Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Podpalenie u MO 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45
Posty: 332
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 358 razy
Post Podpalenie u MO
W podpaleniu u mo wkradł się błąd, nie wiem czy tylko w opisie czy to głębszy temat:

1. podpalenie na 2 i 3 poziomie zadaje identyczne obrażenia 169%, zmienia się szansa trafienia i koszt rzucenia na każdym poziomie, ale obrażenia na tych dwóch poz. są identyczne

2. podpalenie 2 poz. majce zadać 169% zadaje około 1/3 obrażeń iskry, która na 7 poz. ma 160% obrażeń, przy identycznym wzorze obliczeniowym, chyba ze opis jest niedokładny, lub ja go źle rozumie i podpalenie ma zadać te 169% przez cały okres trwania, czyli 2 rundy, ale nawet wtedy nie jest w stanie zadać tego co zadaje 160%wa iskra w jednym strzale..

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.


26 Lis 2010, o 01:18
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2009, o 23:24
Posty: 419
Podziękowano: 133 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Post Re: Podpalenie u MO
Ad. 1
Na 90% nie ma błędu, skoro zmienia się szansa trafienia. Ale solidaryzuje się z Tobą i uważam, że obrażenia też powinny nieznacznie wzrosnąć.
Ad. 2
Masz rację.

edit Krawiec: skorygowano treść w punkcie drugim i konsekwentnie we wszystkich poniższych postach. Początkowo nie zrozumiałem problemu.

_________________
Shade, 63 lvl, sheed, S1 (nieaktywny)


26 Lis 2010, o 09:44
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45
Posty: 332
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 358 razy
Post Re: Podpalenie u MO
Wydaje mi się, że to nieistotne jaki to rodzaj ataku, dystans czy fizyczny skoro oba są liczone z tego samego wzoru 1,6moc+0.6wiedza czyli jeśli maja zadać te 160% to ta wartość powinna być taka sama dla obu ataków.
Tak samo jak zwykły atak i strzał są liczone z tego samego wzoru 0,7 sila+0,3zr+ bron, i te ataki tez powinny zadać tyle samo obrażeń, oczywiście pomijając odporności przeciwnika, które przy iskrze i podpaleniu nie ma znaczenia

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.


26 Lis 2010, o 18:55
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2009, o 23:24
Posty: 419
Podziękowano: 133 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Post Re: Podpalenie u MO
Cytuj:
Wydaje mi się, że to nieistotne jaki to rodzaj ataku, dystans czy fizyczny skoro oba są liczone z tego samego wzoru 1,6moc+0.6wiedza czyli jeśli maja zadać te 160% to ta wartość powinna być taka sama dla obu ataków.

Dobrze Ci się wydaje:)
Inna sprawa, że TO SĄ ATAKI INNEGO TYPU. Szansa trafienia jest inaczej liczona przy ataku fizycznym i dystansowym. Przy bronieniu się przed iskrą rozważane są wiedza i zręczność broniącego, zaś w trakcie obrony przed podpaleniem - tylko zręczność. Podpalenie jest zatem super-skutecznym atakiem przeciw postaciom czarującym, dodatkowo wykorzystuje efekt zaskoczenia.

Edit Krawiec: skorygowana treść, poprzednio bez zrozumienia:)

_________________
Shade, 63 lvl, sheed, S1 (nieaktywny)


26 Lis 2010, o 19:18
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45
Posty: 332
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 358 razy
Post Re: Podpalenie u MO
Hmm, no masz całkowita racje, tylko że Ty piszesz o szansie trafienia i co na nią wpływa, i tu się zgadzam , ale mi cały czas chodzi o ilość zadawanych obrażeń, a na to nie ma wpływu ani ilość wiedzy ani zręczności (odporności nadal pomijamy) tak ,ze jak mam atak który ma zadać 160obrazen (160%), to nie ważne czy przeciwnik ma po 500 wiedzy i zręczności, jak go wreszcie trafie to mam mu zadać te 160obr(160%) i nie ważne czy to atak z bliska czy odległości

Chyba ze faktycznie na ilość obrażeń wpływają inne rzeczy niż to co jest w opisie umiejętności i podanym wzorze, wtedy proszę o naprostowanie mojego myślenia ;)

Edit Krawiec: Dopiero teraz zrozumiałem o co Ci chodzi:) Oczywiście masz rację!

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.


26 Lis 2010, o 23:05
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Sie 2010, o 14:54
Posty: 1213
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Post Re: Podpalenie u MO
Na ilość zadawanych obrażeń wpływają itemy, moc.

_________________
Image - by Xarxas


26 Lis 2010, o 23:08
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 3515
Podziękowano: 108 razy
Otrzymanych podziękowań: 1521 razy
Post Re: Podpalenie u MO
Kerklis: Możliwe, że te procenty nie do końca się zgadzają. W przypadku tego czaru jest to sumaryczna liczba obrażeń ze wszystkich tur. W opisie jest podana na oko :)


26 Lis 2010, o 23:20
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Wrz 2010, o 20:54
Posty: 383
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Post Re: Podpalenie u MO
Drygu -czyżbyś dostał szpilą na smoku :lol:

Ale może podpowiesz jak się ma sytuacja w momencie, gdy dwóch MO podpala mobka, ale mają podpalenie na różnych poziomach. Wydaje mi się, że o ile liczba tur trwania podpalenia sumuje się podobnie, jakby jeden MO podpalił kilka razy, o tyle występuję "problem" z wielkością obrażeń - liczone są te przynależne ostatniemu skutecznemu atakowi, a tak być IMO nie powinno. Podpalenie podpałka na 1 a potem na 7 lvl (w jednej rundzie) da inne obrażenia w kolejnej turze, niż podpalenie 7lvl a potem 1. Być może problem dotyczy także innych ataków takich jak ognista strzała czy zatrucie (ujemny % do siły/zużycia many itp).

_________________
Mikei S1
Nie zawija się ognia w papier.


29 Lis 2010, o 16:57
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 3515
Podziękowano: 108 razy
Otrzymanych podziękowań: 1521 razy
Post Re: Podpalenie u MO
Tak, zawsze liczy się ostatni atak. Nawet jeżeli jest słabszy to nadpisuje poprzedni. Zrobione jest to tak aby uprościć obliczenia, których w walce i tak jest bardzo dużo. Dlatego póki nie przetestujemy gry przy bardzo dużym obciążeniu i nie sprawdzimy na ile sobie możemy jeszcze pozwolić nie możemy tu nic kombinować.


29 Lis 2010, o 18:19
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Wrz 2010, o 20:54
Posty: 383
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Post Re: Podpalenie u MO
Prostym rozwiązaniem a na teraz lepszym byłoby zebrać średnią arytmetyczną. Bo teraz niestety występuje losowość zależna od prędkości kompów i łączy. A różnica pomiedzy lvl 35 a 55 jest duuuża.

_________________
Mikei S1
Nie zawija się ognia w papier.


29 Lis 2010, o 19:20
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 204 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron