Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, o 20:48
Posty: 1556
Miejscowość: Konin
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 34 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
Pomysł popieram w 100%, aczkolwiek....


Willy ma racje, "pomoc w zadaniach" nie przejdzie, bo gracze będą to wykorzystywać do nabijania honoru / charyzmy.

Tutaj przechodzę do idei KGB. Charyzma to świetny pomysł.
Charyzma zwiększała by lub zmniejszała ceny u npc, ALE
o ile na -1000 charyzmy ceny wzrosły by o 100%
o tyle na +1000 charyzmy ceny zmalały by o 5%.
Byłby to jakiś bonus dla uczciwych, kulturalnych graczy, ale nie niszczący ekonomi,
a ogromna przestroga dla graczy którzy w ogóle się nie pilnują.

Nie zgodzę się z drygiem, że skoro teraz jest taki, a nie inny klimat to taka zmiana tylko pogorszyła by sytuacje. Aktualnie gracze za lekko podchodzą do wymiaru kar, bo wiedza, że jedyne co im grozi to 10 minutowy/ pół godzinny lub w skrajnych przypadkach godzinny knebel. Olewają to...
Wprowadzając taki system sprawilibyśmy, że:
a) mieliby po co się starać być grzecznym
c) mieliby czego się bać za niesubordynacje i chamskie zachowania

_________________
Image

Surowe prawo, lecz prawo.

"Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem."
- Kurt Cobain


8 Sie 2011, o 12:46
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lut 2011, o 10:24
Posty: 627
Miejscowość: Mokradła .
Podziękowano: 101 razy
Otrzymanych podziękowań: 154 razy
Nick w grze: DaQu
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
Troche zbyt duzo byłoby cwaniaków z tymi :
Cytuj:
o ile na -1000 charyzmy ceny wzrosły by o 100%
o tyle na +1000 charyzmy ceny zmalały by o 5%

Jeden by kupywał 5% taniej i sprzedawał po normalnej cenie tym co mają -1000 charyzmy
albo poprostu dana postać która ma -1000 charyzmy zrobi nową postać da tam kase i sobie kupi co chce.


@Down

Fakt zapomniałem..

Jednak już długo nie ma mnie w grze


Ostatnio edytowany przez TheDaQ 8 Sie 2011, o 13:08, edytowano w sumie 3 razy



8 Sie 2011, o 12:57
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, o 20:48
Posty: 1556
Miejscowość: Konin
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 34 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
TheDaQ napisał(a):
Troche zbyt duzo było by cwaniaków z tymi :
Cytuj:
o ile na -1000 charyzmy ceny wzrosły by o 100%
o tyle na +1000 charyzmy ceny zmalały by o 5%

Jeden by kupywał 5% taniej i sprzedawał po normalnej cenie tym co mają -1000 charyzmy
albo poprostu dana postać która ma -1000 charyzmy zrobi nową postać da tam kase i sobie kupi co chce.


Przypominam, że kupienie czegokolwiek w sklepie przypisuje przedmiot do postaci.
Oszustw na tym tle po prostu nie da się zrobić.

_________________
Image

Surowe prawo, lecz prawo.

"Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem."
- Kurt Cobain


8 Sie 2011, o 12:59
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
Bubble już lepszy pomysł, ale mimo wszystko to chyba przerost formy nad treścią.

Rzeczy w sklepie kupuje się tak mało, żę obstawiam, iż ludzie mieliby głęboko to 5% !

Na prawdę popieram nowe pomysły, ale tutaj tego się nie da przeskoczyć :)

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


8 Sie 2011, o 13:02
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45
Posty: 332
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 358 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
Mi się pomysł podoba, jakiś porządek mysi być a modzi dwoją sie i troją, jakoś efektów nie widać, o ile z honorem traconym za kneble i reperowanym za pomoc w qestach nie bardzo, to juz propozycja Bubelage wydaje sie racjonalna i realna do wprowadzenia, charyzma jak najbardziej powinna odpowiadać za postawę w grze

TheDaQ nie masz racji, jak cos kupi z innego chara to sie mu do niego przypisze

Willy z tego co widzę na czacie to problem jest z graczami którzy raczej bazują na sprzęcie ze sklepów

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.


8 Sie 2011, o 13:11
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, o 20:48
Posty: 1556
Miejscowość: Konin
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 34 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
Myślę Willy, że sam ten pomysł ma być przede wszystkim przestrogą dla recydywistów którzy nic sobie z regulaminu nie robią.
Chociaż prawdą jest, że na późniejszych poziomach sklepu tak na prawdę w ogóle się nie używa...

Może obciąć im źródło expa?

_________________
Image

Surowe prawo, lecz prawo.

"Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem."
- Kurt Cobain


8 Sie 2011, o 13:13
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
Drygu się nie zgodzi xD

Już opcją miała być z bramkami lvlowymi i nie przeszła .... (CWC :S)

Expowisk tak na prawdę jest zbyt mało, a dokładniej to są 2 :P Grizzly + zimowa całą reszta to instancje.

Możemy uniemożliwić łączenie się w drużyny ludziom z charyzmą -600 i w dół, ponieważ ich charakter jest mocno skłaniający do allienowania się i polowania solo :)

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


8 Sie 2011, o 14:45
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Mar 2011, o 20:36
Posty: 756
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 139 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
Ceny mogły by wpływać nie tylko na to co kupujemy w sklepie ale na naprawy rarów i ulepszenia.
Robienie wszelkiego rodzaju potków i flasz. Za to wszystko się jednak płaci.

Co do expowiska mamy jeszcze Zaimma.

Pomysł warto przemyśleć i dopracować bo aktualnie knebel jest formą milczenia przez jakies 60 minut , jail zabiera nam jakies 30 minut czasu więc też nie jest jakąś dokuczliwą formą kary.
Chyba warto by było żeby kneble miały za zadanie naprawde dokuczać.

_________________
W grze od 24.12.2010
W ekipie od marca 2011


8 Sie 2011, o 16:41
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
A gdyby wykorzystać to co już mamy, czyli zamiast knebli rzucać JAIL'a ?

Lub Knebel + JAIL.

Wyjątkiem początkujący gracze, którzy mogli dostać 5 min + ostrzeżenie.

Chodzi o fakt, że zamiast kombinować i dopracowywać pomysł wykorzystajmy to co jest.

Jeżeli rzucisz szybką "kur**" i nagle z Laboratorium (to tam gdzie fredzik) dostaniesz TP do JAIL, to myślę, że wkurw będzie taki, że nigdy już nie przeklniesz :)

Ewentualnie JAIL, który będzie działał w momencie jak opuścisz instancję czyli:
Municypalni, którzy do Ciebie przychodzą i zabierają do JAIL'a jak wyjdziesz z insty (słodkie XD)

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


9 Sie 2011, o 08:22
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [by Ojojj] Ostateczne rozwiązanie kwestii kultury w grze
Z więzieniem dobra opcja. Często dostaje się kneble przez pomyłkę, więc ten pomysł ukarze najmocniej nazwijmy to "winnych omyłkowo", bo zamiast knebla poleca do jaila. Ale na pewno można by zmienić karanie kneblami za wulgi, spam i inne celowe łamanie regulaminu na jail+knebel, oczywiście recydywiści w pierwszej kolejności. Na pewno zniechęciłoby ich to do spamowania co czas knebla, bo teleport w trakcie bicia bossa czy innego konstruktywnego zajęcia byłby niemiłą niespodzianką.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


9 Sie 2011, o 09:14
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 34 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron