Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32 Posty: 4230 Miejscowość: Cagliharmon Podziękowano:107 razy Otrzymanych podziękowań:303 razy
Re: Profesje
Mnie sie osobiscie pomysl podoba, choc wymaga duzego dopracowania. Przede wszystkim potrzeba balansu, by kazda rzecz oplacalo sie rozwinac (by nie bylo tak, ze 90% graczy inwestuje w to samo, bo tylko to sie oplaca).
Z poczatku proponuje dac nieco mniej tych profesji, co ulatwi robote, gornictwo i lowienie polaczyc w zbieractwo i dawaloby bonus do wszystkiego co sie zbiera. Zielarstwo polaczyc z alchemia (tu nie mam nazwy ;p) i dawaloby to bonus do wyrobu mikstur itp. Kowalstwo jako trzecie, ale tu trzeba uwazac, by nie przesadzic z bonusami.
30 Wrz 2011, o 21:56
TheBestHardkor
Uczeń Simona
Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 09:17 Posty: 49 Podziękowano:6 razy Otrzymanych podziękowań:2 razy
Re: Profesje
Mystheria napisał(a):
Zielarstwo polaczyc z alchemia (tu nie mam nazwy ;p) i dawaloby to bonus do wyrobu mikstur itp. Kowalstwo jako trzecie, ale tu trzeba uwazac, by nie przesadzic z bonusami.
Zielarstwo z Alchemią..Hmmm..może...Wiem że nie na temat...ale może...coś związanego z magią? NP Zielarz połączony z alchemią może tworzyć mikstury MAGICZNE ?
TO SĄ TYLKO ŻARTOBLIWE NAZWY BO NIE WIEM SAM JAK MOŻNA BY POŁĄCZYĆ ALCHEMIĘ Z MAGIĄ.
Ale..Podałem pomysł,że Alchemie i Zielarstwo można łączyć z magią:d
Pozdrawiam
_________________
1 Paź 2011, o 07:59
Bubel
Uczeń Simona
Rejestracja: 10 Sie 2011, o 11:14 Posty: 77 Miejscowość: Tarnów Podziękowano:1 raz Otrzymanych podziękowań:9 razy
Re: Profesje
Mogę rozwinąć Pomysł, kazda bedzie sie wiązać z funkcją potrzebna
Manufaktura(Kowalstwo); gracz bedzie tworzył Zbroje, Bronie, Ulepszał , bedzie do tego potrzebowal surowców Węgiel (do kotła ) Rudy stali miedzi itp , Więc bedzie potrzebny Górnik który idzie i wydobywa to wszystkie skałki Iron Ore, Coal itp
Alchemik . wiadomo tworzy miksturki, { Połączony będzie z ZIelarstwem, Zielnik Sadzi i zbiera potrzebne Chwasty ( zdaje mi sie ze bardzo trudno bedzie wykoanc te pomysly, a co najgorsza nie beda wykonane bo sa wazniejsze podobno sprawy)
Kazdy zaczyna od NP: Kupuje sie u NPC Manuala daje 20% na początek , Wszystko co robimy, Zbieramy , Obojetnie co (zalezy jaka prof) co jakis czas rosnie nam skill, od iluś tam % bedzemy mogli tworzyc coraz to lepsze rzeczy .
1 Paź 2011, o 11:23
TheBestHardkor
Uczeń Simona
Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 09:17 Posty: 49 Podziękowano:6 razy Otrzymanych podziękowań:2 razy
Re: Profesje
Bubel napisał(a):
Mogę rozwinąć Pomysł, kazda bedzie sie wiązać z funkcją potrzebna
Manufaktura(Kowalstwo); gracz bedzie tworzył Zbroje, Bronie, Ulepszał , bedzie do tego potrzebowal surowców Węgiel (do kotła ) Rudy stali miedzi itp , Więc bedzie potrzebny Górnik który idzie i wydobywa to wszystkie skałki Iron Ore, Coal itp
Alchemik . wiadomo tworzy miksturki, { Połączony będzie z ZIelarstwem, Zielnik Sadzi i zbiera potrzebne Chwasty ( zdaje mi sie ze bardzo trudno bedzie wykoanc te pomysly, a co najgorsza nie beda wykonane bo sa wazniejsze podobno sprawy)
Kazdy zaczyna od NP: Kupuje sie u NPC Manuala daje 20% na początek , Wszystko co robimy, Zbieramy , Obojetnie co (zalezy jaka prof) co jakis czas rosnie nam skill, od iluś tam % bedzemy mogli tworzyc coraz to lepsze rzeczy .
O niezłe..Pomysł można również dopracować o kilku NPC i o kilkanaście questów
( po 1 dla każdej profki dla rozpoznania się z UMIEJĘTNOŚCIĄ ) i po 10-15 od nowego NPC dla profki :]
_________________
1 Paź 2011, o 11:26
Bubel
Uczeń Simona
Rejestracja: 10 Sie 2011, o 11:14 Posty: 77 Miejscowość: Tarnów Podziękowano:1 raz Otrzymanych podziękowań:9 razy
Re: Profesje
Dokladnie, Pomysl jest bardzo dobry, urozmaicił by Bardzo, BARDZO grę, ale Ciekawe jak z wykonaniem jest ..
1 Paź 2011, o 11:42
TheBestHardkor
Uczeń Simona
Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 09:17 Posty: 49 Podziękowano:6 razy Otrzymanych podziękowań:2 razy
Re: Profesje
Bubel napisał(a):
Dokladnie, Pomysl jest bardzo dobry, urozmaicił by Bardzo, BARDZO grę, ale Ciekawe jak z wykonaniem jest ..
No sądzę,że z wykonaniem gorzej,gdyż to sporo roboty z tym :]...Ale jak ludzie się ludzie zmobilizują..No to potrafią robić cuda ^^
COŚ NA MOBILIZACJĘ ( HUMOR WYMAGANY ) :
Spoiler:
Pomyślcie o setkach złotych jak wpływają na wasze konta za pomocą tych pomysłów
_________________
1 Paź 2011, o 11:53
Mystheria
Duma Forum!
Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32 Posty: 4230 Miejscowość: Cagliharmon Podziękowano:107 razy Otrzymanych podziękowań:303 razy
Re: Profesje
Ja tylko podpowiem, ze im prostszy pomysl, tym wieksze jego szanse na szybkie (w miare szybkie) wprowadzenie. Wiec po co kombinowac z czyms takim, jak tworzenie broni i eq, niech to po prostu daje tansza naprawe sprzetu. Po co tworzyc nowe mikstury, skoro mozna ulatwic robienie tych juz dostepnych.
2 Paź 2011, o 05:07
TheBestHardkor
Uczeń Simona
Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 09:17 Posty: 49 Podziękowano:6 razy Otrzymanych podziękowań:2 razy
Re: Profesje
Mystheria napisał(a):
1.Ja tylko podpowiem, ze im prostszy pomysl, tym wieksze jego szanse na szybkie (w miare szybkie) wprowadzenie. 2.Wiec po co kombinowac z czyms takim, jak tworzenie broni i eq, niech to po prostu daje tansza naprawe sprzetu. 3.Po co tworzyc nowe mikstury, skoro mozna ulatwic robienie tych juz dostepnych.
A więc tak...
1.Ten pomysł raczej nie jest prosty więc szybko nie zostanie wprowadzony tak? 2.Z tym się w 100% zgadzam 3.Można przecież stworzyć 3-4 nowe mikstury tylko dla Alchemików i wprowadzić przedziały tzn:
1 mikstura od 20 lv 2 mikstura od 40 lv 3 mikstura od 60 lv 4 mikstura od 80 lv
Ponadto Alchemik może sam tworzyć mikstury kondycji,many,itp
A te 4 NOWE MIKSTURY TO BYŁYBY MIKSTURY KOLEJNO
-wiedzy -siły -zręczności -mocy
Oczywiście efekt byłby czasowy
Pozdrawiam
_________________
2 Paź 2011, o 08:26
SZELEST
Współpracownik Gnarla
Rejestracja: 22 Sty 2011, o 16:08 Posty: 170 Miejscowość: Wrocław Podziękowano:36 razy Otrzymanych podziękowań:16 razy
Serwer: Tolnor
Re: Profesje
Te 'podprofesje' co wymieniles w pierwszy poscie, wydaja mi sie zbędne. Kto na 20lvl+ zbiera np. pajęcze skóry itd. Myslalem ze bedzie w podklasach chodzilo o np. Łucznik-Mag, czy cos w tym stylu, bo to co wymieniłeś, to tylko jedna jest fajna (Alchemik), a reszta - duzo pracy, i moim zdaniem zbedne..
_________________ 08.2010 START GRY
SERWER 1
2 Paź 2011, o 10:19
TheBestHardkor
Uczeń Simona
Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 09:17 Posty: 49 Podziękowano:6 razy Otrzymanych podziękowań:2 razy
Re: Profesje
SZELEST napisał(a):
Te 'podprofesje' co wymieniles w pierwszy poscie, wydaja mi sie zbędne. Kto na 20lvl+ zbiera np. pajęcze skóry itd. Myslalem ze bedzie w podklasach chodzilo o np. Łucznik-Mag, czy cos w tym stylu, bo to co wymieniłeś, to tylko jedna jest fajna (Alchemik), a reszta - duzo pracy, i moim zdaniem zbedne..
Jeśli będzie czas to ja chciałbym aby te ,,PodProfesjePODPROFESJI" były.
Ale na pierwszym planie wolałbym aby były ,,PodProfesjeProfesjiPrawdziwych"
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Kto jest na forum
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 41 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum