Odpowiedz  [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 toporki 

czy dodanie toporków jest dobrym pomysłem?
Tak 36%  36%  [ 14 ]
Raczej tak 3%  3%  [ 1 ]
Coś trzeba poprawić 13%  13%  [ 5 ]
Raczej nie 13%  13%  [ 5 ]
Nie 36%  36%  [ 14 ]
Razem głosów : 39

 toporki 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lut 2011, o 10:24
Posty: 627
Miejscowość: Mokradła .
Podziękowano: 101 razy
Otrzymanych podziękowań: 154 razy
Nick w grze: DaQu
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: toporki
Cytuj:
Mieszczanin dzieciaku proponuje dać ci bana na forum na 7 dni.Ogarnij sie z tymi swoimi tekstami ty nie masz nic do powiedzenia oprócz obrażania wiec zamilknij.


Raczej ty ogarnij paluszki :)
od ogarnięcia kolegi są Modzi


26 Paź 2011, o 13:15
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Cze 2011, o 18:45
Posty: 328
Podziękowano: 83 razy
Otrzymanych podziękowań: 213 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: toporki
Już ogarniam :D
Ale tekst by sobie ktoś palce połamał rozdrażnił mnie gdyż wskazuje to na brak kultury i checi jakiegokolwiek dialogu a ten wątek śledzę z zaciekawieniem i wole w nim widzieć merytoryczne spory.Więc przepraszam każdego komu nie spodobał się mój wybuch.(każdego z wyjątkiem mieszczanina)

_________________
Galmachar-Barbarzyńca 140lvl Ostlor Image

Żmij
Attawa
Skin Blasku
Allenor


26 Paź 2011, o 13:56
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2011, o 02:38
Posty: 1597
Miejscowość: Szczecin
Podziękowano: 109 razy
Otrzymanych podziękowań: 101 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: toporki
następne kłótnie (nie mylić z dyskusjami) i teksty w stylu użytych przez mieszczanina i Galmachara zostaną odpowiednio nagrodzone.

co do tematu Kyth ma rację. Jeśli ktoś rzuca niedopracowany pomysł to niech nie liczy na pochlebne opinie. Ani na to, że ktoś za niego go dopracuje. Nie mówię tu o czymś niewyobrażalnie trudnym. Przy propozycjach podklas jest pokazane jak mają wyglądać wzory, i proponując nową umiejętność powinno się, a nawet jest to obowiązek, podać proponowane wzory.

lisarioIII przeczytaj pierwszy post i postaw się w sytuacji kogoś, kto ma do zrobienia gildie, podklasy, poprawić bugi, zająć się kradzieżami kont, zwrot platyny za pieski...
i teraz dopracuj jeszcze pomysł, który ktoś rzucił od niechcenia. wiele podobnych tematów było zamykanych od razu, tu liczyłem na to, że zostanie on dopracowany. Jeżeli w ciągu 24h nie będzie nic konkretnego (nie koniecznie dopracować ma autor) zostanie on zamknięty.


26 Paź 2011, o 14:16
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Gru 2010, o 19:03
Posty: 67
Miejscowość: Niby landia
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: toporki
rzut toporem - kiedy doszczętnie ograbiłeś gmo z rarów , przedmiotów i złota zauważasz coś jeszcze małe toporki do rzucania które natychmiast wypróbowujesz .

WARUNEK: Zabicie gmo .

OBRAŻENIA : ( 1.0 siła + 1.5 zręcznosc ) *2.0
Można by jeszcze mu debuff dołożyć np . zranienie lub krwawienie

_________________
Image
*******************************************************************************************************


26 Paź 2011, o 20:27
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Mar 2011, o 20:36
Posty: 756
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 139 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: toporki
A może by takie coś.
Toporki mają uatrakcyjnić gre, chociaż jak dla mnie zamiana grafiki by wystarczyła, ale ok.

Toporki można gdzieś kupić dajmy na to w karczmie Alaril u Lesgara. Kupujemy na sztuki jest to mała i lekka broń ale też nie poręczna więc będzie zajmowała nieco więcej miejsca w ekwipunku.
Przy oknie ekwipunku który mamy na sobie jest wolne okienku które dla toporka można zająć. Zwyczajna ikonka takiego toporka jakim rzucają nasze mobki w prawym dolnym rogu mamy ich ilość.
Toporki możemy podzielić wstępnie na :
Badziewskie do 4 dmg.
Nieco lepsze 4-6 dmg
Bardzo dobre. 6-10 dmg

Oczywiście ceny też będą różne.

Wzór może być użyty taki jak przy kamieniu. (o,7*siła+ 0,5* zręczność ) * dmg . albo + dmg.
Nie mam za wysokiego fizola więc prosze o sprawdzenie przydatności wzoru.

Myślę że kondycji również może jeść jak kamienie, i może to z nimi być powiązane. Jeśli ktoś rozwija tą umiejętność w przypadku toporka było by to tak ułożone jak tam.

Dalej toporki musiałyby (przynajmniej dla mnie ) mieć zastrzeżenie nie wiążą się z żadnymi skilami. Nie wpływają na ich dmg żadne bajery barby czy też ryca.

Hm no i to tyle co miałam do powiedzenia , czekam na krytyke . :)

_________________
W grze od 24.12.2010
W ekipie od marca 2011


27 Paź 2011, o 00:44
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Gru 2010, o 19:03
Posty: 67
Miejscowość: Niby landia
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: toporki
albo pochwalające 8-) . Pomysl super tylko troche zeby dmg podciągnąć i bedzie git .

_________________
Image
*******************************************************************************************************


27 Paź 2011, o 07:04
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: toporki
Odnosząc się do pomysłu Piperitae - mnożnik obrażeń jest za duży. Już zaledwie *2 daje tyle co wzór dla magów, a *10.... Powiedzmy, że gracze padaliby po hicie :) Za to dodawanie, nie daje prawie nic (uwzględniając że dmg broni do 10).

Jeśli już, to zakres zadawanych obrażeń przez toporki powinien znajdować się w widełkach 18-25, przy wzorze: (0,7*siła+ 0,3* zręczność )*0.1*dmg_toporka.
(zmiana na 0.5 zręki była celowa, czy źle przepisany wzór na kamyka?)

Ktoś pomyśli - nie jest to imponujące... Jest to zdecydowanie najlepszy wzór w grze. O tyle osłabiony, że zakres obrażeń kamyka to zaledwie 90-120%.
Różnica pomiędzy toporkiem o obr. 18, a obr. 25 od pewnego poziomu siły/zręczności daje ponad 100 efektywnego DMG (czyli jak rzucisz kamykiem za 300, to z najlepszym toporkiem 400+).

To samo można osiągnąć wzorem:(0,7*siła+ 0,3* zręczność)*1.8 + broń - kiedy obr. broni mogą wynosić nawet 200. Pamiętajcie, że 200 obrażeń z broni efektywnie daje 130 dmg.

Pierwszy wzór da więcej korzyści dla hlvl, drugi pomocny szczególnie na midlvl, ale traci na opłacalności wraz z rozwojem postaci.

Najważniejsze, co próbuje osiągnąć się dodając te toporki. Wzmocnić rycerza, sheeda czy barbę? Nie wiem czy vd czy MO będą z tego bardzo zadowoleni, zwłaszcza jak broń będzie stosunkowo celna. Samemu druidowi pomysł niewiele zaszkodzi, biorąc pod uwagę że nikt nie zamierza dać klasom fizycznym dostatecznie dobrej broni dystansowej.

Barba jako pierwszy dostanie podklasy, sheed i tak wymiata w PvP, a ryc radzi sobie przyzwoicie (jedne klasy da radę, inne nie... w zamian becenny w grupowym). Nie wiem czy wzmacnianie kamyka ma jakikolwiek sens. Prędzej myślałbym o dodaniu rara ze zwiększoną odpornością na uroki czy powrotem do idei umiejętności Adrenalina. Zwiększenie szansy odbicia uroku z odporności miałoby też niebagatelny wpływ na PvM czy vd, więc nad tym trzeba by ostrożnie :)

Można by ewentualnie znowu poprawić obrażenia z samego kamienia, głównie zwiększyć korzyści z zwiększania poziomu.


27 Paź 2011, o 08:01
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Mar 2011, o 20:36
Posty: 756
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 139 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: toporki
Magowie na bank nie będą zadowoleni ale sądzę że toporki nie miały by ograniczeń co do klasy postaci.
Jeśli mag sobie zażyczy może swobodnie kupić toporek mimo że nie wiele mu to pomoże, chociaż mój rzut kamieniem zadaje 3 obrażeń, nie byłabym zła gdyby zadawał tak z 10 albo i lepiej. :P
Toporek zwiększy nieco szanse w walce z druidem jak sądzę. Chociaż może nam się pojawić problem przy sheedzie, który ma już swój atak dystansowy w tym momencie by posiadał także zapasowy na wypadek skończenia many, co najpewniej najbardziej wpłynie na jego korzyść niż pozostałych fizoli.

Do do odporności na uroki myślę że się w końcu doczekamy takiego rara.

Dzięki za poprawienie wzoru, faktycznie źle go przepisałam.

_________________
W grze od 24.12.2010
W ekipie od marca 2011


27 Paź 2011, o 17:54
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 20 Paź 2011, o 21:34
Posty: 41
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: toporki
wg mnie toporki tak jak poprzednicy pisali powinny być w ekwipunku i powinna być ustalona ilość kupowało by się je w pakietach po 20szt. i chwało by się je w eq podręcznym podczas walki można było by wybrać tradycyjny kamień lub broń normalną , toporki gdyby podczas walki skończyłyby się toporki postać robiła by coś takiego jak nie ma się kondy many.
(0,8 siła + 0,3 zręczność + dmg toporka) * 2
obrażenia 100% szansa trafienia +0%
- 1 poziom
z każdym poziomem obrażenia rosłyby o 10% a szansa trafienia o 3%

jak byście mieli jeszcze jakieś uwagi to piszcie

ktoś pisał czemu tak długo nie odpisywałem chciałem ogólnie podać temat żeby dowiedzieć się jakie są opinie wobec tego pomysłu

_________________
Drutes [s3]
76 lvl ciągle rośnie


28 Paź 2011, o 22:20
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2011, o 09:32
Posty: 80
Miejscowość: Lublin
Podziękowano: 7 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Nick w grze: Versir
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: toporki
Zdecydowanie NIE.Popieram wypowiedzi kolegów jest kamyk ??? To po co jakieś absurdalne toporki czy tam kule ? Może jeszcze drut bedzie meteorkiem siekał ...

_________________
----------------------------------------------

Leżakowanie w przedszkolu - kiedyś kara, a teraz każdy chciałby te 2 h snu w ciągu dnia...


http://screenshot.sh/mFtSsroR8ajRN


5 Lis 2011, o 15:58
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 358 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron