Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 Profesje - zawody w Taernie 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Jeżeli już wprowadzać tzw. zawody do gry... to ważne aby każdy zawód był równie cenny i potrzebny, aby jak określiła Mystheria nie było, że każdy chce być np. Alchemikiem :D

Z drugiej strony pomysł zawodów istnieje w wielu grach i można by było tutaj wprowadzić coś bardziej oryginalnego ^^ w idealnym przypadku wszystkie przedmioty poza podstawowymi jak zioła, metale, kamienie, skóry, kły itp. były by tworzone przez graczy :D (taki mój mały osobisty pomysł na idealną grę ;) ale jak już pisałem w jednym z tematów zapewne zostanie za zawsze tylko w mojej głowie )

A zawody w grze TAERN po uwzględnieniu wcześniejszych postów widział bym tak :)
4 zawody podstawowe + 4 powiązane z podstawowymi (gracz może mieć tylko 1 zawód podstawowy i jeden powiązany z podstawowym) - w pierwotnej wersji można by sobie podarować Rybaka oraz Górnika waz z ich zawodami powiązanymi.
Każdy z zawodów posiada trzy poziomy , które się zdobywa wykonując dany zawód -przy pokonaniu MiniBOSa: punkty umiejętności. Na każdym kolejnym poziomie właściciel zawodu ma większe możliwości i może więcej wytworzyć.

Rybak - zawód wolny
Jak każdy wie rybak - w tym przypadku wędkarz jest raczej osobą leniwą :D siedzi w miejscu i czeka na rybkę (nie obrażam tutaj wędkarzy - sam czasem łowię i wiem że jest to wciągające :D )
Rybak będzie jedynym zawodem , który nie wymaga pomocy innych zawodów, on sam będzie potrzebny pozostałym - zawód dla tych którzy lubią grać solo, jednocześnie będzie to jeden z droższych zawodów i trudniejszych zawodów.

Nauczyciel zawodu - Wioska Rybacka - Rybak Murrag - dostępne od 20Lv - wymagany quest : Ucieczka poza horyzont - nauczy nas zawodu za 20 Platyny/100K złota.
Idea zawodu- chodzimy do łowisk w rożnych miejscach gry i łowimy rybki jednak nie te standardowe a specjalne. Kiedy rybak dojdzie do łowiska pojawi mu się przycisk podobny do obecnego przy zbieraniu jednak innego koloru (będzie miał dwa do wyboru)

Przykład pierwszego łowiska - łowisko dorszy na wyspie :) dostępne od poziomu umiejętności 0. Łowione ryby - kijanki Grimnuidów
Szansa na złowienie rybki 20% +1% od poziomu umiejętności.
Poziom umiejętności zdobywamy +1 aż do 35 przy pokonaniu Matki Grimnuidów (wygląda jak Ihiton) atakuje nas w czasie łowienia z prawdopodobieństwem 3%.
Matka Grimnuidów występuje solo - atakuje tak samo silnie jak Ihiton ale ma 2800HP.
Surowce zdobywane na łowisku:
Kijanki Grimnuidów -waga:5, młody rybak może je zanieść Emilii i za opłatą (??- np.100złota) przerobić na pokarm który może zużyć sam bądź sprzedać- waga:1, po użyciu jak eliksir daje +20 HP/+20Many/+20Kondycji.
Łoże Matki- waga:20 zdobywane na Matce Grimnuidów , składnik eliksirów innych zawodów.

drugie łowisko - smocza grota lub jaskinia niedźwiedzia (konieczne były by małe przeróbki) dostępne od 34 poziomu umiejętności łowieckich.
działanie jak na pierwszym łowisku - podstawowy surowiec zdobywamy z prawdopodobieństwem -10% +1% od poziomu umiejętności (czyli startujemy na tym łowisku z poziomu 24%). Znów będzie nas atakować jakiś potwór z prawdopodobieństwem 2% (ta sama motoryka awansu na wyższy poziom umiejętności- aż do 70)
Podstawowy produkt-waga:5 zamienimy u Mirandy w Karczmie za połatą (??- np. 500złota) na pokarm waga:2 dający +80do HP/Many/Kondy.
Drugi produkt z minibosa - jest składnikiem innych elków.

trzecie łowisko-podobnie jak wyżej - miejsce w jeszcze trudniejszym miejscu.dostępne od 68 poziomu umiejętności.
podstawowy produkt złowimy z prawdopodobieństwem -30%+1% od poziomu umiejętności (startujemy z poziomu 38% i max uzyskamy 70%) waga złowionej rybki :5 zamienimy u NPC na pokarm - waga:3 w cenie (??-np.1000złota) dający +200 do HP/Many/Kondy.
Minibos zaatakuje nas z prawdopodobieństwem 1% w czasie łowienia -wyskakujący przedmiot: składnik innych elków. po wygranej Rybak dostanie +1 do umiejętności aż do 100.

Zwód ten będzie miał dzięki temu możliwość tworzenia odpowiedników obecnych eliksirów, oraz zarobku ze sprzedaży innym zawodom swoich podstawowych złowionych przedmiotów oraz tych bardziej rzadkich. Będzie to również zawód wymagany do zawodu złodziej :D

Zalety-zawód indywidualny - nie wymaga interakcji z pozostałymi zawodami. Jego produkty są potrzebne pozostałym zawodom do ich pracy. Silny odpowiednik eliksirów na którym można nieźle zarobić.
Wady -niskie prawdopodobieństwo pozyskania surowców / uzyskiwane produkty wtórne drogie,wysokie wymagania związane z miejscem połowu oraz awansem (trudni przeciwnicy do solowania przy niskim Lv). Musi korzystać z pomocy NPC do tworzenia produktów wtórnych.

Złodziej - zawód powiązany - Rybak
Jak każdy wie Złodziej to taki cwaniaczek, co dużo wie dzięki czemu może sprawniej wykonywać swoją robotę. Dlatego musi mieć sporo kontaktów z innymi postaciami co dużo wiedzą o tym co się dzieje/kto z kim/dlaczego itp. :D
Z tego powodu jest to Zawód powiązany z rybakiem który siłą rzeczy ma sporo kontaktów z NPC.

Wymagania do zdobycia zawodu - Lv 40 możemy się go nauczyć od: .... i tutaj przydał by się chyba jakiś dodatkowy NPC (ewentualnie nauczycielem mógł by być Darko Gnarl z karczmy w trentis) za cenę 40 Platyny/200K złota.
Podobnie jak poprzednio zawód podzielony na 3 etapy

0-35 umiejętności złodziejskich :
Ćwiczymy swoje umiejętności na parobkach Landaua podobnie jak przy zbieraniu czy łowieniu pojawi się nam ikonka zbierania. Prawdopodobieństwo zebrania "Sakiewki ze złotem"- waga: 0 (mała wartość) będzie wynosić 20%+1% od poziomu umiejętności. istnieć będzie 5% prawdopodobieństwa zaatakowania nas przez:
Straż Landaua - siła straży na tyle duża żeby na 40Lv nie dało się ich pokonać solo - W końcu kto jest tak głupi żeby kraść samemu ^^ , po pokonaniu, złodziej będący na pierwszej pozycji otrzyma +1 do umiejętności oraz "magiczną kulę" -waga:10 będąca wcześniej w posiadaniu maga ze straży Landaua.
"Mała Sakiewka ze złotem" - będzie służyć innym zawodom do ich pracy/obniżenia kosztów ulepszenia sprzętu (wartość sakiewki będzie liczona jako 100%) wkładać się je będzie obok inhibitora i flaszy ulepszeń.
"Magiczna kula" - posłuży złodziejowi do stworzenia złodziejskiego specyfiku oraz sprzedaży innym zawodom do ich pracy. "Złodziejski specyfik I" przygotuje złodziejowi za opłatom (?? np.5K złota) NPC Wiedźma Hoberl z Bagien. Specyfik ten będzie w postaci proszku Wyostrzającego zmysły złodzieja (i tylko niego) na jedną walkę - jednak tylko w kierunku pozyskania RARu i celności, jednocześnie będzie on obrywać mocniej.
"Złodziejski Specyfik I"- + 0,5~1% zwiększenia szansy pozyskania RARu od BOSów (przy walce w grupie odpowiednio mniej) +3% do celności, -15 do wszystkich pancerzy fiz/mag (ryzyko wejścia w zakres wrażliwości na np.ogień :D )

Kolejne poziomy wyglądają podobnie

34-70 umiejętności złodziejskich :
Tym razem kradniemy dobra Koldom w mieście Kamenak (podst. prawdopodobieństwo -10%). Prawdopodobieństwa jak u rybaka. Szansa zaatakowania nas przez straż Koldów 4% (tym razem siła jeszcze większa 60Lv postaci nie ma mieć szans przetrwać Solo).
Zdobywamy "Sakiewkę ze złotem" - j.w. ale większa wartość sakiewki.
kolejny magiczny artefakt... - j.w. posłuży do stworzenia u NPC "Złodziejskiego specyfiku II" właściwości 2x mocniejsze.

68-100 umiejętności złodziejskich :
podobnie jak powyżej. Miejsca nie zaproponuję bo nie wiem które było by dobre ^^ Przy próbach wykorzystania umiejętności złodziejskich (prawdopodobieństwo podst.-30%)otrzymujemy "dużą Sakiewkę ze zlotem" oraz 3% że zaatakuje nas mini bos (siła nie do przejścia przez Lv postaci 80 na Solo).
Znów otrzymamy migaczy przedmiot potrzebny do zrobienia u NPC za opłatą "Złodziejskiego specyfiku III" 3xmocniejszy od I. czyli dający złodziejowi od 50 do 100% większą szansę na RAR ale tak go osłabiającego że bez ekipy nie da rady :D

Zalety:łatwe pozyskiwanie funduszy/Bonus do zdobywanych RARów
Wady:Zależny od NPC/ mocno utrudnione działanie Solo - silni przeciwnicy/silne osłabienie przy wykorzystaniu "Złodziejskiego specyfiku"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
C.D.N.
Ps. Jak wspomniałem jest to zawód dodatkowy (obok Górnika/Kowala), który jeśli by wprowadzać zawody wcale nie musi zaistnieć ;)
Podstawowymi będą : (wg. mojego zamysłu który tez wcale nie musi zaistnieć hehe)
Zielarz/Alchemik - zawód lepszy dla postaci magicznych
Zbieracz/Rzemieślnik - zawód lepszy dla postaci fizycznych
Ale to za chwile bo pisanie zajmuje więcej czasu niż wymyślanie ^^

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


2 Paź 2011, o 14:30
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lut 2011, o 10:24
Posty: 627
Miejscowość: Mokradła .
Podziękowano: 101 razy
Otrzymanych podziękowań: 154 razy
Nick w grze: DaQu
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Bardzo dobry pomysł, Gralem w Woje Smokow i tam bylo podobnie,
Niektore surowce zbieralo by się od danego levela profesji


2 Paź 2011, o 14:33
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 09:17
Posty: 49
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
TheDaQ napisał(a):
Bardzo dobry pomysł, Gralem w Woje Smokow i tam bylo podobnie,
Niektore surowce zbieralo by się od danego levela profesji


Grałeś człowiekiem czy Magmarem :D?

_________________
Image


2 Paź 2011, o 14:46
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lut 2011, o 10:24
Posty: 627
Miejscowość: Mokradła .
Podziękowano: 101 razy
Otrzymanych podziękowań: 154 razy
Nick w grze: DaQu
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Magmarem,
Na mapach było duzo surowców i kazdy od innego poziomu profesji.
czasami były eventy kto zbierze najwięcej


2 Paź 2011, o 15:15
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 09:17
Posty: 49
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
TheDaQ napisał(a):
Magmarem,
Na mapach było duzo surowców i kazdy od innego poziomu profesji.
czasami były eventy kto zbierze najwięcej


Ja też grałem Magmarem :D Ogólnie miał silniejsze moce ^^

Dobra koniec tematu to jest Taern a nie ******** ( # )

#-ocenzurowano xp

_________________
Image


2 Paź 2011, o 18:13
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
C.D.

@up - ja również grałem w ... ;)

Kolejne zawody będą się opierać na schemacie w.w. zawodów. Pod względem umiejętności oraz wzrostem wymagań związanych z miejscem zbierania i przeciwnikami.

Zielarz
będzie się zajmował zbieraniem ziółek - tych jest już wystarczająco dużo w grze więc wystarczy tylko dodać do istniejących zioła do zbierania przez zielarzy.
Zawód otrzymamy np. od Simona (jest to startowy NPC więc dodatkowe zajęcie mu nie przeszkodzi :D ) za kwotę 10 platyny/50K złota na 20Lv postaci.

Jako Zielarz na I poziomie 0-35 umiejętności
będziemy zbierać jakieś podstawowe ziółka :D z prawdopodobieństwem 100% + 2% od poziomu postaci. (każde przekroczenie w czasie losowania 100% będzie skutkować zebraniem 2 sztuk zioła i 200% 3 sztuk zioła).
będą potrzebne dwa miejsca aby zebrać dwa rodzaje ziół. Nazwę je roboczo "zioło I" oraz "zioło II"
Awans na wyższy poziom będzie gdy zaatakuje nas miniBOS z prawdopodobieństwem 3% w tym przypadku dzik z młodymi. Do stosunkowo łatwego pokonania Solo. otrzymamy z niego ekwipunek "Cios dzika" - potrzeby innym postaciom do ich zawodów.
z ziół I i II zielarz będzie w stanie wykonać mniejszy eliksir many oraz mniejszy eliksir Zdrowa - potrzebować do tego jednak będzie "pojemnika z twardego drewna" - wykonanego przez zbieracza. Oraz "mniejszych szklanych flaszek" kupionych w ilości 20sztuk.od NPC np. Darko Gnerl za sumę (??) + "żywy korzeń" - odkupiony od rzemieślnika. (alternatywnie potrzebna będzie jeszcze rybka od rybaka). [dokładne ilości wyprodukowanych eliksirów i surowców do dostosowania - jeden "pojemnik z twardego drewna" / ok 300 ziół] .

Na kolejnych etapach rozwoju zielarz będzie mógł tworzyć coraz lepsze eliksiry - jednak będzie musiał pokonać coraz silniejszych miniBOSów oraz mieć coraz lepsze narzędzia od zbieracza. spadnie również prawdopodobieństwo awansu i ilość zbieranych surowców.

Eliksiry wyprodukowane w ten sposób będą udostępnione w handlu między graczami.

Zalety: łatwy i niewymagający w prowadzeniu zawód. Produkuje eliksiry Many i Zdrowia.
Wady: Wymaga ścisłej współpracy z innymi zawodami. Nie najlepszy zarobek (drogie flaszki kupowane od NPC).

Zbieracz
Zawód ściśle współpracujący z zielarzem , wykorzystuje siłę fizyczną zamiast wiedzy do pozyskiwania surowców. Zawód uzyskamy na 20Lv za cenę 10Platyny/50Kzłota od jakiegoś nowego NPC z wioski Romana (propozycja :) )

Na I poziomie 0-35 p. umiejętności
będzie on zbierał "twarde drewno" oraz "tłuste robaki" z takim samym prawdopodobieństwem jak zielarz swoje ziółka. Przy zbieraniu będą go atakować korzenie drzewa, ewentualnie jakiś słaby Drzewiec z prawdopodobieństwem 3% z którego pozyska "żywe korzenie". (MiniBOS) trudniejszy od przeciwnika zielarza.
Z "twardego drewna"100szt. oraz "ciosu dzika"1.szt. będzie w stanie wytworzyć "pojemnik z twardego drewna" narzędzie potrzebne do rozcierania substancji koniecznych przy produkcji eliksirów.
Z tłustych robaków (+ewentualna rybka od rybaka) oraz "Pojemnika z twardego drewna" oraz flaszek kupionych za "żywy korzeń"+złoto od NPC. Będzie wytwarzał mniejszy eliksir kondycji.

Na kolejnych poziomach podobnie jak u Zielarza zwiększy się poziom trudności. Będzie zbierał coraz lepsze materiały do tworzenia naczyń. Oraz coraz tłustsze robaczki :D :D hehe

Zalety: Ściśle współpracuje z Zielarzem od którego pozyskuje główną część swoich dochodów. Wytwarza eliksiry kondycji.
Wady: Silniejsi przeciwnicy niż u zielarza. Wymaga dużo miejsca w plecaku (surowce ważą sporo)

Alchemik - zawód powiązany z Zielarzem

nauczymy go od któregoś NPCa za cenę 30platyny/150K złota. na 40Lv

Idea ta sama co u wszystkich zawodów. Tym razem zbierać będziemy resztki różnego rodzaju magii (po 2 na każdym poziomie).

Z resztek magii Alchemik wyprodukuje dzięki swojej rozwiniętej wiedzy Zielarza specjalne mikstury Mocy oraz Wiedzy. Będzie do tego potrzebować ponownie narzędzi wyprodukowanych przez Rzemieślnika (ewentualnie również przedmiotów od złodzieja) oraz flaszek od NPC.

Przedmioty specjalne wypadające z Minibosów będą potrzebne Rzemieślnikowi do tworzenia narzędzi koniecznych w produkcji mikstur.

Mikstury będą dodawać +5 do Wiedzy/+5do Mocy (na jedną walkę, bądź określony czas - max 15min~1h)
Tylko Alchemik posiadając ogromną wiedzę o działaniu ziół i ich mieszankach będzie w stanie użyć jednocześnie obydwu mikstur!! Pozostałe postacie mogą użyć tylko jednej flaszki tego rodzaju. (dlatego jest to zawód dla postaci magicznych). Mikstury bierze się jak eliksiry przeciągając nad postać.

Na kolejnych poziomach wzrasta poziom trudności. Ale oddziaływanie mikstur również wzrasta na II poziomie +10, na III poziomie +15. (w przypadku oddziaływania czasowego, czas działania mikstury nie wzrasta).

Rzemieślnik - zawód powiązany z zbieraczem

nauczymy go od któregoś NPCa za cenę 30platyny/150K złota. na 40Lv

Idea ta sama co u wszystkich zawodów. Tym razem zbierać będziemy różnego rodzaju podstawowe narzędzia (korzenie, muszle itp.)

Z podstawowych narzędzi rzemieślnik będzie wytwarzał dodatki do ekwipunku, do tego celu będzie potrzebował niewielkich elementów od NPC (oraz ewentualnie sakiewek ze złotem od złodzieja).

Przedmioty specjalne wypadające z Minibosów będą potrzebne Rzemieślnikowi do tworzenia narzędzi koniecznych w produkcji mikstur zarówno tych tworzonych przez niego jak i Alchemika.

Dodatki do ekwipunku będą dodawać +5 do Siły/+5do Zręczności (na jedną walkę, bądź określony czas - max 15min~1h)
Tylko Rzemieślnik posiadając ogromną siłę i zręczność zdobytą jako zbieracz będzie w stanie użyć jednocześnie obydwu mikstur!! Pozostałe postacie mogą użyć tylko jednej flaszki tego rodzaju. (dlatego jest to zawód dla postaci fizycznych). Mikstury bierze się jak eliksiry przeciągając nad postać.

Na kolejnych poziomach wzrasta poziom trudności. Ale oddziaływanie mikstur również wzrasta na II poziomie +10, na III poziomie +15. (w przypadku oddziaływania czasowego, czas działania mikstury nie wzrasta).

Górnik / Kowal

Zawody najtrudniejsze do prowadzenia - całkowicie zależne od innych zawodów oraz NPC. Idea zawodów ta sama co w pozostałych przypadkach.
Koszt uzyskania zawodu jak u Rybaka/złodzieja 20 i 40 platyny (lub ekwiwalent w złocie).

Jako Górnik będziemy zbierać kryształy z kopalni , które z kolei posłużą wraz z specjalnymi przedmiotami od innych zawodów (Zbieracz, Zielarz, Rybak) + imperialne naramienniki, do produkcji u Kowala Woberga (za opłatą) części ulepszeń ekwipunku. (po wprowadzeniu siedzib gildyjnych można było by zbudować w siedzibie gildii piec aby Kowal mógł ominąć Woberga - opcja będzie dość droga ale na dłuższa metę opłacalna).

Ulepszenia ekwipunku będą dawać czasowe (powyżej 1h) działanie podwyższenia statystyk obronnych sprzętu. Będą to +15 do siecznych/obuchowych/kutych zależnie od typu wyprodukowanego ulepszacza. Wyprodukowane ulepszenia górnik będzie mógł sprzedać innym graczom. Na wyższych poziomach statystyki ulepszeń wzrosną 2 i 3 krotnie.

Tylko górnik będzie mógł użyć jednocześnie dwóch ulepszeń pozostałe postacie użyją maksymalnie jednej !!

Jako Kowal będziemy wędrować po jaskiniach / kopalniach w poszukiwaniu rzadkich metali. W podobny sposób jak złodziej poszukuje swoich ofiar :D
Zdobyty materiał przetworzymy znów na ulepszenia obronności sprzętu ale tym razem magicznego. Będziemy do tego potrzebować przedmiotów od Złodzieja/Alchemika/Rzemieślnika.

Kowal będzie miał możliwość wybudowania w siedzibie Gildii pieca (za wysoką opłatą) aby uniknąć kontaktu z NPC (z pieca będzie mógł korzystać również jako górnik - dodatkowe utrudnienie z piecem : Wymagane drewno!). Bez Pieca będzie korzystał z NPC Koldzica Borghilda w Kamenak.

Będą istniały 4 rodzaje takich ulepszeń również dające +15 do obronności na dana statystykę - zwielokrotnione dzialani na II i III poziomie (działanie czasowe powyżej 1h).
Tylko Kowal będzie mógł użyć jednocześnie dwóch takich ulepszeń jednocześnie. Pozostałe postacie tylko jednego !!

Zapomnaił bym prawie - specjalne przedmioty wyskakujące z miniBOSów Górnika/Kowala mogą zostać użyte zamiast innych elementów w syntezie ulepszeń ;)

Zalety - Może nieźle zarobić sprzedając ulepszenia sprzętu. Ma możliwość przerobienia głownie siebie oraz swych towarzyszy na Czołg przeciwko danemu BOSowi :D
Wady- Bardzo mocno powiązany z pozostałymi zawodami. Opracowywanie ulepszeń bardzo czasochłonne. zawód powiązany z działaniem Gildii.

UF... to chyba ostatnia moja rozpiska pmysłu :D
Już miałbym kolejny Lv na mojej postaci w tym czasie :P

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


2 Paź 2011, o 18:34

Podziękowali: TheBestHardkor (6 Paź 2011, o 19:45)
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 17 Lip 2010, o 20:34
Posty: 16
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Sam miałem to rozpisać ale widzę że nie potrzeba , napisałeś to moim zdaniem świetnie :)


3 Paź 2011, o 13:06
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 4 Lip 2011, o 18:55
Posty: 20
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Fajny pomysł, dobrze opisane.


3 Paź 2011, o 14:32
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Paź 2011, o 16:18
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Pochwalam gracza "Saintx". Super pomysł. Sami dobrze wiecie, że na większych lvl, w każdej grze zaczyna się nudzić. Więc bierzemy się zazwyczaj za craft. Sam craft w sobie, nie powinien być czymś co daje jakieś wielkie zyski. Powinien być raczej dla małej pomocy(łowimy rybę->smażymy->jemy(przywraca HP), albo: Szukamy ziółek->Wsadzamy do moździerza->Robimy sobie odtrutkę na chorobę lub coś czego normalnie nie możemy kupić czy zdobyć. Możemy traktować to jako sport, np: Grzybobranie(zbieranie grzybów i robienie z nich zup), wędkarstwo(miłe spędzanie czasu w save zone), polowanie(zbieranie skór i mięsa, robienie zup, potraw i innych rzeczy). Jest wiele możliwości i opcji. Pytanie, czy komuś się będzie chciało zrobić i dodać kolejny script do gry :geek: . Sam kiedyś tworzyłem podobną grę do tej waszej i wiem, że ze skryptami jest masakra, a w szczególności z bugami. No ale, panie i panowie od czego macie testerów, do roboty :mrgreen: . Im więcej zrobicie i dodacie, tym więcej ludzi zachęcicie samą opcjonalnością gry do grania :). Pozdrawiam i do zobaczenia w grze. Naprawdę jest świetna, kawał dobrej roboty :!:

_________________
Łowca, strzeżcie się mnie, wszelakiej maści bandziory!.
Nick: IshtakMa
Klasa: Archer(Łucznik)
Lvl: 15
Zabitych bandytów: 0

Obrońca prawa i sprawiedliwości (Nie mylić z PiS :D)


6 Paź 2011, o 16:50
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 5 Cze 2011, o 22:21
Posty: 42
Miejscowość: Za Granica
Podziękowano: 13 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
jestem za...

przydało by się coś jak nowe -podklasy/zadania itd.

_________________
Obecnie gram na S1

Lucas Soczek Barbarzyńca 40+

:D

Gram rzadko...


6 Paź 2011, o 23:37
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 178 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron