Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Dyńka u barbarzyńcy
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uczeń Simona
|
Serwer: S3
Nazwa postaci: Reteh Czas: Opis: Mam pytanie dyńka u barbarzyńcy na 5 lvl obniża obronę wręcz o 20%. sytuacja w walce wygląda następująco podczas 1 rundy gdzie przeciwnik nie ma szansy zmiany ustawienia obrony: 1 atak atakuje uderzeniem krytycznym 2 PA - szansa 64% 2 atak dyńka trafia 3 atak atakuje uderzeniem krytycznym 2 PA - szansa 69% na jakiej zasadzie jest to obliczane ? |
11 Paź 2011, o 11:33 |
|
Chodząca legenda
|
Z twojej zręczności, zręczności przeciwnika, ilości PA danych w twój atak oraz obronę przeciwnika.
_________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
11 Paź 2011, o 11:56 |
|
Pogromca Valdaroga
|
po 1 nie obniża o 20 punktów procentowych (czyli z 64% nie zrobi się nagle 84%) tylko o 20% (np. 20% z 50% to 10% - ale ze mnie profeseur )
i od razu odpowiadam - obrona obniżona o 20% raczej nie sprawi, że skuteczność ataku wzrośnie o nie (czyli zamiast 65% ~ 78% nie będzie wyświetlone). |
11 Paź 2011, o 19:54 |
|
Duma Forum!
|
Tu masz wzór http://www.wiki.taern.pl/index.php/Walk ... e_ataku.3F
I dla jasności ten atak nazywa się "Dynka", a nie "Dyńka". |
11 Paź 2011, o 21:56 |
|
Uczeń Simona
|
Możesz rozwinąć znaczenia modU modAtak modObrona chodzi mi o konkretny przykład takiego modyfikatora
Cytuj: I dla jasności ten atak nazywa się "Dynka", a nie "Dyńka". Dynka wg opisu Cytuj: [...]Uderzenie z dyńki jest jego podstawowym atakiem.[...] Wg opisy skila jest dyńka czyli abo w nazwie albo w opisie jest literówka. |
12 Paź 2011, o 12:45 |
|
Administrator
|
Good4u . Myślę, że w nazwie jest literówka.
|
12 Paź 2011, o 12:52 |
|
Walczący z drzewcami
|
Reteh napisał(a): Możesz rozwinąć znaczenia modU modAtak modObrona chodzi mi o konkretny przykład takiego modyfikatora modU - modyfikator od umiejętności przykład : uderzenie cienia ma 130% celności, wiec modU = 1,3 inny atak ma np. -7% do celności, wiec modU = 0,93 tutaj mamy parametry skilla modAtak - efekty obniżające lub zwiększające parametry rozkaz dający 20% do celności , modAtak = 1 + 0,2 = 1,2 szpila -40% do ataku , modAtak = 1- 0,4 = 0,6 Mając rozkaz i szpile na sobie modAtak=1 +0,2 - 0,4 = 0,8 modAtak to wszystkie buffy/debuffy wpływające na twój atak modObrona - efekty obniżające lub zwiększające parametry jak wyżej , szpila da -, wtapianie druida da + czyli wszystkie buffy/debuffy wplywajace na twoją obronę Btw. na wiki jest błąd : http://www.wiki.taern.pl/index.php/Walk ... e_ataku.3F Cytuj: Następnie wartości są porównywane. Atak jest udany jeżeli atakujący osiągnął większy wynik. tak nie jest, liczona jest szansa powodzenia ataku, od niej zależy powodzenie ataku (jest na to wzór wielokrotnie opisywany na forum) [Poprawione - Mysth] _________________ S2 ןןoɹ puɐ ʞɔoɹ Nasze społeczeństwo samo się ogłupia! 1 vs 1 - do 74 - 2 miejsce 2 vs 2 - 51+ - 1 miejsce 5 vs 5 - 51+ - 1 miejsce 5 vs 5 - do 50 lvl - 1 miejsce 3 vs 3 - 3 miejsce, we dwóch Brotherhood Of Death |
12 Paź 2011, o 14:50 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 266 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |