Witaj Lemurek,
Zwykliśmy kierować się zasadą: zwrot sprzętu przysługuje, gdy błąd gry spowodował tegoż utratę. Tym samym nie możemy zwrócić czegoś, czego według logów użytkownik sam siebie pozbawił. Nawet jeśli to nie Ty, a ktoś inny na Twoim koncie, gdy odszedłeś na chwilę od komputera - mogłeś się wylogować. Wina nijak nie leży po stronie gry. Heavenmaker przyjął taką postawę, jaką powinien przyjąć każdy dbający o serwer Mistrz Gry.
Lemurek napisał(a):
Napisałem HM na suporcie o tej sytuacji gracza "Buczyzz" to mi napisał
"Drygu zrobił wyjątek "
Mija się to z prawdą. Zapytałeś, dlaczego drygu zrobił wyjątek, a HM odpisał ni mniej, ni więcej, a "Zostawił to decyzji GMa i decyzja została podjęta."Otóż widać jak ewidentnie "Ekipa" Gmowie , traktują normalnych graczy , a graczy którzy byli (są)w ekipie.
Jak wyjaśniłem w pierwszym akapicie, działanie administracji byłoby jednakowe w stosunku do zwykłego gracza. Ba, sam bym sobie nie zwrócił żadnego sprzętu, gdybym go przez pomyłkę sprzedał. Kwestia moralności.O czym to świadczy ? Że ktoś kto sprawdzi czy edytowałeś/Usunąłeś nie pokaże nam tego ..
Wybacz, ale to niemożliwe, bo jako administrator niedawno odpalonego supportu jeszcze nie zdążyłem przygotować narzędzi do edycji/kasowania wpisów . Dopiero za kilka dni supporter będzie mógł edytować własny wpis i to z ograniczeniem czasowym po napisaniu. Żadnego kasowania wpisów nie przewidujemy.W razie niejasności zapraszam na PW, na każdą wiadomość odpowiadam.
Pzdr.