Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
 Bossy do solowania 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 8 Cze 2011, o 23:33
Posty: 17
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Bossy do solowania
Witam,
zapewne się powtarzam, ale chciałabym zwrócić uwagę na pewien fakt, iż w porach porannych i nocnych wiele razy zdarza się sytuacja, w której nie można stworzyć ekipy, ponieważ gracze siedzą w szkole w pracy albo śpią. Dlatego proponuje stworzyć kozackiego bossa (może w nowym świecie wodnym lub powietrznym?), dla graczy na wysokim levelu, którego będzie można bić solo. Oczywiście koniecznie musi być ciekawy rar oraz exp lub gold. Bicie takiego bossa zabije monotonię i nudę wywołaną ciągłym chodzeniem na ichi, duszki i wieżę.

Do tego można by stworzyć jakiś czasoumilacz w czasie oczekiwania na 5tke - wyprawa po klucz tudzież zwiększyć ich resp.

Temat czasoumilacza w czasie oczekiwania na walkę turniejową już był zapewne poruszany, ale trzeba przypomnieć

dzięki
nuna


23 Wrz 2011, o 13:25
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2011, o 11:30
Posty: 269
Miejscowość: Hollywood
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 104 razy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
o kolejna osoba narzekająca na monotonność! Ale nie martw się widziałem post Dryga że szykuję się na prawdę spora aktualizacja. Jeszcze jak by szczegóły podali to by było coś ^^

_________________
Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz


23 Wrz 2011, o 14:00
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Temat bez konkretnej propozycji, zapewne zostanie zaraz zamknięty. Poza tym - jak rozumiesz kozackiego bossa dla hlvl do bicia solo? Przecież to sprzeczność. Druid solo a ryc solo to dwie różne bajki.

@down - jak na modka forum słabo czytasz mój jakże skomplikowany nick. Pozdro

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 23 Wrz 2011, o 17:21, edytowano w sumie 1 raz



23 Wrz 2011, o 15:40
Profil WWW
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Zgadzam się z opinia Szymadero różne postacie solo w tej grze mają zupełnie inne możliwości.
@up - faktycznie przekręciłem twój nick Szymdaro, jakoś Szymadero bardziej mi wpada w oczy :roll: Następnym razem użyję poprawnie twego nicku.

dla przykładu na Ihitonie:
Ja gram sheedem i udaje mi się go solować już od 35lv - jednak często musiałem zwiewać z walki, teraz na 40 Lv nie mam z min problemu ale i tak trwa to co najmniej 12 rund.

kolega MO - na 37lv również z powodzeniem solował Ihi korzystając z uroków słabości Ihi na ogień i deszczu ognia którym w pierwszej rundzie pozbywał się obstawy. Całość walki zabiera mu max 4 rundy - więcej by nie wytrwał z powodu utraty HP.

Druid sam z Ihitonem by sobie łatwo nie poradził ale z Ogarem słyszałem od jednego Druta że robił Ihi już na 30Lv (choć to napewno nie było łatwe)

Z kolei znajoma VD na 45+ Lv i ma problem z Ihitonem i to duży, podejrzewam że Barbarzyńcy również nie jest za łatwo gdyż ihi ma silną osłonę na obrażenia fizyczne.

Rozwiązaniem zatem w przypadku Bosów do walk solo było by stworzenie oddzielnych bosów dla każdej klasy postaci.
Mam nawet na ten temat pewien pomysł który zaraz opisze:D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edycja: OTO ON

Pomysł zrodził się z faktu iż obecnie standardowe RARy w zasadzie nie pozwalają na szybkie odróżnienie w grze Druida/MO/VD od siebie w niesprzeciwienie do Barbarzyńcy/Rycerza/Sheeda którzy używając innej broni zaraz są identyfikowani. W wyniku czego postacie magiczne znów mają przewagę nad fizycznymi w PvP :D (czachy)

Pomysł polega na tym aby poza standardowymi RARami były dostępne w grze RARy/Uncommony które pasowały by tylko do danej klasy postaci i przynosiły jej bonusy porównywalne bądź minimalnie większe no standardowych RARów.

Realizacja (przykładowa)
Instancje do których dostęp miały by tylko postacie danej klasy - będąc samemu w grupie. Np.:
Akademia magii - MO
Pustelnia w puszczy - Druid
Dolina szamana - VD
Dzikie równiny - Barbarzyńca
koszary - Rycerz
samotna ścieżka -Łucznik
Górski klasztor - Sheed

Każda z instancji dzieliła by się na 3 obszary w konfiguracji szeregowej
W pierwszym obszarze znajdowali by się przeciwnicy z Lv 15-25, po którym znajdował by się sklepik/postać sprzedająca przedmioty (przedmioty o zwykłych statystykach ale wyglądzie unikalnym dla danego typu postaci - jednak nieco droższe od tych dostępnych normalnie z uwagi na zawsze pasujące statystyki np. zbroja w takim sklepie nigdy by nie mała +do siły w instancji dla MO) zaraz za sklepikiem/postacią znajdował by się BOS do solowania.
BOS taki musiał by być tak dostosowany aby dana klasa postaci dobrze zrobiona na 30Lv ze standardowym sprzętem (sprzęt na jej poziomie) miała szansę go pokonać.
Z takiego Bosa leciał by tylko exp i złoto oraz z bardzo małym prawdopodobieństwem RARy/Uncomony charakterystyczne dla tej postaci - odrazu przypisane do gracza który ten RAR zdobył - zaostrzyło by to ich wartość dla graczy gdyby nie można było odkupić/ sprzedać.

Drugi etap - (ta sama konfiguracja)
przeciwnicy lv - 45-55 -> sklepik -> dostosowany BOS dla gracza LV 60

trzeci etap - (ta sama konfiguracja)
przeciwnicy lv - 75-85 -> sklepik -> dostosowany BOS dla gracza LV 90

W instancji takiej możliwe by było również wprowadzenie unikalnych Qestów da danych klas postaci, zdobycie trofeów od zwykłych przeciwników, potrzebnych wszystkim graczom do ulepszeń sprzętu czy stworzenia jakiegoś eliksiru itp:D (wymusiło by to handel )

Przykładowa instancja
Rycerz - koszary

Etap I - przedmurze
Przeciwnicy - zbiegli niewolnicy (wojskowi którzy zostali wzięci do niewoli i zwiali z koszar) / uciekinierzy (nieco słabsi od tych pierwszych)
sklepik - wiadomo :D
BOS - strażnik bramy Lv 30 - 3 rary (np. halabarda -gdyby wprowadzić unikalne zdolności - w tym np. rycerza posługującego się bronią dwuręczną / buty strażnika/ rękawice)

Etap II - plac ćwiczeń
przeciwnicy - wojskowi posługujący się różnymi rodzajami broni (słabsi i silniejsi) - walki jako ćwiczenia:D
BOS - Fechmistrz Lv60 - wyjątkowo trudny do ubicia i znów jakieś ciekawe RARy dla rycka

Etap III - Sztab dowodzenia (gracz wtargnął tam bez pozwolenia) hehe
przeciwnicy - straż przyboczna (również co najmniej dwa rodzaje posługujący się różną bronią)
BOS - Marszałek/ głównodowodzący (czy jak go tam nazwać) - Lv 90 - i znów jakieś 3 RARy specjalnie przygotowane dla rycerza

Mógłbym oczywiście rozpisać to bez problemu dla wszystkich klas postaci ale nie będę zabierał zabawy innym, gdy będą marzyć jakie to przeciwności spotkały by ich podopiecznych:D

Teraz wyjaśnienie dlaczego RARy takie miały by być odrazu przypisane do danej postaci:
- po pierwsze zdobycie ich było by rzadkością jak RARów a do tego gracz nie otrzymywał by w czasie walki zwykłych przedmiotów
- te niesporykane/RARy były by niejako nagrodą od BOSów za pokonanie ich (jak miecz darowany od Władcy którego się poprostu nie oddaje innym)
- gdyby gracz już taki przedmiot posadał albo nie chciał używać to otrzyma za niego wyższą cenę w czasie sprzedaży
- uatrakcyjni to grę
- gdyby wprowadzić że czasem wpadnie uszkodzony sprzęt zamiast przypisanego to była by to no nielada atrakcją na rynku jako unikat do kupienia przez wszystkich , hehe :twisted:

No i oczywiście na koniec komplikacje:
wprowadzenie czegoś takiego (stworzenie) zajęło by masę czasu więc prędzej powstały by zwykłe instancje i zwykli bosowie dostępne dla wszystkich niż dl danych klas postaci:D

Ps
Jeśli chodzi o podklasy postaci to takie instancje były by idealnym miejscem. Np. z BOSami przed walką można by było porozmawiać i w zamian za odpowiednią opłatę / zadanie "wymienić" (nauczyć się od nich) pewnych umiejętności (max.2 umiejętności od każdego bosa)
każdy poziom bosa oferował by umiejętności na innym poziomie
np.:
Dla przykładowego Rycerza
Etap I :Strażnik bramy mógł by nauczyć rycerza
zamiast szybkiego cięcia - cięcie bronią dwuręczną (obrażenia podobne , ale dodatkowe Bufy)
zamiast bloku tarczą - blokada ciosu (blok przy użyciu broni dwuręcznej )- dużo niższa skuteczność niż blok tarczą, ale np. szansa na szybką ripostę rycerza i zranienie przeciwnika z wykorzystaniem siły przeciwnika):D

i podobne tego typu zmiany na kolejnych etapach - aż w końcu możliwe było by otrzymanie postaci która ma tylko 3 umiejętności wspólne z klasycznym rycerzem na tarcze.

I znów się masakryczne rozpisałem:D

Pozdrawiam,
Saintx

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


23 Wrz 2011, o 15:56

Podziękowali: 7 Bilo (26 Wrz 2011, o 03:15), Gastaut (23 Wrz 2011, o 18:10), Kyth Moire (19 Lis 2011, o 00:37), mandaryn3d (8 Lip 2012, o 21:32), Na'asirah (24 Wrz 2011, o 11:45), peterch (24 Wrz 2011, o 00:00), Zouzaa (24 Wrz 2011, o 10:09)
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 8 Cze 2011, o 23:33
Posty: 17
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Zgadza się, postaci są źle zbalansowane na wszystkich levelach, mam kilka uwag na ten temat.

Niemniej jednak wolałabym wrócić do wątku solowania bossów. Masz rację Saintx stworzenie bossów do solowania dla każdej proofy jest najlepszym rozwiązaniem :) Więc zanim zamknął ten post za brak pomysłów (dzięki za entuzjazm Szymdaro ;) może pokombinujemy nad tymi bossami... ?

n.


23 Wrz 2011, o 16:22
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2010, o 03:25
Posty: 251
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: Ceol
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
To ty masz kombinować po to ty założyłaś temat w Pomysłach i Propozycjach. Jak nie podajesz żadnych konkretów to temat można zamknąć.

_________________
dr 120


23 Wrz 2011, o 16:53
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 8 Cze 2011, o 23:33
Posty: 17
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
To zamknijcie, na jowisza, z takim podejściem i entuzjazmem tylko chce się spasować :shock:


23 Wrz 2011, o 17:34
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Już nie bądźcie tacy skorzy do zamykania:D

Edytowałem swój post (powyżej) z propozycją na ten temat;)
I czekam na relacje :mrgreen:

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


23 Wrz 2011, o 17:35
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 8 Cze 2011, o 23:33
Posty: 17
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
super o to chodziło :)


23 Wrz 2011, o 17:55
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
bardzo ciekawa koncepcja, warto aby w tym wątku zaproponować opis SOLOinsty dla każdej profy i opisać bossy plus przynajmniej jeden RARspecjalistyczny dla danej profy - z tym, że tu bym dał na prawde minimalną szansę na RARa, tak żeby ich posiadacz miał się czym pochwalić i faktycznie, żeby bylo to rzadkie...

do tego taka insta może mieć charakter expowiska lub zarabiania golda...


23 Wrz 2011, o 18:04

Podziękowali: lucas888 (5 Paź 2011, o 19:59)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 379 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron