Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia) 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 466
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Odpowiedz z cytatem
Post Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
tak zapewne spodziewacie sie kolejnego niedopracowanego pomyslu :P
no ale jednak nie tym razem (a przynajmniej taka mam nadzieje)
ot co wyskrobalem z braku chetnych na bossy :D

Krótki opis instancji :

Początek:

Instancja znajdowała by się na prawo od kolda Jorisa, tam gdzie sa wielkie drzwi (ta lokacja jest obecnie nie używana i o ile nie ma na nią planów można by ją zagospodarować w dobry sposób ^^).
Możliwość zmierzenia sie z Zakonem Cienia byłby możliwy jedynie po wykonaniu questa pozwalającego na wejście do Kemenak.
Instancja dzieliła by się na trzy odnogi.
w kazdej odnodze na poczatku rozsiane były by grupki Akolitów (po 3), kawałek za nimi Zabójcy (grupki po 2)
kończac na "mini bossach" (tu nazwy pozostawiam administracji) którzy trzymali by kawałki medalionu (Medalion cienia) potrzebne do wejścia na głowna sale.
(środkowa odnoga nie zawierała by bossa lecz nadal stały by tam takie same grupki jak w innych tunelach).
Na samym początku instancji byłby możliwy odpoczynek.
Ilość grupek w tej części instancji :
Akolici +/- 5 w każdej odnodze
Zabójcy cienia +/- 3 w każdej odnodze
Strażnicy : 2 (po jednym w "zewnętrznych" odnogach)

Główna sala:
Na samym jej początku stały by 2 sługusy (j.w imiona pozostawiam adminom) które broniły by głownego Arcymaga.
Jedynie zabicie ich umożliwiło by walkę z władca instancji.
Brak miejsca do odpoczynku.

Moby w instancji :

Akolita - (druid)

Posiom : 50
Hp : 1700
Mana : 1000
Kondycja : 200

Umiejętności :
Kula Energi : +/- 200 hp
Rój os : poziomu 5
Leczenie : poziomu 5
Korzenie : poziomu 5
Uderzenie : +/- 150 hp
Piorun : +/- 350 hp (tak piorun ktory posiada Duch Energi / Fyodor)

Zabójca cienia - połaczenie barby z sheedem

Poziom : 50
Hp : 2200
Mana : 600
Konda : 900

Umiejętnosci :
Front kick : +/- 100 hp (debuf poziomu 3)
lewy prawy : +/- 300 hp
Gryzienie : +/- 200 hp + 80% krwawienie
Cios w wątrobe : okolo 150 kondy jednorazowo
Ryk : poziom 2

Mini boss #1 (taki mini vd)
Poziom : 60
Hp : 9000
Mana : 2000
Kondycja : 600

Umiejętnosci :
Kula Energi : +/- 400 hp
Szpila w oko : poziomu 5
Osłabienie : poziom 5
Wyssanie : poziom 2 (jednorazowo +/- 150-200many)
Aura cienia : poziom 5

Mini boss #2 (barb)

Poziom : 60
HP : 12000
Mana : 1000
Kondycja : 3000

Umiejętności :

Ryk : 7 poziom
Taran : 7 poziom
Gryzienie : +/- 300 + 80% krwawienie
Uderzenie łapa : +/- 450
Okrzyk : poziom 4
Rzut kamieniem : +/- 250-300

Strażnik #1 (ryc)

Poziom 60
Hp : 15000
Mana : 1000
Kondycja : 5000

Umiejętności :

Trans : poziom 7
Poświecenie : poziom 7
Poteżne uderzenie +/- 400 hp
Blok Tarcza : Poziom 5
Siła jedności : Poziom 7
Rzut Kamieniem : +/- 150 hp

Strażnik #2 (sheed)

Poziom 60
Hp : 11000
Mana : 2000
Kondycja : 5000

Umiejętności :
Uniki : poziom 5
Front kick : +/- 300 hp (debuf poziomu 5)
Latające kolanko : +/- 150 hp (debuf poziomu 5)
Haudoken : +/- 500 hp
Lewy prawy : +/- 200 hp
Uderzenie chi (uzywane przez niego dosc zadko) : +/- 700hp + 30% w manie


Arcymistrz Cienia (imię pozostawiam Administracji~) (ilosc posiadanego PA : 30)
Główny Boss instancji, połączenie Mo i VD

Poziom : 65
Hp : 28000
Mana : 10000
Kondycja : 2000

Umiejętności:

Szpila w oko : poziomu 7
Hak w brzych : poziomu 7
Otępienie : poziomu 7
Aura Cienia : poziomu 7
Zatrucie : poziomu 7
Inkantacja : poziomu 7
Kula ognia : +/- 800 hp
Podpalenie : +/- 300 hp
Ukazanie śmierci : poziomu 7
Tarcza ognia : poziomu 7
Meteor : 1000 hp


Rary z bossa (nazwy pomijam bo nic klimatycznego do glowy mi nie przychodzi, mysle ze to i tak najmniejszy problem)

Rar #1
Spodnie dla fizola

Wartość : 450.000 zl / 70 patyna

Wymagania :
Poziom : 40
Siła : 50
Waga : 15

Statystyki :
Siła : +6
Zręczność : +8
Hp : +80
Kondycja : +60
Odporności : 22/25/23

Rar #2
Rekawice dla fizola

Wartość : 500.000 zl / 70 platyna

Wymagania :
Poziom : 43
Siła : 55
Waga : 3

Statystyki :
Siła : +8
Zręczność : +4
HP : +100
Kondycja : 20
Odporność na uroki : 10

Rar #3
Czapa dla maga

Wartość : 450.000 / 65 platyna

Wymagania :
Poziom : 41
Moc : 55
Waga : 5

Statystyki :
Moc : +10
Wiedza : +8
Hp : +20
Mana : +70
Odporność uroki : 15

Rar #4
Zbroja dla maga

Wartość : 500.000 / 70 platyna

Wymagania :
Poziom : 42
Moc : 60
Waga : 17

Statystyki :

Moc : +10
Wiedza : +7
Mana : +100
Odpornosci: 19/20/20

Exp i złoto (od razu mowie ze nie wiem jak naliczany jest exp wiec podaje optymalne wartości) :

Akolici : +/- 2000 exp +/- 150 zl (grupka)
Zabójca cienia : +/- 3500 exp 0 zl (grupka)
Strażnicy : +/- 6000 exp +/- 1000 zl
Sługusy w głownej sali : +/- 7000 exp 0 zl
Głowny Boss : +/- 15000 exp +/- 12000 zl

śmierć i wyjście z instancji:
Po wejściu na instancje wyjście z niej było by możliwe na 2 sposoby:
1 śmierć - w tym wypadku będąc w 1 części instancji zostajemy teleportowani do karczmy na m2, gdy zginiemy w głownej sali jesteśmy wskrzeszani na jej początku.
2 pokonanie bossa - w tym wypadku przechodzimy cała instancje i wychodzimy w dolnym kemenak.

ps. jeśli sa jakieś błedy to sorki pisałem to po trochu wczoraj w nocy a po trochu dzis rano.

Edit.

Jako ze glowny boss bez zadnej obstawy moze byc za latwy mozna by zmodyfikowac ciut glowna sale i zamiast 2ch straznikow oddzielnie byla by tam tylko jedna grupka skladajaca sie z 2ch straznikow i arcymistrza (wtedy statystyki byly by odpowiednio zmodyfikowane) choc nie wiem czy takie rozwiazanie nie bylo by zbyt trudne.

Sugestie i krytyka mile widziane.

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


Ostatnio edytowany przez Shorty 18 Gru 2011, o 18:01, edytowano w sumie 5 razy



18 Gru 2011, o 13:33
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2011, o 17:52
Posty: 21
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
Pomysł średni.Jednak co do tych mobków i bossa za mało hp w stosunku do zadawanych obrażeń.Moim zdaniem trochę też za dużo umiejętności ma poszczególny mob.Pomysł do dopracowania.Exp/złoto na potworach też za duży jak dla bossa podobnego do duchów w zamku.

_________________
Myślę, że jestem głupi albo tylko szczęśliwy...- Kurt Cobain


18 Gru 2011, o 14:08
Profil
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 466
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
mobkom do duszkow daleko bo o ile duszek nie wrzuci ci zadnego debufa obnizajacego celnosc to tu przy pelnym debufie postac kolo 40-50 lvla bedzie miala ciezko trafic.Przy glownym bossie obrone musisz trzymac praktycznie na kazda sfere co jest moim zdaniem utrudnieniem (na duszku wystarczy te 5 pa w dysta 1 pa w zwarcie i zadko kiedy cie trafia).
Co do umiejętnosci nie uwazam ze jest ich za duzo (nie kazdy mob musi rzucac ci wszystko co posiada,a jesli chodzi o bossa to specjalnie ma on wiekszy wachlarz umek zeby mogl zaskoczyc przeciwnika)
hp i dmg - troszke poprawione, lecz jest to wstepny zarys i wszystko mozna zmodyfikowac.(niektore z obrazen moga wydawac sie za wysokie lecz pamietajcie ze jest to dmg w postac nie posiadajaca zadnych resow)
Ogolnie instancja ma byc cos pomiedzy dztem a duszkami, wieza itp (tyczy sie to miedzy innymi expa)

no ale thx za krytyke :]
jesli jest cos do poprawy, napiszcie a postaram sie cos wykombinowac

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


18 Gru 2011, o 14:58
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
Mała sugestia - gracz o takim doświadczeniu jak Ty mógłby podawać statystyki mobów/bossów jako siła/zręczność/wiedza/moc, a następne korzystając ze wzorów na dany atak obliczać potencjalne obrażenia. Oraz przy okazji, resy. Niewiele to zmienia, ale od razu pokazuje dużą wiedzę gracza oraz jego wkład w pomysł oraz ułatwia domyślenie się, jak łatwo moby będą się bronić i atakować.

Jak zapewne nieraz było wspomniane w pomysłach - Nie ma tak ogromnej potrzeby nowych bossów i rarów. Dlatego wszystkie tego pomysły powinny być ostro krytykowane, aby w ogóle myśleć o ich wprowadzeniu.

Więc tak: Brakuje mi fabuły. Nie żeby była ona niezbędna, ale sądzę że to byłby niezwykły plus dla takiego rodzaju pomysłu. Zwłaszcza że jakiś zakon cienia... świetnie pasowałoby to do gry zbudowanej na systemie D&D, a nie autorskim świecie. Jeśli nie masz interesującego pomysłu, opisz chociaż samą lokację, w jaki sposób buduje ona nastrój i klimat. Co ma wspólnego z koldami?

Duża liczba bossów czy minibossów. Trudno mi z biegu domyślić się poziomu ich trudności, lecz od razu widać że przyzwyczaiłeś się (jako hlvl) do wypraw w pięciu. Wprowadzając rary dla ~40 lvl nie powinieneś utrudniać zdobycie im słabszym graczom i zmuszać do wypraw w piątkę. Bo poziom rarów jest na poziomie duszków, a ich zdobycie jest niewspółmiernie trudniejsze.
Duszki robi się w parze postaciami na ~40 lvl. Tutaj trzeba całej ekipy, a i tak byłoby trudno.

Chyba że wszystkie mobki mają małe resy, zwłaszcza na uroki (popisywałby się vd, ukazując co się da :P ). Przy odpowiednio małych szansach na trafienie, można by pozostawić pozostałe wartości jak są. Niestety, nie podałeś żadnych statystyk ani nie opisałeś swojej wizji - nie wiem czy miałeś jakieś plany.


18 Gru 2011, o 16:42
Profil
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 466
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
Co do samych statystyk
nie opisalem ich poniewaz nie znam za bardzo wartosci dla chociazby postaci magicznych dlatego nie chcialem tu ani nie przesadzic z iloscia statow ani nie chcialem sytuacji ze mobki bylyby po prostu za latwe.

Resy~

Graja w taern zauwazylem ze postacie ludzkie maja raczej srednie (a niektore nawet i slabe) resy na obrazenia klute sieczne czy obuchowe.Wieksze resy za to maja na obrazenia zadawane od ognia lecz sa tez podatne na obrazenia od urokow.
Tutaj sprawa ma sie prosto.
Postacie magiczne (arcymistrz, mini boss#2 w 1 lokacji jak i akolici) maja wieksze resy na obrazenia magiczne (z racji ze ekwipunek dla maga posiada w wiekszosci takie wlasnie resy) jak i sa dosc odporne na uroki (lecz i tu bez przesady).
za to zabojcy , mini boss #1, jak i straznicy w sali glownej maja dobre resy na obuchy , klute i sieczne.Resy magiczne sa ciut slabsze ale tez sa.Za to uroki wchodza w nich dobrze.


Co do histori to przychodzi mi tu do glowy zakon ktory zostal pokonany przez koldy dawno temu a samo wejscie zostalo zapieczetowane.
Pozostala jedynie garstka wyznawcow z samozwanczym arcymistrzem (fanatykiem) na czele ktorzy proboja wrocic z zamiarem zemsty.

Ogolny wyglad postaci.

Akolita ~
Postac maga trzymajaca laske nietoperza w obszarpanych laszkach wskazujacych ze jest on dopiero poczatkujacym magiem.

Zabojca cienia ~
Zakapturzona postac odziana w ciemny stroj z maska na twarzy trzymajaca jedynie kastet w lapie.

Mini boss #1 (vd)
Zakapturzona postac ze swiecacymi oczami ubrana w skromne szaty maga (nie jakies postrzepione, wytarte) trzymajaca smoczy gnat.

Mini boss #2 (barb)

Ubrany w czarna zbroje potezny wojownik trzymajacy wielki mlot w lapie.

Straznik #1 (ryc)

j.w tyle ze zamiast mlota w lapie trzymalby miecz oraz tarcze.

Straznik #2 (sheed)

podobnie jak zabojcy cienia lecz masywniejsze (oraz grozniejsze w wygladzie) szpony.

Arcymistrz

Postac odziana w zdobione szaty trzymajaca potezna laske w dloni ~ ze zlowrogim wyrazem twarzy.

Opis samej instancji


Cala lokacja skladala by sie z trzech tuneli w ktorych jedynym zrodlem swiatla bylyby pochodnie, na podlodze lezaly by czaszki namalowane byly by roznego rodzaju symbole.
Ogolnie mroczne ciemne pomieszczenie.Na koncu srodkowego tunelu znajdowaly by sie wielkie masywne drzwi z wyrytymi symbolami (tak wiem latwo powiedziec trudniej wprowadzic takie cos w zycie) prowadzace do glownej sali.

Glowna sala

Jedno sredniej wielkosci pomieszczenie z oltarzem na srodku przy ktorym znajdowalyby sie przydupasy arcymistrza (sam oltarz bylby umiejscowiony w koncu lokacji na "podwyzszeniu")
Za nimi (jak i za oltarzem) znajdowal by sie sam arcymistrz.Pomieszczenie konczylo by sie schodami w gore prowadzacymi do wyjscia (czyli dolnego kemenak)

Co do wyprawy w pieciu.
Wlasnie o takiego bossa mi chodzi, nie ma to byc boss do solowania ktorego pojdziesz i uwalisz bez zadnych problemow we 2 czy 3 juz na tym 40 lvlu bo inaczej gora 3-4 miechy i ludzie przestali by na niego chodzic bo i po co skoro zawsze mogli by smignac we 2 i farmic go do woli.

Poziom rarow moze i jest na poziomie duszkow bo tu akurat nie chcialem przesadzac ze statami (ogolnie trzymalem sie +/- 28 ptk statystyk) ale pamietaj ze rary te moga byc zastapione itemami ze sklepu jak bylo to do tej pory.
chcesz byc jednym z niewielku majacych takiego rara to pomecz sie :)

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


18 Gru 2011, o 17:42
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Gru 2011, o 23:26
Posty: 117
Podziękowano: 18 razy
Otrzymanych podziękowań: 25 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
Pomysł średni i nie wiem czy czapa dla maga jest dobrym pomysłem ponieważ mamy Martumal i Khalam które dają te same staty i są dużo tańsze więc gracz z pewnością by nosił któryś z tych hełmów. Zbroja i rękawice to dobry pomysł bo nie ma rękawic dla fizola na mid - lvl a zbroja na maga jest dopiero na 55 lvl więc te 2 rary jak najbardziej.
Tylko spodnie hm... myśle że niektórzy gracze woleliby chyba na obdartusy czekać i na nie kase zbierać a nie wydawać je na inne rzeczy. Pomysł na 50% dobry rary nawet spoko
tylko ci mini bosowie i boss troche strasznie dużo HP mają jak na instancje dla MID - LVL .



_________________________________
Derek Rycerz S1 73 lvl
TheWizzoo Rycerz S4 18 lvl
LadyGodiva Voodoo S1 6 lvl
Asemen Mag Ognia S1 42 lvl

_________________
Derek "Rename" (Vilehad) 80lvl Rycerz S1 - ON


20 Gru 2011, o 19:08
Profil
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 466
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
czapy owszem sa 2 ale sa one raczej na low lvl niz na mid stad pomysl~
spodni dla woja nie ma wogole (mowa tu o tych nizszych lvlach)
to ze sa obdarte nie zmienia faktu ze spodnie te nie musza byc wcale niewiadomo jak drogie, ot taka alternatywa dla ubozszych. (przykladem moga byc wzorek i tirhel, niby 2 podobne rary i mniej wiecej na te same poziomy jednak roznica w cenie wielka)

Co do hp~
hp podnioslem do gory bo jak ktos tam wyzej napisal bossy te mialy tego hp za malo.
Powtorze to jeszcze raz, tutaj wszystko mozna zoptymalizowac.
pamietaj tez ze boss jest solo bez zadnej obstawy stad tez wyzsze hp niz np na dzcie (tu masz pojedyncze monsterki z dosc wysokim hp, na dzcie np masz na raz az 48k wiec nie wiem czy to tak sporo)

sam pomysl tych mini bossow (w glownej sali) mial byc taki ze mialy one byc jakims mini wyzwaniem przed glownym bossem.(stad tez boss ala ryc ktory posiada blok i sheed z unikami.Dla grupy 40-50 poziomowej nie jest to moze jakies niewiadomo jakie wyzwanie no ale zjechanie tego hp w dol przy bloku / unikach chwile im zajmie) cala instancja ma wymagac od graczy wspolpracy, moim celem nie bylo wymyslenie instancji ktora zrobi sie w 2-3 na tym 40-45 lvlu a wysoluje na 50-55 (choc ogarniety gracz da pewnie rade to zrobic we 2) lecz juz grupa 45~ lvli mysle ze dala by rade zrobic ja bez wiekszych problemow (oczywiscie przy odpowiednim doborze profesji)

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


21 Gru 2011, o 02:27
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 12 Wrz 2011, o 15:13
Posty: 53
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
Kyth Moire napisał(a):
Jak zapewne nieraz było wspomniane w pomysłach - Nie ma tak ogromnej potrzeby nowych bossów i rarów. Dlatego wszystkie tego pomysły powinny być ostro krytykowane, aby w ogóle myśleć o ich wprowadzeniu.


Tak ? To posluchaj wywiadu z Drygiem i MalymKotem :) Drygu wyraznie tam zaznaczyl ,ze pojawia sie nowe instancje/lokacje (aby powiekszyc swiat Dumy Taernu), bossy (bo bieganie w kolko na te same jest juz nudne [nie oszukujmy sie, nie ma ich zbyt wielu]) i rary/itemy (aby zwiekszyc roznorodnosc bo poki co to wiekszosc graczy jest ubrana podobnie/tak samo).

Odnosnie samego pomyslu to mnie on bardzo sie podoba. Autor omowil najwazniejsze kwestie i to wystarczy. Pomysl jak sama nazwa mowi to pomysl, a nie gotowiec z idealnie rozpisana fabula, instancja, bossami, rarami etc. (moze jeszcze grafike ma do tego zrobic ? xD) No, ale to juz norma. W koncu Polacy potrafia tylko narzekac...

Odnosnie powiazania z fabula to o ile pamietam grupka koldow zostala wygnana z kemenak wiec to moze byc punkt zaczepienia, a ze ulubionym miejscem bytu koldow sa podziemia to "Zakon Cienia" nawet by tu pasowal :)


21 Gru 2011, o 03:49
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Cze 2011, o 21:16
Posty: 1021
Podziękowano: 39 razy
Otrzymanych podziękowań: 175 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
ano mówił że będą nowe instancje, bossy i rary... mówił też że pomysłów mają od groma, tylko brak czasu na ich wprowadzenie, więc serio nie wiem po co mnożyć takie tematy.

ale skoro się tak nudzicie...


21 Gru 2011, o 04:09
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2011, o 03:07
Posty: 1229
Podziękowano: 78 razy
Otrzymanych podziękowań: 463 razy
Nick w grze: Gildartz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
Pomysł dopracowany, a mało tutaj takich. Nie jest wykończony w 100%, ale dlatego jest "Pomysłem", do którego każdy może dorzucać coś od siebie, a efekt będzie sumą wszystkich najlepszych sugestii/propozycji.

Co do samych pomysłów nowych bossów/instancji/lokacji. Moim zdaniem nie ma sensu pisać o nich. Wnioskując na wypowiedziach Dryga z Taerniaka i z wywiadu, Drygu i cała ekipa mają zaplanowane "ileś tam" świata Taernu, skoro mówią, że aktualny Taern to tylko około 30% "całości". Skoro mają zaplanowany już przyszłościowy wygląd, to zapewne będą wprowadzali to wszystko, co już mają wymyślone, a więc "pozostałe" 70%, ponieważ to, było nie było, część ich koncepcji. Tak więc nawet najlepszy pomysł ma nikłe szanse (nie powiem, że żadne, bo szanse zawsze są) na wejście w życie, ponieważ instancje są już gotowe w głowach twórców gry, czekają tylko na wykończenie i wprowadzenie do świata Taernu. Kiedy pomysły się twórcom skończą, a sądząc po wypowiedzi Dryga z wywiadu - nie nastąpi to zbyt szybko, pewnie rzucą konkurs na wymyślanie instancji/bossa, lub poproszą o to graczy. Póki co przychylam się do wypowiedzi ironki. :)

_________________
Image
Image
Image


22 Gru 2011, o 02:27
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 388 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron