![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Bug w walce podczas eventu
Autor | Wiadomość |
---|---|
Chodząca legenda ![]() Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06 Posty: 2255 Miejscowość: Wawa Podziękowano: 216 razy Otrzymanych podziękowań: 865 razy Nick w grze: Szymdaro ![]() |
Serwer: S3
Nazwa postaci: Szymdaro Czas: Opis: Była to pierwsza runda walki z eventową ekipą. Jak widać na screenie są korzenie i osy, z tym, że korzenie były na każdym tygrysie. Nie zrobiłem niestety więcej, można mi tylko wierzyć na słowo oraz pytać graczy z pt. edit: dodam, że jeden albo dwa tygrysy były uszkodzone, wszystkie dostały obrażenia od korzeni (niektóre od os) i nie biegły. ![]() _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 10 Wrz 2011, o 12:24, edytowano w sumie 1 raz |
10 Wrz 2011, o 11:37 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Pogromca Valdaroga ![]() Rejestracja: 1 Maj 2011, o 18:35 Posty: 1643 Miejscowość: RZE Podziękowano: 302 razy Otrzymanych podziękowań: 400 razy Nick w grze: Buszcik ![]() |
I.Udowodnione naukowo:
1.Pięć rund rozkazu 2.Many straconej idealnie tyle co na rozkaz (78) (mana,konda od regenerowałaby się) 3.Trzy rundy os w pierwszej rundzie walki...dziwne 4.Reakcja gracza Nassirath. II.Nie potrafię tego wytłumaczyć,wątpię żeby to było zamierzone. Nigdy mnie coś takiego nie spotkało. Może jakiś bug podczas stawiania eventowych bossów? _________________ Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0 |
10 Wrz 2011, o 11:50 |
![]() |
![]() |
|
Duma Forum! ![]() Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32 Posty: 4230 Miejscowość: Cagliharmon Podziękowano: 107 razy Otrzymanych podziękowań: 303 razy ![]() |
Byc moze ktos juz wczesniej zaatakowal ta grupe, ale dziwnym trafem zostaly po nich debuffy, ja tak kiedys mialam jak atakowalismy ducha zamku i kicknelam wszystkich, bo walka sie zawiesila (aura) i jak zaatakowalismy ponownie to debuffy byly z poprzedniej walki.
|
10 Wrz 2011, o 13:37 |
![]() |
![]() |
|
Duma Forum! ![]() Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03 Posty: 4171 Miejscowość: 100lica Podziękowano: 452 razy Otrzymanych podziękowań: 1822 razy Nick w grze: HeavenM ![]() |
nie potrafię inaczej tego wytłumaczyć niż sugestia Mystherii - było całkiem sporo przypadków, gdy robiliśmy kille walk nie pamietam czy to było gdzieś w części dla koksów
|
10 Wrz 2011, o 14:13 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |