Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 Bossy do solowania 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Lis 2010, o 13:12
Posty: 453
Miejscowość: Podniebyle
Podziękowano: 20 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Albo, można by dać np. losowe drzwi które się pojawiają tak jak Wendigo tyle że we wszystkich krainach.Respią się raz na dzień i o różnych porach w różnym miejscu. No i szansa na rara też nie za duża wtedy top był by wyczyn mieć takiego rara.

_________________
Image


23 Wrz 2011, o 18:12
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Widzę że was zainspirowałem co nieco:)

I z waszych odpowiedzi widzę że myślicie podobnie, że jak by się trafił taki specjalistyczny RAR to byłby naprawdę rzadkością.

Ps.
Jeżeli by ten pomysł spotkał się z częściową akceptacją adminów to jestem gotów zrobić szerszą rozpiskę dla każdej profesji tak aby mieli większy materiał do faktycznej akceptacji i przeróbki wedle własnych upodobań/ możliwości zaprogramowania itp.

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


23 Wrz 2011, o 18:41
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
pomysł jest warty analizy - im szerzej go opiszesz (opiszecie wspólnie) tym prędzej zostanie przygarnięty przez Inżynierów i oni zajmą się jego analizą i dalszą obróbką... a więc do pracy :) czekamy na szczegółowy opis...


23 Wrz 2011, o 18:48
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lip 2011, o 17:14
Posty: 278
Miejscowość: Wałbrzych
Podziękowano: 43 razy
Otrzymanych podziękowań: 127 razy
Nick w grze: Jachu
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Można zrobić coś podobnego do tych postumentów, co są na lodowym smoku i każde "wrota" były by dostępne dla jednej profesji, czyli było by ich 7.
Zrobić dogodne miejsce dla np. 80+lvl. Na pewno urozmaiciłoby to rozgrywkę.
Można tez zrobić, że dany "RAR" może założyć tylko ta profesja, która może dropić swój przedmiot.

Pomysł udany i można pomyśleć nad nim


23 Wrz 2011, o 19:28
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 8 Cze 2011, o 23:33
Posty: 17
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Świetna burza mózgów, choć mało się wykazałam :p

W ekwipunku jest miejsce na nowy rar.. może to być dla:
maga: bransoleta,
voodoo: kurza łapka, albo inne magiczne szczątki,
druida: choćby magiczne zioło, korzeń :) ,
rycka: pieczęć,
sheeda: starożytny zwój
łucznika: magiczna strzała
barbarzyńcy: totem czy figurka

lub różne zbroje dla MO/, VD/ Druida, tak jak ktoś wcześniej zauważył nie mają wyboru, jest tylko diabolo dla wszystkich.


23 Wrz 2011, o 19:32

Podziękowali: Bilo (26 Wrz 2011, o 03:17)
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Jachu napisał(a):
Można zrobić coś podobnego do tych postumentów, co są na lodowym smoku i każde "wrota" były by dostępne dla jednej profesji, czyli było by ich 7.

Pomysł z postumentami całkiem trafiony...jednak lokalizacja ich w jakimkolwiek konkretnym miejscu będzie mało korzystne dla wszystkich (pomysł zakłada że instancja jest w zasadzie dla wszystkich graczy , Lv 15-90+)- więc jedynym miejscem dostępnym dla wszystkich była by Południowa Alaril a mapa ta jest już chyba wystarczająco zorganizowana :)

Skłaniam się bardziej w stronę pomysłu Piterro jednak w nieco zmienionej modyfikacji.
Wędrujące NPC - podobnie jak obecnie "Poborca podatkowy"
Pomysł wymagał by stworzenia 7 NPC (klasy NPC odpowiadające przejściom do lokacji dla danej profesji) przemieszczających się po mapach całej gry tak aby wszyscy gracze mieli "równe" szanse trafić przypadkiem na nie. (oczywiście postacie z wysokimi Lv mają swobodny dostęp do większej ilości map więc byłby to dla nich mały bonus :D ) Po rozmowie z NPCem przenosił by on w odpowiednie miejsce - za opłatą. Jeżeli dało by się to wykonać technicznie- zależną od Lv postaci.
Dodatkowo takie NPC mogły by spełniać też inne funkcje , brać udział w Questach ... wykonywać surowce wtórne (np. do inhibitorów wysokiej klasy/ umagiczniania http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=9947 pomysł Buszcika)
A same lokacje docelowe faktycznie mogły by się resetować raz na dzień, (pomysł Piterro) bądź dać tak małe prawdopodobieństwo dropnięcia czegokolwiek że było by to adekwatne do reseru lokacji raz na 24h.

Jachu napisał(a):
Można tez zrobić, że dany "RAR" może założyć tylko ta profesja, która może dropić swój przedmiot.

Pomysł udany i można pomyśleć nad nim


Bardzo dobry pomysł jednak mogło by to stworzyć podobną sytuację jak z obecnymi RARami - mimo iż drapnięcie ich nie jest łatwe to tak naprawdę nie zasługują na miano RARów a bardziej uncommonów :? (w mojej opinii). Każdy szanujący się gracz na odpowiednim poziomie jest ubrany od stóp do głów w RARy :) A ja sam sprzedałem kowalowi już kilka rarów na które nie ma chętnych. W przypadku tych przedmiotów miało by być inaczej - jak ktoś (lv 90+), po miesiącu od wprowadzenia takiego dodatku posiadał by 3 takie przedmioty to powinien być szczęśliwy.
Zmiana na możliwość handlu takim sprzętem umożliwiła by uzupełnianie brakującego ekwipunku poprzez wymianę z innymi graczami, którym dwa razy dropneło się to samo. Zmniejszając tym samym prestiż posiadaczy nowego sprzętu.

nuna napisał(a):
Świetna burza mózgów, choć mało się wykazałam :p

W ekwipunku jest miejsce na nowy rar.. może to być dla:
maga: bransoleta,
voodoo: kurza łapka, albo inne magiczne szczątki,
druida: choćby magiczne zioło, korzeń :) ,
rycka: pieczęć,
sheeda: starożytny zwój
łucznika: magiczna strzała
barbarzyńcy: totem czy figurka


Świetny pomysł, też już się zastanawiałem nad tym dodatkowym miejscem ;) wymyśliłem wtedy że było by to doskonałe miejsce na ryngraf dla rycka :lol:

Korzystając z tego pomysłu - te specjalne BOSy oprócz wyjątkowo rzadkich nowych RARów mogły by dropić również sprzęt do tego brakującego miejsca , ale z większym prawdopodobieństwem oraz statystykami zwykłych sprzętów, którymi można by było dowolnie handlować. RARowy "ryngraf" mógł by lecieć dodatkowo z bosa Lv 90 żeby nie było za łatwo.

Heavenmaker napisał(a):
bardzo ciekawa koncepcja, warto aby w tym wątku zaproponować opis SOLOinsty dla każdej profy i opisać bossy plus przynajmniej jeden RARspecjalistyczny dla danej profy - z tym, że tu bym dał na prawde minimalną szansę na RARa, tak żeby ich posiadacz miał się czym pochwalić i faktycznie, żeby bylo to rzadkie...

do tego taka insta może mieć charakter expowiska lub zarabiania golda...


Co do opisów SOLOinst, już powoli myślę o tym:D czekam jednak na opinie forumowiczów aby mógł uwzględnić różne głosy i je ująć w osobistych przemyśleniach.
Natomiast jeśli chodzi o charakter takich instancji sądzę że powinna pełnić rolę expowiska, sposobów na zarabianie złota jest całkiem sporo trzeba im poświęcić nieco czasu bądź notorycznie gnębić BOSy ;)
Sam na Ihitonie mam stosunek 8K expa do minimum 5K złota + exp/złoto zdobyte na mobach w czasie dochodzenia do instancji. Co jest już całkiem przyjemnym stosunkiem dla mojego Lv postaci.

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


23 Wrz 2011, o 23:15

Podziękowali: 2 Kyth Moire (19 Lis 2011, o 00:38), Zouzaa (24 Wrz 2011, o 10:08)
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2011, o 11:30
Posty: 269
Miejscowość: Hollywood
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 104 razy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Moim zdaniem te nowe itemy mogły by być "Reliktami" i zajmować brakujący slot każdy item miał by dopisek danej klasy np.

"Kula Magmy" VII Mag ognia
"Złota Pochwa" VII Rycerz
"Wstęga Natury" VII Druid
"Ropiejące Oko" VII Voodoo
"Zaklęta Strzała VII Łucznik
"Szczęka Tygrysa" VII Barbarzyńca
"Pierścienie Furii" VII Sheed

(Kolory można było by inaczej dopasować to tylko przykład)

Cały motyw instancji widział bym tak:
Jest sobie gdzieś na mapie świątynia i są w niej tak jakby wyzwania klasowe. W głównej komnacie jest jakis mnich który kieruję postać z daną profesja do jej "mistrza" ten o to mistrz rzuca wyzwanie które można wykonać raz na jedna godzine (po wyjściu jest włączany zegar). W owym wyzwaniu "Mistrz" danej profesji teleportuję nas do krainy specjalnie przystosowane do profesji. np:

Mag Ognia: Wnętrze Wulkanu
Rycerz: Opuszczone Koszary (przekłete itd też mogą być)
Druid: Wilczy Las
Voodoo: Mroczne Bagnisko
Łucznik: Skalne Urwisko
Barbarzyńca: Krwawe Jezioro
Sheed: Kamienne Ruiny

Każda instancja była by wielkości pokroju instancji DZ, na samym początku był by tylko odp+ wyjście które jest jednoznaczne z przegraniem wyzwania. Każda instancja posiadała by 3 moby + 2 czempiony które wcale nie muszą się pojawić.

Wnętrze wulkanu: Żywiołak Ognia, Magmowy Strażnik, Imp. Czemioni: Lord Magmy, Urna.
Opuszczone koszary: Czempion, Kościany, Twardziel, Czempioni: Mroczny Mag, Skrzydlaty
Wilczy Las: Wilkołak, Cień, Stary Drzewiec, Czempioni: Dziad, Jednorożec
Mroczne Bagnisko: Zjawa, Waszka, Banshee, Czempioni: Bagienny Potwor, Nimfa
Skalne Urwisko: Żywiołak Wiatru, Posąg, Skalne Ptactwo Czempioni: Burza, Sfinks
Krwawe Jezioro: Kultysta, Topielec, Obłokaniec Czempioni: Furia, Sztyleciarz
Kamienne Ruiny: Olbrzym, Krwawy Ogr, Kamienny Czempioni: Gigant, Skalniak

W każdej instancji aby dojść do bossa trzeba było by wykonać sub questa (określone zadanie) każda instancja posiadała by 3 losowe zadania:

Wnętrze Wulkanu:
1.Otworzyć strumień wody by lawa zastygła i było możliwe przejście (np po klucz).
2.Zabić określoną grupke mobów.
3.Nazbierać kamieni aby zatkać dziurę z wyciekającą lawą

Opuszczone koszary:
1.Otworzyć bramę specjalną wajchą.
2.Zabić określoną grupke mobów.
3.Zdobyć kilka tarczy czempionów by je gdzieś umieścić.

Wilczy Las
1.Uwolnić białego wilka z sideł by nam pomógł.
2.Zabić określoną grupke mobów.
3.Zabić jednego z czempionów.

Mroczne Bagnisko:
1.Wykonać rytuał voodoo nad jakimś pomnikiem.
2.Zabić określoną grupke mobów.
3.Wyzbierać rozrzucone lalki voodoo.

Skalne Urwisko:
1.Sekretna grota. (zadanie)
2.Zabić określoną grupke mobów.
3.Pozbierać groty strzał.

Krwawe Jezioro:
1.Zniszczyć zapore by odblokowała się droga.
2.Zabić określoną grupke mobów.
3.Nabicie 10 głów kultystów na pale.

Sheed:
1.Zniszczyć monument golema.
2.Zabić określoną grupke mobów.
3.Uzbierać cały szkielet golema i ustawić go gdzieś.

Kazda instancja również posiada po 2 bossy słabszy i silniejszy.
Slabszy daję item kategorii VII natomiast silniejszy kategorii VIII. Szansa na spotkanie słabszego wynosi 70% natomiast silniejszego 30% jest oczywiście sposób ominięcia bossa bez walki.

Bossy:
Dla kogo /słabszy/silniejszy

MO / Płomyk / Ifryt

RYC / Gryf / Czarny Rycerz

DRUT / Mara / Starożytny (drzewiec)

VD / Obrzydzenie / Mroczny

LUK / Kruk / Porażenie

BARB / Krwawy / Czerwony

SHEED / Skała / Skalny Smok

@edit
We wszystkich mobach z danej instancji wylatywał by jakiś itemek do zbierania który potem można było by sprzedać w świątyni:
np:

Drop dla każdego itemku 30%

LV 20-35

MO: Kawałek Magmy
RYC: Mroczna Podkowa
DRUT: Esencja Lasu
VD: Maska
LUK: Kamienny Grot
BARB: Esencja Krwi
SHEED: Skalne Serce

lv 36-45
Stosunek item normalny do item rzadki 80% / 20%

MO: Kawałek Magmy + Duży kawałek Magmy (rzadko)
RYC: Podkowa + Mroczna Podkowa (rzadko)
DRUT: Esencja Lasu + Większa Esencja Lasu (rzadko)
VD: Maska + Maska Cieni (rzadko)
LUK: Kamienny Grot + Kamienna Strzałą (rzadko)
BARB: Esencja Krwi + Większa Esencja Krwi (rzadko)
SHEED: Skalne Serce + Marmurowe Serce (rzadko)

lv 46-55
Ze stosunkiem 50%/50%

MO: Kawałek Magmy + Duży kawałek Magmy
RYC: Podkowa + Mroczna Podkowa
DRUT: Esencja Lasu + Większa Esencja Lasu
VD: Maska + Maska Cieni
LUK: Kamienny Grot + Kamienna Strzałą
BARB: Esencja Krwi + Większa Esencja Krwi
SHEED: Skalne Serce + Marmurowe Serce

Lv 56-65
Stosunek:40% / 55% / 5%

MO: Kawałek Magmy + Duży kawałek Magmy + Płyta Magmy (rzadko)
RYC: Podkowa + Mroczna Podkowa + Podkowa Czarnego Rycerza (rzadko)
DRUT: Esencja Lasu + Większa Esencja Lasu + Esencja Życia (rzadko)
VD: Maska + Maska Cieni + Rytualna Maska (rzadko)
LUK: Kamienny Grot + Kamienna Strzałą + Strzała Śmierci (rzadko)
BARB: Esencja Krwi + Większa Esencja Krwi + Żywa Krew (rzadko)
SHEED: Skalne Serce + Marmurowe Serce + Czysta Energia (rzadko)

Lv 66-100+
Stosunek 20%/50%/30&

MO: Kawałek Magmy + Duży kawałek Magmy + Płyta Magmy
RYC: Podkowa + Mroczna Podkowa + Podkowa Czarnego Rycerza
DRUT: Esencja Lasu + Większa Esencja Lasu + Esencja Życia
VD: Maska + Maska Cieni + Rytualna Maska (rzadko)
LUK: Kamienny Grot + Kamienna Strzałą + Strzała Śmierci
BARB: Esencja Krwi + Większa Esencja Krwi + Żywa Krew
SHEED: Skalne Serce + Marmurowe Serce + Czysta Energia

_________________
Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz


Ostatnio edytowany przez SoadMaster 24 Wrz 2011, o 11:10, edytowano w sumie 2 razy



24 Wrz 2011, o 00:31

Podziękowali: 3 Bilo (26 Wrz 2011, o 03:25), peterch (24 Wrz 2011, o 10:24), Zouzaa (24 Wrz 2011, o 10:08)
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Pomysł bardzo dobry:) jeśli chodzi o przeciwników i organizację lokacji. Oraz samą kwestię "próby" bo właśnie takie to ma zadanie żeby się wypróbować solo i mieć z tego jeszcze bonus.

Jednak z tego co się zorientowałem to twoja propozycja jest bardziej dla lv 40+ do 60~70. Ocieniając po klasie przedmiotów VII i VIII. Oznaczało by to wykluczenie z właściwej zabawy zarówno początkujących graczy jak i tych w końcowym etapie gry noszących RARy klasy IX i X. (chyba że wyskakujące przedmioty i tak były by ciekawe ze względu na staty, również dla graczy wysoko zaawansowanych w rozwoju).

fajnie by było gdyby udało się wprowadzić ten pomysł w jakiejś formie do gry.

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


24 Wrz 2011, o 01:05
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 8 Cze 2011, o 23:33
Posty: 17
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Wymiatacie pomysłami gratuluję kreatywności :)

"...W owym wyzwaniu "Mistrz" danej profesji teleportuję nas do krainy specjalnie przystosowane do profesji..."

Świetny pomysł przy tym teleporcie można zrobić opcję wyboru, na którym poziomie chce się walczyć
30-40, 40-50, 50-60, 70-80, 90.... lub łatwy, trudny, bardzo trudny.. oczywiście najlepiej byłoby wykorzystać jakieś nazwy klimatyczne ;)

Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy z graczy miałby możliwość korzystania z tej instancji, choć w zasadzie zależało mi na stworzeniu boosów dla high leveli, które nudzą się okrutnie (70 i wyżej) ;D


24 Wrz 2011, o 10:02
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2011, o 11:30
Posty: 269
Miejscowość: Hollywood
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 104 razy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
@Up Racja mozna było by tak zrobić tylko mobki w instancjach różniły by się levelami i były by inaczej "poukładane" np:

Przedziały:
20-35 itemy VI (łatwy boss) VII (trudny boss)
36-45 itemy VII (łatwy boss) VIII (trudny boss)
46-55 itemy VIII (łatwy boss) VIII (trudny boss) <- koks item
56-65 itemy VIII (łatwy boss) IX (trudny boss)
66-100 itemy IX (łatwy boss) X (trudny boss +80lv)

-Szansa Reliktu wynosiła by 1%
-Relikt można było by sprzedać u NPC jakiegoś specjalnego nowego od reliktów za 50%ceny.
-Relikt może założyć dana profesja (wiadomo)
-Relikt można przekazać innemu graczowi. (inna profa nie założy i tak)


@edit Już nie mogłem pisać w moim pierwszym poście.

Jak widać nawet 100lv ma możliwość uzyskania pierwszego itemku dodatkowego co pozwala na dodanie nowych receptur.


-Osoby z np. 46lv nie będą mieli możliwości wejścia do instancji dla mniejszych lv.

Przykłady zróżnicowań lv:
-Potwory występują w różnych grupkach.
-Potwory są podrasowane levelowo. (więcej biją, leczą itd)

_________________
Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz


24 Wrz 2011, o 10:47

Podziękowali: Bilo (26 Wrz 2011, o 03:27)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 33 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron