Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Zmienić łucznikowi - szpile! 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 14 Sie 2011, o 11:39
Posty: 39
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Zmienić łucznikowi - szpile!
Nie rozumiem dlaczego łucznik ma skill taki jak voodoo bo nie można powiedzieć że ten skill bardziej do łucznika pasuje. Trochę mnie to złości ponieważ Szpila w oko powinna być tylko dla VOodoo. Taki łucznik ma 2x czar co zabiera PA, szpila w oko , ma buffy co zwiększają jego dmg oraz atak grupowy.

Reasumując - łuk może zabrać 6 PA , 2x osłabia obronę i atak ( piacz/szpila/mamuska - nie wiem któro z nich to ta szpila). Podnosi sobie sporo Dmg. Myślę że trochę ma więcej debuffów od Voodo przydatnych. Bo co - otepienie/szpila/aura zatrucie się używa tylko po to by ukazanie weszło.


20 Wrz 2011, o 12:11
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sty 2011, o 02:24
Posty: 471
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 63 razy
Post Re: Zmienić łucznikowi - szpile!
cos w tym jest :P,nie ma watpliwosci ,ze w tej chwili luk to najlepszy debufer :P

6 pa odejmuje,pozera konde,mamuska,zatrucie,szpila,najlepsza celnosc wsrod fizoli,duzy dmg .Cos wypadaloby im odjac:P

_________________
Kumple


20 Wrz 2011, o 12:15
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post Re: Zmienić łucznikowi - szpile!
Musi atakować z many i kondy, więc ładuje w obie statystyki, a ataki dość sporo tego jedzą. Faktycznie luk po osłabieniu dalej jest koksem :P

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


20 Wrz 2011, o 12:33
Profil WWW
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Post Re: Zmienić łucznikowi - szpile!
Tak, tak... może jeszcze frytki do tego?

Łuk nie posiada um. podnoszących dmg, nie wiem czemu tak twierdzisz. To VD ma taką zdolność, czyli aure cienia - obniża celność i obronę (obronę rozumie się jako redukcje dmg, obniżona redukcja to otrzymywanie wiekszych obrażeń).

Ryc jest celniejszą klasą niż łuk. Tyle, że on ma więcej hp czy siły, więc to nie jest tak wyraźne.

Łuk posiada najmniejsze dmg w grze. Druida ofc. nie liczę. Jest to spowodowane nie tylko potrzebą krytyka, lecz wysoką odpornością na obrażenia kłute niemal u wszystkich mobów. Mogę wymienić zaledwie kilka miejsc, gdzie łuk może imponować swoim dmg. Głównie modliszka, wendi czy lodowy smok.

Mamuśka jest wysoce nieefektywna, gdyż zwiększa znacząco dmg u przeciwnika. Oznacza to że używanie jej na silnych, celnych przeciwnikach to głupota. Nie mówiąc, że jako urok trudno ją wrzucić.

Gdyby nie zabieranie PA oraz szpilka, łuk byłby niczym. Chcesz zrobić z niego całkowitą kalekę, namiastkę debuffera czy DMGera?


20 Wrz 2011, o 12:38
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 14 Sie 2011, o 11:39
Posty: 39
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Zmienić łucznikowi - szpile!
No właśnie i to jest zadziwiające gdy strace 6 PA to co ja mogę przez 4 tury zrobić ? żaden debuff nie pomoże nawet jakbym dał 5 obr w dystans strace dużo przez podpalenie przez 4 tury. Odczuwam wrażenie że to voodoo jest najsłabszą profesją.
Voodoo vs Druid - nie ma co za wiele mówić jedyna szanse ma jeżeli duże lvl się spotkają bo jeżeli druidowi nie wejdą korzenie a voodoo wyssie mu manne. To jest szansa na to że może się powieść. Ale co rundę druid dostanie ileś tam many a leczy się po 400. Więc też bardzo ciężko jest go pokonać.
Voodoo vs MO wydaję mi się że najłatwiejsza ofiara Voodoo wyssie mane nie ma korzeni więc 2x podejścia ale MO jak wrzuci podpalenie inke i zacznie trafiać to ciężko będzie wytrzymać 2 rundy.
Voodoo vs Sheed i tutaj zaczyna się zabawa nie wiemy czy z dystansu bd ataki czy wręcz trzeba przewidzieć. uniki sheeda fatalna sprawa ileż można go bić, mana się konczy/ można próbować ssać ale czy coś odda dodatkowo ma więcej Pa.
Voodoo vs Ryc - nie ma co komentować wrzuci tarcze i jesteśmy na przegranej pozycji. Wtedy tylko myśleć aby weszła szpila/aura bo lubi też rzucać kamykami
Voodoo vs barb - barb ma potężne ataki jak wejdą buffy widziałem że 45lvl potrafi po 1k bić w Ichi.

Wydaję mi się że voodoo jest jednak najsłabszą profesją.


Co do zmiany myślę że powinno mu się dodać zamiast szpili i jakiś atak co zwiększa DMG przecież. Oraz jakoś zniewelować szansę może wrzucenia jego debuffów albo jakoś je osłabić.


20 Wrz 2011, o 12:46
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Post Re: Zmienić łucznikowi - szpile!
Mówisz o podpaleniu łucznika? Kiedy znaczną większość ognistej stanowią obrażenia kłute, a ognista jest naprawdę nikła... Zakładasz że ktoś ma ognistą i lodową jednocześnie?
PS: Jeśli ukaz, jako debuff, nie przyda ci się... to naprawdę przykre :) Łuk na ukazie jest martwy, takie kary do wykonywania ataków że musiałbyś już być na ostatkach hp by przegrać.

Żalisz się nie na łuka, lecz na vd. Oznacza to, że całkowicie rozminąłeś się podczas zakładania tematu.


20 Wrz 2011, o 13:09
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 30 Sie 2011, o 18:31
Posty: 60
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Post Re: Zmienić łucznikowi - szpile!
Odnosze wrazenie ze nie potrafisz grac profesja jaka jest Voodoo.
Stwierdzenie ze z drutem vd nie ma szans (kiedy faktycznie jest to najlatwiejszy przeciwnik dla wprawionego gracza vd) mnie w tym utwierdza.
Gorzej z MO.
Wydaje mi sie ze grasz tylko 2 umiejetnosciami VD tzn wysysaniem i UK
Jest cos takiego jak zatrucie ktore wchodzi na jakims % z cienia a co daje??
Otoz jesli nie wiesz zwieksza zuzycie many i kondy u przecinika i zmniejsza dmg(zaje...urok)
Jest wspomniana aura ktora na 3 (najlepiej na 5 )lvl redukuje obrone i celnosc dystansowcow .
Jest tez szpila rowniez wspomniana ktora u VD wchodzi z uroku a nie z fizycznego jak u luka piach (jest szybsza i szybciej dziala)
A zapominasz o nadzednej sprawie mianowicie kolejnosci ataku tzn
1 Urok
2 Dystans
3 Zwarcie
Reasumujac uwazam ze wprawna gra VD polaczona z odpowiednia taktyka czyni z VD przekoksa zdolnego zlozyc kazda profe czego nieraz bylem swiadkiem a pare razy udowadnialem.
Ale moze za kilka miesiecy gdy nabiezesz doswiadczenia do tej profesji przyznasz mi racje...

_________________
Only S2 :
MegaVDu 80lvl + Szarik 73 lvl
WielkiDruci 69lvl + JOZINzBAZIN 64lvl


20 Wrz 2011, o 13:29
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 14 Sie 2011, o 11:39
Posty: 39
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Zmienić łucznikowi - szpile!
Widać że jesteś łucznikiem, bronisz swojej profesji każdy by bronił. Ale prawda jest taka że łucznik jest bardzo silny. Dodałem inne sugestie że nie dość że łuk ,,skradł" czar voodoo to jeszcze voodoo jest bardzo słabe. Napisałem że ukazanie nie jest mi przydatne? nie wiem gdzie to wychwyciłeś, aby ukazanie weszło musi wejść 3 debuffy ma się na to jakieś w zależności od lvl 2 rundy aby weszło ukazanie. Szansa to 25% że padnie. Jeżeli nie pada to albo mamy mane albo nie mamy many zależy od lvl więc musimy ssać więc traci się runde ( a aby wyssać manę trzeba mieć szczęście gdyż na 2/3 pa nie wchodzi) Widzisz ile musimy zrobić aby ukazanie weszło ?. A Ty co wrzucasz 2 czary -6pa, szpila, oslabienie. I walisz przez 4 rundy jak w manekina. Staram się pokazać przewagę innych profesji nad voodoo i ogromną przewagę ŁUCZNIKA nad voodoo i innymi. Ale widać jesteś zaślepiony tym że ktoś założył temat by osłabić Twojego ŁUCZNIKA.

Tak ale to jest na lvl 50+ a co poniżej ? 30+ co może zrobić ?? Wygraj z sheedem na 30 lvl.


20 Wrz 2011, o 13:31
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 30 Sie 2011, o 18:31
Posty: 60
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Post Re: Zmienić łucznikowi - szpile!
Proponuje Ci nastepujace czynnosci :
1) Przeczytaj moj podpis zobaczysz profy jakimi gram i to ze nie ma tam luka
2) Otworz wlasne umiejetnosci na swym VD
3) Poczytaj co daje Ukazanie oprocz zgonu i kosztow many(podpowiedz zmniejsza celnosc.....)
4) Pocyztaj opis innzch umiejetnosci VD
5) powtorz 3 lub 5-krotnie (w zaleznosci od potrzeby) punkty 3 oraz 4
6) jesli juz do Ciebie dotarlo przeczytaj swe 2 ostatnie posty w tym temacie oraz odpowiednio je zedytuje

Pozdrawiam :)

_________________
Only S2 :
MegaVDu 80lvl + Szarik 73 lvl
WielkiDruci 69lvl + JOZINzBAZIN 64lvl


20 Wrz 2011, o 13:41
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 14 Sie 2011, o 11:39
Posty: 39
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Zmienić łucznikowi - szpile!
Mój komentarz pisałem wcześniej niż ty dodałeś swój. Rozmowa wcześniej toczyła się do pana nad Tobą. Wiem że osłabia atak i obrona ale jakim kosztem. Nie zdąże zdebuffować łucznika i wrzucić ukazania. No właśnie widzę jaki koszt many mam. I teraz się zastanów. Przeczytałem ale Ty i tak nie zrozumiesz. Expiłes gry Voodoo wchodziły częsciej uroki teraz masz więcej wiedzy nie odczuwasz tego.


20 Wrz 2011, o 13:49
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 103 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron