Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Odswiezanie w walkach pvp 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lut 2011, o 12:43
Posty: 59
Miejscowość: Szczecin
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Odswiezanie w walkach pvp
a ja już ten temat poruszałem wiele miesięcy temu i miałem przez to przerwę w grze. Częściowym rozwiązaniem okazało się zminiejszenie okna gry ( w javie powiększ/pomniejsz okno), ale w pvp nadal duże problemy jak raz runda ucieknie.


4 Lis 2011, o 21:45
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Wrz 2010, o 20:54
Posty: 383
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Odswiezanie w walkach pvp
Niestety muszę się zgodzić z tym, że gra nie jest przygotowana do pvp. Z doświadczenia wiem, że opisywane problemy a także problemy z lagami podczas turniejów (ostatni 5v5 na S1) bardzo psują zabawę i podnoszą frustrację. Jest to też pewien argument za tym aby bitwy gildiowe niekoniecznie polegały na farcie i niegubieniu rund.

Być może jednym z rozwiązań byłoby:
- niemożność dołączenia w danej rundzie do walczących jeśli ktokolwiek użył już zegara (bądź też jeśli zaczęło się odliczanie 10s)
- brak obrazu pola walki aż do momentu rozpoczęcia kolejnej rundy przez wszystkich graczy

Jeszcze słowo ku pamięci jeśli chodzi o turniej:
Jeden zlagowany gracz w drużynie jest w stanie opóźnić całą drużynę - i nie jest to działanie celowe a uboczny skutek, gdyż szkodzi własnej drużynie. Wspomniana walka 5v5 wyglądała tak, że w mojej drużynie MO jako pierwszy miał kliknięty zegar, pojawiała się jedyna! zielona pięść przy nim, natomiast przy rycerzu niestety dopiero po minucie. Skutek był taki, że NIGDY (3 pojedynki) meteor z mojej drużyny nie poleciał jako pierwszy, za każdym razem przeciwny MO miał swój pokaz ogni sztucznych.

_________________
Mikei S1
Nie zawija się ognia w papier.


8 Lis 2011, o 14:52
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 19:21
Posty: 353
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Odswiezanie w walkach pvp
gdy uzywalem neta na usb, mialem taki sam problem gubilem rundy jak bylo wiecej niz 3 osobowa grupa, oraz wyskakiwal mi komunikat ze moj komp dziala za wolno i opuzniam grupe abym zmienil jakos na najnizsza, obecnie teraz korzstam z neta na kabel i smiga gra calkiem niezle mam jakosc najwyzsza, i nie mam problemu w grze, owszem jezeli ktos tak jak ja gra na laptopie i ma jakos najnizsza a ja najwyzsza to moze spowodowac u niego lagi, ale zazwyczaj relogowanie sie innych graczy w trakcie walki nic nie robi, problem polega na twoim laczu, masz zbyt wolnego laptopa , lub ustawienia zmien w grze.


8 Lis 2011, o 22:21
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2011, o 22:29
Posty: 81
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Odswiezanie w walkach pvp
Ostatnio wpadłem na taki pomysł: Postawić zegar w grze (czas rzeczywisty gry)
W walce zegar leci jednakowo dla wszystkich czyli jest zegar rundy w walce a nie każdy uczestnik ma swój. Dać do wyboru graczom kilka stopni szybkosci walki powiedzmy od 1-5 albo 1-10 żeby każdy mógł sobie zagrać :). Każdy wybiera szybkość walk jaka mu odpowiada i nie zamula mu kompa (mamy to caly czas w ustawieniach i mozemy modyfikowac w zaleznosci czy idziemy solo czy na teamowe wyprawy). W momencie gdy rozpoczyna się walka system ustawia szybkość walki na najnizsza jaka jest ustawiona pośród uczestnikow.
Przykład przyjmując ze 1 jest najszybsza: walka PvP 5 uczestnikow ma ustawioną prędkość walk na 1, 2 ma na 2, 2 ma na 4, 1 ma na 5 to walka odbywa sie na szybkosci 5 czyli najwolniej. Zegar wszyscy mają w tym samym momencie. Jeżeli ktoś dochodzi do walki w ostatniej sec i nie zdaży kliknąć hota to ma pecha :P bo nie ma swojego nowego zegara tylko czas mu się skończył razem z innymi. Przypuszczam że nie robiło by to większego problemu. Poprostu gracze zamiast dochodzić do walki w ostatniej sec żeby "oszukać" przeciwnika opanowali by doskonale wbijanie do walki na poczatku rundy. Gracz który dochodzi do walki w polowie rundy nic nie robi (bo nie może) i pokornie czeka aż runda się skończy i wszyscy uczestnicy bedą mieli zegar.
Mam nadzieję że zbytnio nie namieszałem :D

Ciekawe co się będzie działo z walkami PvP jak wejdą dźwięki :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wiem wiem zaraz bedzie post że będzie możliwość wyłączenia. Ale po co robić dźwieki jak nie bedzie ich można używać nawet na expie. No bo co, pójdę sobie expić z dźwiekami, atakuje mnie jakaś niezaprzyjaźniona gildia. Za chwilę robi się jazda na całego i CRASH SERWERA buahahahahha

_________________
GVd Ostlor

Dude Duneb


9 Lis 2011, o 01:39
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 19:21
Posty: 353
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Odswiezanie w walkach pvp
tal, aby zegar dostosowal tempo walki, do najwolniejszego komputera z ktorego dana osoba w grupie gra, mysle ze taki problem mogl by rozwiazac sporo problemow z lagami w grze.


9 Lis 2011, o 11:04
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lut 2011, o 12:43
Posty: 59
Miejscowość: Szczecin
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Odswiezanie w walkach pvp
no jak kiedyś wspominałem jestem za tym, aby grafikę jeszcze dodać opcję ubogiej grafiki. Po co mi widzieć na 80+ czy wzorek ma ładne barwy itp itd. Jedyne co utrzymuje mnie w grze to pvp ( bo bić lvle na 86 lvlu, dzty dla expa, czy tam lodowego smoka to bezsens :P ), a tutaj są ogromne problemy :( chodzi mi w pvp tylko o nick gracza jego hp/konde/mane, debuffy i buffy :D Można by w takiej opcji wyłączyć niepotrzebne ruchy np ruch laski, broni, grafiki strzalu z luku itp itd. To jednak nie wystarczy w 100% jeśli gracze mający problemy nie będą co do joty z tego korzystać ;/ jeden zgubi rundę i się posypie zaraz wszystkim. Dlatego jestem także za tym co pisał Dude. pzd


13 Lis 2011, o 12:07
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2010, o 13:44
Posty: 24
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 10 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Odswiezanie w walkach pvp
Mnie tylko jedno zastanawia z tego co mowicie. Kiedys w pracy gralem z kolega monitor w monitor i jeśli było tak, że ja atakowalem mobka, kliknalem zegar, a on potem do mnie dolaczal i ustawił swoje ataki to jego ataki obowiazywaly od drugiej rundy.

Jeśli w pvp 5 vs 5 (czy jakimkolwiek innym) jest inaczej to jest zle. Kazdy gracz, który dołaczy się do walki powinien moc atakować od kolejnej rundy, niezależnie od tego czy zegar był kliknięty czy nie przez dowolna ze stron.

Co do gubienia rund, to chyba całkiem inny problem. Nie wiem jak wyglda mechanizm synchronizacji, ale wystarczy, ze jedna osoba zminimalizuje okno gry, właczy youtuba, przesloni okno gry jakims innym programem zmaksymalizowanym i leca rundy calej druzynie. Tu powinno sie zrobic jakis mechanizm ktory rozsynchornizuje walke i zgubi runde tylko jednej osobie.

_________________
ZłyLas - S1 Rycerz
Geldar - S1 - (VD 27) - turniejowy
Pablous - S1- (Barb 19) - turniejowy


14 Lis 2011, o 12:16
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2011, o 20:44
Posty: 26
Miejscowość: Rzeszów
Podziękowano: 14 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Nick w grze: TSH
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Odswiezanie w walkach pvp
a ja nie rozumiem jakie odświeżanie? jak odświeże walke pvp bo mi ścięło to budze się z kartami po relogu.

_________________
DreamHunters



Veni Vidi Vici na zawsze w sercu


24 Lis 2011, o 16:47
Profil WWW
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2011, o 22:29
Posty: 81
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Odswiezanie w walkach pvp
możliwe ale są tacy co na polu walki są dlużej niż jedną rundę :P Może wypowiedział by się ktoś konkretny tzn z ekipy
padł pomysł dodania rzeczywistego czasu gry. wydaje mi się że dość ciekawy, mogący wiele bolączek ekipy rozwiązać. Tylko coś cicho tu jak zawsze.
DRYGU co powiesz na taką opcje??

_________________
GVd Ostlor

Dude Duneb


12 Gru 2011, o 20:04
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Odswiezanie w walkach pvp
Drygu juz sie dawno wypowiedzial i napisal, ze postara sie to rozwiazac, wiec nie wiem czego Ty jeszcze oczekujesz, bo jak tego, ze poprze ktorys konkretny pomysl to zapomnij, on ma zazwyczaj wlasna koncepcje i jej sie trzyma :)


13 Gru 2011, o 04:22
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron