Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
New Boss For Levels 45+ -Ankieta Odświezone
New Boss For Levels 45+ -Ankieta Odświezone
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Legenda Głosi:
Miliony lat temu gdy świat był w pełni rozkwitu z kosmosu przybyły dwie potężne energie. Jedną z tych energii był potężny Mag drugą energią okazał się zaś potężny Rycerz. Ludzie nazwali ich Advena' nami. Żyli oni w harmonii z ludźmi ,uczyli ich jak życie odbierać i jak je przywracać. Wszystko było w cudownym pokoju ,do czasu gdy z kosmosu przybyła kolejna energia. Był to potwór w całości zrobiony z kryształu i rozpoczął rzeź.Advena' nowie nie mogli się temu przyglądać,bowiem wiedzieli że to za nimi przybył potwór. Aby raz na zawsze powstrzymać potwora zaryzykowali i poświęcili swe życie by zapieczętować potwora w samym sercu Gór Koldów. I Spoczywać ma tam przez kolejne dziesięć miliardów lat. Jednak potwór złamał zaklęcie dużo wcześniej, wyrwał się z koldzich gór i udał się do lasu koldów. Gdy już zmęczył się biciem zaskoczonych druidów,orków i wilków udał się na spoczynek do wyglądającej przytulnie chatki. Tam wbrew swojemu przekonaniu został złapany przez druidów Viridium i wysłany w inny wymiar by opóźnić jego dzieło zagłady. Dzielni Taernijczycy zbierzcie siły i stawcie czoła nowemu wyzwaniu. Śpieszcie się gdyż czar druidów mija a potwór nie uwolnił jeszcze całej swej mocy! Boss : Kryształowa Istota Poziom: 85 Klasy : Sheed + dodatkowe umiejętności związane z kryształem. HP: 30k Mana : 10000 Konda : 15000 Resy : -Ogień:60 -Uroki:60 -Lód:70 -Energia:50 -Sieczne: 60 -Obuchowe: 60 -Kłute: 60 Aktywne czary sheeda: Atak wręcz, Okrzyk bojowy ,Rzut kamieniem,Lewy Prawy, Front Kick,Dotkliwe Uderzenie,Uniki,Haduoken,Uderzenie Chi-wyglądające jak u sopla tylko bardziej biało-niebiesko Aktywne czary kryształu: Kryształowa przepaść : Atak Dystansowy,Obszarowy Opis wyglądu : nad głowami śmiałków otwiera sie nowy wymiar,z którego wylatują igły stworzone z lodu. Działanie:Obrażenia całej grupy (jeśli trafi) Tak sądzę ,że powinien bic z nich 200-300 na hita (jak sople) Kryształowy zatrzask : Urok pojedynczy Czas trwania : 1 runda -max i bez zmian najlepiej Opis wyglądu: ofiara jakże potężnego czaru zostaje "zaklęta" utrudnia jej to znacznie ataki Działanie: W następnej turze nasz gracz jest bardzo osłabiony i każdy atak,który wykona zadaje mu obrażenia. (Nie wlicza się leczenie,inka,i wszystkie czary które rzucamy na drużynę za to korz, ukazanie i cała reszta zostaje "karana" ) Obrażenia nie mogą być zbyt duże oczywiście... tak sądzę max to 5% hp ofiary. Czar działa niezależnie od tego czy atak trafi czy też nie . Kryształowa Ochrona : Dokładnie to samo co ma duch lodu tylko zmienione na bardziej odpowiednie do bossa . To co gracze lubią najbardziej Rare Items / Rary Sabbatismi Gladiatorium z łac. Odpoczynek Gladiatorski Peleryna dla Fizoli Wymagany poziom: 40 Wymagana Siła : 50 Siła +9 Zręczność +7 HP + 110 Odporność Sieczne +25 Obuchowe +15 Kłute +15 Sabbatismi Anima z łac. Odpoczynek Duszy Peleryna dla Magów Wymagany poziom: 40 Wymagana Moc: 50 Wymagana Wiedza: 50 Moc +8 Wiedza +8 HP + 140 Odporność uroki +20 Occullus Pierścień dla wszystkich klas. Wymagany poziom:45 HP +170 Mana +50 Kondycja +50 Odporność na uroki +20 Odporność na energie +10 Insta: Udajemy się do Heremona (druid w chatce na konarze) Tam za Klucz Wiary i Łuskę Odwagi przenosi całą naszą drużyne do Podziemi Glanachain ( zboru druidów). Zanim przejdę do samej instancji -Klucz wiary i Łuska Odwagi Można je zrobić lub kupić u Belenosa Receptura na Klucz Wiary: x10 Amuletów orków x10 Wisiorów druida x5 Szpiku nieumarłego x1 Amulet krwi przy dobrej organizacji 5 minut roboty Receptura na Łuskę Odwagi: x5 Amulet Gromu x1 Księga Wiedzy x1 Kula Mocy x1 Tojad hosta Cena za kupno: Łuska -70k Klucz -70k Klucz + Łuska -120k ( rabat ) A teraz sama instancja : Wchodzimy do ciemnych tuneli (koniecznie mroczny nastrój ) Droga dość długa i w połowie powinien być mały obszar na odpoczynek. Moby w inście : Druidzi - dodani dla efektu uwięzienia potwora w instancji ^^ HP- 2000 MP-1000 KP-1000 Występują w grupkach 2-4 mobowych. Czary zwykłych druidów Olbrzymie Dżdżownice - zwykle dżdżownice w glebie napakowane sporą ilością kosmicznej energi. HP- 3500 MP- 1500 KP- 1500 Czary sheeda + Kula Cienia -olbrzymia ciemna kula wydobywająca się z pyska Tak myślę ze po 300-400 powinien z niej bić przy dobrych odp na uroki da rade. Występują w grupkach 2-3 mobowych To na tyle jeśli chodzi o instancje Odnośnie bossa - mam jeszcze 1 pomysł od 1k hp boss przestaje bić i jeśli 1 ture każdy nie wykona żadnego ataku potwór zostanie zapieczętowany w ten sposób zgarniemy dużo więcej doświadczenia ,jednak nic nie chodzi łatwo... W zamian za większą ilość expa tracimy możliwość na dropa. Będzie to ważna decyzja czy na pewno i tak nic nie dropnie? Bić ? Zapieczętować? To już zależy od was @EDIT dzięki Szymdaro znalazłem lukę Kryształowa Ochrona : Dokładnie to samo co ma duch lodu tylko zmienione na bardziej odpowiednie do bossa . Za inste expa powinno trochę być tak ,aby zbieranie klucza i łuski się opłaciło. @Kyth Moire odporność na uroki powinien mieć ,to nie ma być boss aby na niego chodzic w 2-3 tylko tak jak np na ducha... @Nietopyrz 30k hp ma tylko dlatego że stoi sollo ,bez obstawy ,bez kozackich resów Pozdrawiam _________________ Błyskawica ~~DruiD~~ 53 LvL [On] Gromek ~~SheeD~~ 22 LvL [ON] Ostatnio edytowany przez ProStyler 12 Sie 2011, o 20:07, edytowano w sumie 3 razy |
|
24 Lip 2011, o 10:21 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
ciekawy pomysł. Malo jest pelerynek-rarow wiec może się przydać. Co do samego bossa zależy ile EXpa da
|
|
24 Lip 2011, o 11:18 |
|
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 23 Maj 2011, o 12:50 Posty: 112 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 20 razy Nick w grze: Wolfheart |
Tego z tym pieczętowaniem trochę nie rozumiem.
85lvl sheed z 30k hp to raczej dla trochę wyższych lvli niż 45. No i przynajmniej o jedno 0 za mało przy manie i kondzie. No, ale pomysł całkiem, całkiem. |
|
24 Lip 2011, o 12:05 |
|
|
Chodząca legenda
|
Sam pomysł jest ok. Sporo błędów interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, ale to można poprawić.
Druga sprawa - pelerynki nie mają odporności na ataki, więc tego bym do nich nie dodawał. Kryształowa ochrona - dokładnie to samo, ale jak co? Blok tarczą? Czy może buff jak u ducha ognia/zimna? Z tego co rozumiem boss jest bez obstawy, przydałby się większy opis instancji, jakiś pomysł na wygląd bossa, mimo wszystko dałbym agresywnych druidów, bo po co mają stać bez celu. I nie podoba mi się ostatni pomysł z expem/dropem, zupełnie mi to nie pasuje. Kto wydawałby 220k żeby wbić trochę expa bez szansy na rary? :/ Ogólnie ciekawa propozycja _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
|
24 Lip 2011, o 14:35 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
45 lvl, a ten bije nawet po 300 z ataku obszarowego... Ciekawe z jaką celnością. Jeśli stosunkowo dużą, to może wybić całą drużyne w pierwszej rundzie, gdyż ~1500 hp na tym lvl to i tak sporo.
Ciężki boss, na tym poziomie, z takim hp, dodać odporności z jego tarczy... prędzej przeznaczony dla graczy na 55+. Coś na poziomie fyo bez obstawy. Jaka odporność na uroki? Wiadomo, że będzie on głównie na korzonkach. Byłby to boss dla vd, aby w końcu mogli lać kogoś bez mnóstwa czarnych dymków? Ogólnie, pomysł całkiem niezły, wstęp do instancji nieco podobny do wejścia do gawry. Podczas expienia mozna postarać się o składniki, a potem expić i dropić na bossie... nie tak źle. Poza tym że 100k wstępu to za dużo, chyba że na drodze do bossa będzie niezły exp. Ale czy to nie jest rola insty ducha zamku? |
|
24 Lip 2011, o 23:23 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Kyth Moire napisał(a): Poza tym że 100k wstępu to za dużo, chyba że na drodze do bossa będzie niezły exp. Ale czy to nie jest rola insty ducha zamku? Specjalnie dałem to 100k bo jest możliwość kupna tych składników. Tak exp powinien być niezły.+ Za samego bossa licze tak przynajmniej 15k+ @Sewcaburzy - pomysł z exp/rar jest o tyle według mnie fajny ,że jeśli ma się do wyboru: np 45k expa lub x% na rara to trzeba podjąć decyzje nad tym _________________ Błyskawica ~~DruiD~~ 53 LvL [On] Gromek ~~SheeD~~ 22 LvL [ON] |
|
25 Lip 2011, o 07:16 |
|
|
Uczeń Simona
|
Popieram pomysł tego bossa, bardzo mi sie podoba, pozdrawiam
Kojiro 60 lucznik s2 _________________ Pozdrawiam Kojiro |
|
25 Lip 2011, o 13:26 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Ale już dz wystarczy z opłatą a że ma to być boss dla levli ok.45 to o wiele za dużo tej kasy .
I co do bossa to nawet na dz jest duży exp, płaci się mniejszą kwote i ma się szanse na rar. _________________ SARNASES Łucznik 63 s2 Start Gry 14.12.2010 . Takich czasów nawet najstarsi górale nie pamietają. Jestem z wami już rok!!! |
|
25 Lip 2011, o 23:17 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Odswiezam
_________________ Błyskawica ~~DruiD~~ 53 LvL [On] Gromek ~~SheeD~~ 22 LvL [ON] |
|
12 Sie 2011, o 20:18 |
|
|
Uczeń Simona
|
Wszystko piekni ladnie, ale zaraz przyjda obroncy taernu i powiedzą że to nie Klimatowe
|
|
13 Sie 2011, o 12:16 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 61 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |