Strona 3 z 3 |
[ 23 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Wendigo - formuła do zmiany.
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Walczący z drzewcami
|
@up ciekawy pomysł ale ta instatncja powinna być naprawde wielka no nie wiem z 10 rozgalezien?
_________________ Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz |
|
6 Wrz 2011, o 09:52 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
No powinno być to zeobione.... i to z max 10 graczy w walce.. Wczoraj miałem sytuacje, że koledzy spotkali Wenda, zeby nie znikl zaatakowali i na priv mi pisali zebym wbijal ( dlatego nie zablokowali grupy), i zaczeli co chwile jakieś lov lvl dolaczac, i padali w 1 rnd..., Pozniej gdy juz nakrzyczelismy zeby nie dolaczali, jak padl ktos z naszego squadu, to nie bylo miejsca zeby wejsc, bo limit...
Dlatego pomysł jest Bardzo Dobry, i jestem na tak! _________________ 08.2010 START GRY SERWER 1 |
|
8 Wrz 2011, o 18:22 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Niestety - obawiam się, że formuła zostanie nie zmieniona. Wczoraj po wymianie na forum drobnych uwag pisanych przez grających i GM-a (zabawnych w istocie rzeczy) podczas spotkania z bossem dochodzę do wniosku, że nie uda się wprowadzić żadnej zmiany. Odkładam na bok swój pomysł - może faktycznie za bardzo komplikowałby grę i uprzykrzał życie programistom i graczom. W sumie to tylko gra, toteż wartości tzw. ogólnoludzkie i nie związane stricte z grą nie są aż tak istotne. Generalnie jestem za jakąkolwiek zmianą, bo formuła obecna już się najwyraźniej wyczerpała - no chyba że obecna wersja ma takowe sytuacje i konflikty prowokować - to wtenczas inna bajka.
Odpowiadając GM - owi w kwestii zmiany mentalności - ok, to piekielnie trudna rzecz dla każdego. Jasnym jest też (przynajmniej dla mnie), że w każdej zbiorowości są różne jednostki i różne charaktery. Fundamentalna różnica jak dla mnie tkwi w tym, że czym innym jest konflikt i "zły dobór słów" wywołany przez konkretnego grającego w obiektywnie istniejącej dla każdego (niezależnie od jego profesji i levelu) sytuacji a czym innym jest to samo ale wywołane przez zasady gry, bo człowiek jest tylko człowiekiem - a tu mamy do czynienia z takim właśnie przypadkiem. Kończąc - przychylam się do pomysłu KGB - ( do przeczytania kilka postów powyżej ) - niech to faktycznie będzie lotny boss - kto go spotka ma farta i niech sobie radzi. Na chwile obecną jest to pseudolotność, pseudoróżność lokacji i pseudoczasowość pojawiania się bossa. I jeszcze jedno. Moja wymiana zdań na tym forum z grającymi w którymś miejscu poszła w złą stronę. Zostało to częściowo sprokurowane również przeze mnie. Kyth Moire - podtrzymuję pogląd, że masz olbrzymią wiedzę o grze i jej aspektach. Z pozostałej części się wycofuję - proponuję uznać tą część wymiany jako niebyłą i niepotrzebnie (również przeze mnie) wywołaną. Pozdrawiam ekipę Taernu i wszystkich grających. _________________ Pamiętaj - to tylko gra. Ja mogę Ci pokazac drzwi, ale to Ty sam musisz przez nie przejść. "Jeśli podejmiemy walkę, możemy przegrać. Jeśli jej nie podejmiemy - już przegraliśmy" - Leonidas, król Spartan |
|
6 Paź 2011, o 11:41 |
|
|
Strona 3 z 3 |
[ 23 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |