Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 Bossy do solowania 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2011, o 11:30
Posty: 269
Miejscowość: Hollywood
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 104 razy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Nie mogłem edytować starszych postów więc napisze tu:

Adnotacja do dodatkowych itemków:
Jak widzicie nawet 100lv ma możliwość uzyskania itemku dla 20lv dzieki temu można było by wprowadzić nowe receptury np.( inhibitory, potiony, Flasze, coś nowego?)

PODSUMOWANIE MOJEGO POMYSŁU
-1 Nowy teren ze świątynią.
-10 (co najmniej) nowych NPC
-1 nowy slot na itemy: Relikty
-7 Instancji (dla każdej profesji)
-49 nowych mobów (w tym 21 moby, 14 czempioni, 14 bossowie) + zróżnicowanie je odpowiednio do lv
-21 nowych sub misji (po 3 na każdą instancje)
-70 Reliktów (nowy item do zakładania przez różne profesje)
-21 Nowych przedmiotów do kolekcjonowania/sprzedawania/craftingu? po 3 na każdą inste

_________________
Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz


24 Wrz 2011, o 11:24
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Cze 2011, o 21:09
Posty: 31
Miejscowość: Kraków
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Świetne pomysły!! :)
Gdyby wprowadzono, naprawdę urozmaiciłoby to grę... Czasem rzeczywiście ciężko o team, albo nie ma się ochoty na grę w grupie i to by było jakieś rozwiązanie... :)

_________________
[s3] Zafi - druid (retired)


24 Wrz 2011, o 11:44
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
SoadMaster napisał(a):

PODSUMOWANIE MOJEGO POMYSŁU
-1 Nowy teren ze świątynią.
-10 (co najmniej) nowych NPC
-1 nowy slot na itemy: Relikty
-7 Instancji (dla każdej profesji)
-49 nowych mobów (w tym 21 moby, 14 czempioni, 14 bossowie) + zróżnicowanie je odpowiednio do lv
-21 nowych sub misji (po 3 na każdą instancje)
-70 Reliktów (nowy item do zakładania przez różne profesje)
-21 Nowych przedmiotów do kolekcjonowania/sprzedawania/craftingu? po 3 na każdą inste


Gratuluję:)

W tej formie pierwotny zamysł nabiera realnych kształtów. I faktycznie może być zrealizowany:D Świątynię ("ruiny") już nawet mamy, w Zbójeckim Lesie. Wystarczyło by tylko dodać tam tego mnicha o którym pisałeś, co przeniesie nas do pokoju prób.
I nawet można by było łatwo wymyślić jakąś historyjkę że te dzikie monstra, które proponujesz jako przeciwników przyczyniły się do upadku świątyni, a mnich przenosi nas abyśmy pomścili pamięć dawnych czasów.

Odnośnie do mojej koncepcji, opierała się na walkach z mistrzami danej profesji bądź próbami danymi bezpośrednio od nich, a twoja jest bardziej mroczna i bazuje na poddaniu się próbie walki z dzikimi i niespotykanymi bestiami ^^.
Dla porównania pozwoliłem sobie również podsumować moją koncepcję:

-7 krain wielkości nie większej od Trentis + 7 instancji dla mobków i BOSów Lv65 +
-7 wędrujących NPC po mapach całej gry
-21 BOSo / NPCów - z którymi można by było pogadać i poddać się ich próbie. (opcjonalnie - nie zakładałem konieczności walki z BOSem Lv 30 przez graczy Lv np.70)
- 42 rodzaje mobków (po 6 na każdą krainę) + 21 ewentualnych miniBOSów (korzystając z twojego pomysłu na przeciwników)
- 63/42 (3 bądź 2 od każdego BOSa) wyjątkowo rzadkich ekwipunków, dla danych profesji. + dodane z waszych pomysłów relikty (21 sztuk), + 7 RARowych reliktów:D
- w takich mini krainach można by dodać różne surowce / trofea z mobów potrzebne do zrobienia nowych przedmiotów.
Z czasem istniała by możliwość rozwinięcia tych małych krain o dodatkowych NPC do questów/wykonywania surowców wtórnych, czy też wspomnianą przeze mnie podklasyfikację obecnych klas postaci i naukę u mistrzów (BOSo/NPCów) nowych umiejętności w zamian za stare, co dodatkowo uatrakcyjniło by grę dla starych wyjadaczy.

Jak widać dużo bardziej skomplikowane i wymagające większego nakładu pracy^^ jednak dające więcej perspektyw. No i co moim zdaniem istotne nie tak mroczne. Bo z tego co zauważyłem wszyscy obecni BOSowie są raczej mroczni, dzicy i źli... dlatego trzeba ich bić hehe :D Ale to już moje indywidualne skojarzenie.

Tak więc realizacja pomysłu soloBOSów w|g SoadMastera pewnie spotka się z większą aprobatą. A ja przynajmniej nie będę poświęcał czasu na rozrysowywanie pomysłów mini krain :D Krainy dla Rycka,Sheeda i Łucznika już w sumie wymyśliłem tylko jeszcze nie narysowałem, więc niech zostanie tam gdzie jest czyli w mojej głowie.

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


24 Wrz 2011, o 19:38

Podziękowali: peterch (25 Wrz 2011, o 20:36)
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2011, o 11:30
Posty: 269
Miejscowość: Hollywood
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 104 razy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
@Saintx
Ja uważam ,że mój pomysł jest dość wymagający i czasochłonny ale co dopiero twój. ^^hehe. Jednak wymyśliłem to tak aby można było się trochę pobawić, nie wszystko na raz, tylko po trochu każdy odkrywa nowe możliwości nie odczuwając monotonności + nowe itemki nowy crafting.

A co do twojego pomysłu umieszczenia świątyni w ruinach, jak dla mnie to zły pomysł wciskanie wszystkiego gdzie się da.
Ja bym to widział tak: nowa mapa lesista, z okrągła świątynią po środku (coś jakby koloseum). No i tam by się wszystko odbywało.

_________________
Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz


24 Wrz 2011, o 20:43
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Wiem,że taka kraina była by lepsza, niż wstawianie mnicha w istniejące miejsce^^
Ale mógł by tam stać dopóki np, nie stworzyło by się właściwej lokacji. (podobna sytuacja jest z co najmniej jednym questem) A taka lokacja ze świątynią musiała by przylegać do np, Południowego Alarilu żeby ten 20Lv postaci dał radę się dostać a jednocześnie wysokie Lv nie miały za daleko.
Technicznie rzecz biorąc są tam dwa miejsca...jedno na przedłużeniu traktu koło karczmy na zachud (ale jak na moje oko jest już jakiś większy plan na to miejsce :D ) a drugie, moim zdaniem lepsze...można by zrobić świątynię na wzgórzu z przejściem obok posiadłości kupca Landaua.

A co do czasochłonności... twój pomysł jest mniej czaso/pracochłonny dlatego uważam że spotka się dużo szybciej z akceptacją :) W każdym razie jak na moje oko nawet gdyby teraz wstawić taki projekt do kolejki, to przy tym co już jest w planach... co najmniej rok czekania na soloBOSy.

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


24 Wrz 2011, o 20:55
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Gru 2010, o 11:03
Posty: 904
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Nick w grze: LaFuria
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Jak dla mnie pomysł stworzenia nowego bossa typowo do solowania jest jak najbardziej trafny. Często zdarza mi się że przestoje w grze kilka godzin nie robiąc nic oprócz pilnowania czatów bo po prostu nie chce mi się non stop bić gorgon :P

Najbardziej do gustu przypadł mi pomysł SoadMaster'a. Sporo byłoby przy tym zapewne pracy aby stworzyć nowe lokacje ale była by to praca warta zachodu.

Relikwie - BOMBA! W końcu wykorzystane zostało by puste miejsce w EQ.

Jednak co do dropnięcia rara to moim zdaniem powinna być ona stosunkowo mała, mniejsza niż jest teraz na jakim kol wiek bossie

_________________
------------------------------------------------------------------------------
Image


28 Wrz 2011, o 20:37
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 25 Lip 2011, o 19:42
Posty: 31
Miejscowość: Lubin
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Nie trochę bezsensowny pomysł

_________________
Napioor barb, s1


28 Wrz 2011, o 21:04
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2011, o 11:30
Posty: 269
Miejscowość: Hollywood
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 104 razy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
@up
dlaczego? =.=

_________________
Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz


28 Wrz 2011, o 21:06
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lip 2011, o 17:14
Posty: 278
Miejscowość: Wałbrzych
Podziękowano: 43 razy
Otrzymanych podziękowań: 127 razy
Nick w grze: Jachu
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Jak pisałem wcześniej, bardzo dobry pomysł.
Ze znalezieniem optymalnej lokalizacji też nie byłoby za wiele problemów.
Super udogodnienie, a także możliwość wykazania się i pokazaniu innym że można coś ciekawego zrobić także samemu.
Z rarami/reliktami było by tak : skoro teraz jest 3% na rary ze wszystkich bossów (5% na te z tigera), na taki "relikt" niech będzie minimalna szansa - 1%.


28 Wrz 2011, o 21:20
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Bossy do solowania
Przywracając pomysł (już ma ponad miesiąc?), naprawdę warty rozważenia. W proponowanych wersjach jest skomplikowany i zapewne niemożliwy do wprowadzenia w najbliższym czasie - lecz można przynajmniej wstępnie wprowadzić instancje, a następnie stopniowo je wzbogacać. Na samym początku niekoniecznie trzeba dziesiątki mobów dla każdej z prof. Wprowadzając gildie i inne zabawki dla pięcioosobowych drużyn i całych ekip, należy też pamiętać o użytkownikach którzy grają stosunkowo rzadko i chętnie skorzystają z możliwości samotnej gry.

Bo aktualnie powyżej 60 lvl, samemu to można misie czy sople bić, ewentualnie słabsze bossy farmić... :)


19 Lis 2011, o 00:44
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 74 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron