliknąłem moc ( zobacz w podpisie profesje ;/ ) i chciałbym to zmienić.Ale się nie da...
Więc moim skromnym zdaniem jedyne co można dodać to przycisk ,,cofnij" tzn dajemy 4 z 5 możliwych pkt i MAMY ZNACZEK ,,COFNIJ" KLIKAMY GO A ON WYCOFUJE TE 4 PKT I DAJE JE OD NOWA.
Pozdrawiam :]
_________________
|
12 Wrz 2011, o 18:18 |
|
|
Darkograndi
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 20 Lis 2010, o 12:51 Posty: 108 Miejscowość: Wielkopolska, Poznań, NWP Podziękowano: 21 razy Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Nick w grze: Darkusi
|
Re: Zmiana w statystykach.
Do tematu: Nie, Nie, Nie!!!!
Willi i TheBestHardkor: Tak, Tak, Tak!!!!
_________________ Darkograndi lvl 43 MO s1 (OFF) Darkuś lvl 53 Druid s1 (OFF) DarkuśRycek lvl 23+ Rycerz s1 (OFF) Darkusiek lvl 35+ Druid s5 (OFF)
MÓJ NAJWIĘKSZY SUKCES: Lysmary nie weszły mi na +1^^
|
15 Wrz 2011, o 17:22 |
|
|
|