Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Nowy sposób na wejście do instancji + boss
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 23 Maj 2011, o 12:50 Posty: 112 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 20 razy Nick w grze: Wolfheart |
Zaznaczam, że chodzi tu o pomysł na wejście na instancje, a nie samego bossa.
Mystheria napisał(a): Ja wam tylko napisze, ze ciesze sie, ze macie tyle pomyslow i checi, ale opisywanie nowych bossow nie jest dobrym pomyslem, poniewaz naprawde nie brak nam pomyslow na ich stworzenie, lecz brak na to czasu. A jesli juz naprawde chcecie cos takiego wymyslac, to radze nie skupiac sie na samym bossie, co na instancji, a konkretnie na stworzeniu czegos nowego i zarazem ciekawego tak jak jest potrzeba zdobywania klucza, by wejsc do insty (Fyodor), lotny boss (Wendigo), losowy boss (modlicha / tygrys). A opis bossa to ma byc tylko wisienka na torcie Zatem chodził mi ostatnio po głowie pewien pomysł na przepustkę do instancji. Mianowicie ceną za wejście do instancji nowego bossa byłyby rary. Przy wejściu do instancji stałby NPC pobierający opłatę za wstęp do niej. Koszt powiedzmy 750k wartości sprzętu w złocie, sprzęt klasy min. VII (od osoby, czyli dla drużyny 5-cio osobowej cena wynosiłaby min. 3,75kk). Czemu akurat tak? Po pierwsze, żeby nie było zbyt łatwo i gra nie została w kilka dni "zalana" itemkami z nowego bossa. Po drugie, odblokowanie rynku z zalegającego sprzętu. Teraz zamiast sprzedawać różne isthrimmy, piro i mało warte rary, część osób będzie je trzymać, żeby opłacić wstęp do instancji (a może nawet czasem kupować ), dzięki czemu będzie ich mniej na rynku, łatwiej będzie je sprzedać i ceny skoczą lekko w górę. Mystheria napisał(a): Pamietajcie jednak, ze wszystko to ma byc mozliwie jak najprostsze do wprowadzenia, bo nawet najgenialniejsze pomysly nie przejda, gdy beda skomplikowane. Tu nie widzę większego problemu. Oczywiście nie licząc samego zbudowania nowej instancji, jedyną dodatkową pracą byłoby ustawienie nowego NPC na wejściu do niej, który przyjmowałby opłatę. Liczniki wartości i rangi sprzętu już są (naprawa i ulepszanie), więc chyba wykorzystanie ich w takim charakterze jest możliwe. Mystheria napisał(a): Nie rzucajcie wszystkiego co wam przyjdzie do glowy, musicie dokladnie to przemyslec i opracowac (dla jakich poziomow i jakich klas ma byc instancja / boss, gdzie ma byc wejscie do instancji, jak wygladac ma sama instancja, jakie moby maja byc w instancji, jakie skille maja miec, aby bylo to dopasowane do zalozen poziomow i klas i wiele wiele innych rzeczy). Wejście do instancji znajdowałoby się w zamku, za zieloną komnatą. Przed drzwiami (a właściwie wrotami) do instancji stałby stary kold, który po udzieleniu informacji o tym co znajduje się za nimi (potężny król nieumarłych, mający na swych usługach najbardziej przerażające monstra jakie po tym świecie chodziły) stwierdza, że jest już za stary, żeby gnić w tych podziemiach i za odpowiednią opłatą pozwalającą mu ustatkować się do końca życia, wymówi sekretne słowa otwierające nam wejście. Sama instancja byłaby prosta i nieskomplikowana. Prosty korytarz utrzymany w tonacji chramu/zamku. Wyjście tylko na samym końcu. Prowadzi na tyły zamku. Śmierć też na tyły zamku. Po drodze 4 grupki mobów (w każdej kolekcjoner, vomitor, chłód, hobgoblin mag - ma być nielekko ), których nie da się ominąć. Odpoczynek w małej salce o nazwie Okrągła Komnata, kolejne 4 grupki i korytarz otwierał by się na Podziemną Salę Tronową, pośrodku której stoi oczywiście tron, a przed nim spory szkielet w koronie. Co do samego bossa, to pomysłów to jak to Mystheria napisała jest dużo, ale z pewnością musi być to przeciwnik naprawdę wymagający, żeby każdy druid czy vd 80+ nie wrzucał 4 fiskroli i nie solował sobie go lekką ręką. Nazwa: Nieumarły król Statystyki: hp - 83 000 mana - 15 000 kondycja - 15 000 Występowałby samotnie, ale posiadałby kombinację ataków na wszystkie strefy i wymagałby różnych odporności. Taką, która powstrzyma zapędy osób chcących dokonywać osiągnięć w postaci rozbicia bossa jak najmniejszym składem Fizyczne: dotkliwe uderzenie, potężne uderzenie Dystansowe: lodowy pocisk (taki jaki ma duch zimna), lodowa burza (taki jak u sopli), piorun kulisty, elektryczny obszarowy Uroki: zatrucie, szpila, otępienie, hak Drop: no cóż osobiście myślałem o dwóch naszyjnikach i dwóch pierścieniach (po jednym dla fizoli i magów). Naszyjniki bez dodatkowych odporności, same staty (ok.40-50). Pierścienie po 40 + odporności na energię. Nie rozpisuję statystyk, bo takie strzelanie cyferkami przy nich jest wg mnie bez sensu. Odpowiednio zbalansowane staty przedmiotu to chyba zadania dla Administracji, testerów itd. No i na koniec. Pyt. Czemu boss dla koksów? Znowu założą nowe itemki, a potem będą sprzedawać resztę po kosmicznych cenach. Odp. Ano temu, żeby nie było łatwo zdobyć nowych przedmiotów. Jeśli sposób wejście do instancji spełni swoją rolę, może dojdzie do tego, że zaczną schodzić kompletnie nieużywane przedmioty, dzięki czemu zyskają też gracze nie chodzący na tego bossa. Pyt. A nie można też zrobić instancji dla mid-lvli? Odp. Pewnie, że można, ale jeśli będzie masowo odwiedzana znowu przesyci rynek rarami. Wiem, że pomysł jest nieco dziwny i mocno niedopracowany, ale jak czasem czytam handlowy i widzę jaki zastój panuje na rynku, to jestem gotów się narazić na najgorszą nawet krytykę Ostatnio edytowany przez Nietopyrz 7 Kwi 2012, o 09:14, edytowano w sumie 3 razy |
|
13 Paź 2011, o 07:46 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Pomysł jest nawet OK!
co do Cytuj: Pyt. A nie można też zrobić instancji dla mid-lvli? Odp. Pewnie, że można, ale jeśli będzie masowo odwiedzana znowu przesyci rynek rarami. Można założyć jakis limit co do odwiedzania instancji |
|
13 Paź 2011, o 15:06 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Lotność bossów to świetny sposób na spowolnienie przesytu rarami. Można też stworzyć specjalne instancje. Fabularnie możliwości jest mnóstwo...
Pomysł nr 1: Istoty mroku nienawidzą słonecznego światła, nigdy nie odważając się wychodzić w dzień spoza swoich mrocznych kryjówek. Mierzyć się z nimi mogą tylko nieustraszeni bohaterowie, których potęga i czystość serca są powodem niezmierzonej chwały. Lecz głęboko skrywaną tajemnicą przeklętych stworów są dwie magiczne pory dnia... świt i zmrok. W tym czasie tracą swoją potęgę, niezależnie jak głęboko czy daleko się ukryją. Pomysł prosty w swym zamyśle. O ściśle określonych porach każdy kto wejdzie do instancji, trafia na osłabionego bossa. Byłby od wtedy na mid lvl. Sądzę że coś na poziomie duszka, najwyżej z nieco lepszą obstawą. Idąc w każdej innej porze, trafia się na znacznie silniejszego bossa, choćby dla pięcioosobowej grupy 70+. Rary dla mid lvl. Jako że boss jest wyjątkowy, można by dać mu duży drop kasy. Myślę że pomysł warty rozważenia, lecz na razie nie dopracowuję go do końca. Jaka by to była "istota mroku", obojętne - na ten temat jest kilkadziesiąt pomysłów, można poszperać i po prostu dopasować. Choćby i tego nieumarłego bossa... Innym pomysłem byłoby tworzenie odpowiedniego przedmiotu, niezbędnego by dostać się do jakieś instancji. Zbieranie powinno być na tyle wnerwiające, by ktoś 60+ nie miał na nie zbytniej ochoty, a gracz na odpowiednim lvl mógłby robić to przy okazji expienia. Mózgi nietoperzy, żywica z drzewców, kości nieumarłych, kły blutterów, ścięgna tygrysie... wszystko zależy na jaki poziom chce się bossa. Można też zrobić to w inny, dla mnie lepszy sposób. Aby uzyskać ten przedmiot trzeba zrobić zlecenie u danego NPC. Byłoby wnerwiające jak wyżej, z limitem czasu i ogromnym czasem pomiędzy zleceniami (np. dwie godziny.). Jeśli zlecenia byłyby różnorodne, ciężko by się przygotować. Skąd wiadomo, czy chce piętnastu szponów kniei, czy dwadzieścia bijaków, a może dwie setki skrzydeł komara? Ogólnie, nie uważam że są konieczne nowe bossy, na jakikolwiek lvl. Nawet jeśli czuje się pewną potrzebę pierścieni czy amuletu na hlvl... Dlatego nie precyzuję pomysłów. Lecz może komuś się nudzi ? Edit: Co do samego pomysłu...na razie nie oceniam, ale wygląda to na drogi sposób. Osobiście darowałbym wymóg wartości rarów, wystarczy sam limit rangi. Jedna wyprawa to pięć piro czy sphaera, brunnli, kardlerów... a może wypaść całe nic. Jeśli chcesz wymagać więcej, bierz pod uwagę że wtedy znaleźć jeden z "tanich" rarów na rynku będzie prawie niemożliwe, co tylko ugodzi w słabszych graczy. Pójdą trzy ekipy, już znika aż piętnaście rarów... Pomysł takiego typu, że trzeba by go głęboko przemyśleć, a teraz jakoś nie mam czasu... Czy boss, poza rarem, oferuje coś w zamian? Dużą ilość expa, złota? |
|
13 Paź 2011, o 15:39 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 9 Mar 2011, o 18:45 Posty: 28 Miejscowość: Kościerzyna Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
jedyne co mi się podoba z pomysłu kolegi to pozbycie się dużej ilości rarów na rynku i podniesienie ich cen ~! super pomysł
reszta co do bosów instancji itd .. to są miesiące pracy a w 5 dni full sety będą chodzić po grze do przemyślenia jestem za podniesieniem ceny rarów na niskich lvl bo nie maja one wartości _________________ ChoiElf s2 off / usunięty MOO - zmiana no ChoiElf s3 |
|
13 Paź 2011, o 23:48 |
|
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 23 Maj 2011, o 12:50 Posty: 112 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 20 razy Nick w grze: Wolfheart |
Kyth Moire napisał(a): Edit: Co do samego pomysłu...na razie nie oceniam, ale wygląda to na drogi sposób. Osobiście darowałbym wymóg wartości rarów, wystarczy sam limit rangi. Jedna wyprawa to pięć piro czy sphaera, brunnli, kardlerów... a może wypaść całe nic. Jeśli chcesz wymagać więcej, bierz pod uwagę że wtedy znaleźć jeden z "tanich" rarów na rynku będzie prawie niemożliwe, co tylko ugodzi w słabszych graczy. Pójdą trzy ekipy, już znika aż piętnaście rarów... Pomysł takiego typu, że trzeba by go głęboko przemyśleć, a teraz jakoś nie mam czasu... Czy boss, poza rarem, oferuje coś w zamian? Dużą ilość expa, złota? Aż tak bardzo nie ugodzi, bo też pozwoli na szybsze sprzedanie czegoś, co teraz niektórzy przez miesiąc próbują sprzedać po śmiesznie niskiej cenie. Co do Ilości expa/złota, to myślę, że moby w instancji powinny dość dużo kasy dropić. Exp? Taki jak to z tych potworków czyli dość pokaźny. Reggae napisał(a): jedyne co mi się podoba z pomysłu kolegi to pozbycie się dużej ilości rarów na rynku i podniesienie ich cen ~! super pomysł reszta co do bosów instancji itd .. to są miesiące pracy a w 5 dni full sety będą chodzić po grze do przemyślenia jestem za podniesieniem ceny rarów na niskich lvl bo nie maja one wartości Boss jest tu sprawą najmniej ważną. Głównie chodziło mi o pomysł wprowadzenia takiej przepustki na instancje. Bossa dodałem, bo chyba nie ma co zmieniać obecnie istniejących. |
|
16 Paź 2011, o 18:47 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Może się skończy sprzedawanie rarów u kowala
oczywiscie jak by to weszło czyli za jakieś po 2 lata po końcu świata _________________ Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz |
|
16 Paź 2011, o 20:18 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
hm... Bump? Temat interesujący, może ktoś byłby nim zainteresowany. Przy tym zalewie tematów wiele z nich zostaje niezauważonych.
|
|
19 Lis 2011, o 00:25 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 126 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |