Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia) 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona

Rejestracja: 12 Wrz 2011, o 15:13
Posty: 53
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
ironka napisał(a):
...mówił też że pomysłów mają od groma, tylko brak czasu na ich wprowadzenie, więc serio nie wiem po co mnożyć takie tematy...


Gildartz napisał(a):
Tak więc nawet najlepszy pomysł ma nikłe szanse (nie powiem, że żadne, bo szanse zawsze są) na wejście w życie, ponieważ instancje są już gotowe w głowach twórców gry, czekają tylko na wykończenie i wprowadzenie do świata Taernu. Kiedy pomysły się twórcom skończą, a sądząc po wypowiedzi Dryga z wywiadu - nie nastąpi to zbyt szybko, pewnie rzucą konkurs na wymyślanie instancji/bossa, lub poproszą o to graczy. Póki co przychylam się do wypowiedzi ironki. :)


Ludzie w jakim swiecie Wy zyjecie ? Jedni tylko narzekaja i krytykuja pomysly innych, a sami pewnie nie mieli by do zaoferowanie nic wiecej o ile w ogole udalo by im sie wymyslic cos sensownego. Nastepna grupa znow twierdzi, ze skoro pomysly juz sa to nie ma sensu dodawac nowych (przez graczy) na forum. To chyba oczywiste, ze tworcy gry musza miec pomysl na gre bo jaki bylby sens dalszego jej tworzenia ? Nie wyklucza to jednak faktu, ze moga skorzystac z pomyslow, ktore zamieszczaja gracze na forum, moze ktorys im sie spodoba i wezma go pod uwage. Gadacie tak jak byscie osobiscie rozmawiali z Drygiem i by Wam powiedzial "Nie, nie potrzebujemy zadnych pomyslow", a watpie w to, ze taka sytuacja w ogole miala miejsce... Jak juz ukazuje sie jakis pomysl to wypowiadajcie sie rzeczowo i na temat, a nie urzadzacie off-topowe spekulacje.

Btw. "Od przybytku glowa nie boli" :)

Pozdrawiam.


22 Gru 2011, o 23:40
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Cze 2011, o 21:16
Posty: 1021
Podziękowano: 39 razy
Otrzymanych podziękowań: 175 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
uch... nadal twierdzę, że rozpisywanie podobnych 'pomysłów' to wyłącznie sztuka dla sztuki. jeżeli daje ci to radość, satysfakcję czy whatever to pisz, ale to jeszcze nie sprawia że takie wypracowanie będzie w jakikolwiek sposób użyteczne - jeżeli twórcy gry potrzebują czegokolwiek w tym stylu, to unikalnego konceptu na samą instancję, sposób pojawiania się bossa, drogę dotarcia do niego, wypracowania sobie możliwości walki z nim.

i nie, nie gadałam z drygiem, moją pewność opieram na skillu o nazwie 'czytanie ze zrozumieniem' połączonym z umiejętnością 'myślenie'. (to wcale nie jest osobisty przytyk, zaznaczę;p)



a teraz głęboki wdech i konstruktywna krytyka samego tematu, zgodnie z życzeniem...

tytułem wstępu - dobrą koncepcję instancji powinno się dać określić przymiotnikiem z rodzaju: nowa, oryginalna, świeża, unikalna, nieszablonowa, niepowtarzalna, nowatorska, wyszukana itp, itd.

przykro mi, ale do opisanej nie pasuje żaden nich - to tylko żywa kopia już istniejących instancji (lokacja z kilkoma odnogami, konieczność zabicia kilku grupek mobów przed starciem z bossem - jak np. smok, geomorph), a więc podstawowego atutu porządnego pomysłu nie ma.

ale lećmy dalej... szczerze wątpię, żeby drzwi na prawo od jorisa ktoś narysował i wstawił do gry z nudów, a więc stawiam w ciemno swój zasilacz od laptopa że jakiś plan na ich zagospodarowanie jest ^^

mamy jeszcze moby i bossa bez nazw albo z takimi które za nic nie pasują do gry bo są zbyt nijakie, i z zestawem z sufitu wziętych statystyk (wybacz, ale pojęcie o mechanice gry masz mocno blade, tyle co można podejrzeć 'z zewnątrz', więc określanie np. ilości pa takiego moba to tylko niewiele warte spekulacje). no i bezimienne rary oraz wartości uzyskiwanego ekspa i złota, wzięte jak sądzę z tego samego sufitu...



teraz posypią się gromy na moją biedną głowię, ale spójrz proszę uczciwie na to coś nabazgrolił i powiedz mi że to jest lepsze albo choć tak samo dobre jak najlepsze instancje już istniejące w grze... (że za dużo wymagam? a po co równać w dół? to ma być świetne, a nie wystarczająco dobre albo 'ujdzie w tłumie').

pozdrawiam i głowa do góry, zawsze możesz posadzić drzewo czy coś, przynajmniej jakiś pożytek z wykonanej pracy;)


23 Gru 2011, o 00:43
Profil
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 466
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
ironka napisał(a):


tytułem wstępu - dobrą koncepcję instancji powinno się dać określić przymiotnikiem z rodzaju: nowa, oryginalna, świeża, unikalna, nieszablonowa, niepowtarzalna, nowatorska, wyszukana itp, itd.


przykro mi, ale do opisanej nie pasuje żaden nich - to tylko żywa kopia już istniejących instancji (lokacja z kilkoma odnogami, konieczność zabicia kilku grupek mobów przed starciem z bossem - jak np. smok, geomorph), a więc podstawowego atutu porządnego pomysłu nie ma.


Moze nie jest to nic nowego ale cos co sie sprawdza.

ironka napisał(a):
ale lećmy dalej... szczerze wątpię, żeby drzwi na prawo od jorisa ktoś narysował i wstawił do gry z nudów, a więc stawiam w ciemno swój zasilacz od laptopa że jakiś plan na ich zagospodarowanie jest ^^


2 slowa

Stare targowisko
niby mialo byc wkrotce otware jednak co wyszlo? a no nic nie wyszlo mimo ze istnialo przez ladny kawalek czasu i tak zostalo usuniete (tak wiem ze targowisko jest "przygotowywane" lecz nie zmienia to faktu ze jak narazie obie te lokacje laczy pustka)

ironka napisał(a):
mamy jeszcze moby i bossa bez nazw albo z takimi które za nic nie pasują do gry bo są zbyt nijakie, i z zestawem z sufitu wziętych statystyk (wybacz, ale pojęcie o mechanice gry masz mocno blade, tyle co można podejrzeć 'z zewnątrz', więc określanie np. ilości pa takiego moba to tylko niewiele warte spekulacje). no i bezimienne rary oraz wartości uzyskiwanego ekspa i złota, wzięte jak sądzę z tego samego sufitu...


Jak napisalem nazwy sa robocze bo nie przyszlo mi nic do glowy co pasowalo by do klimatu.Moze sam cos zaproponuj hmm? :)
Co do statystyk i expa.
Troszke gram w taern i latwo mozna zauwazyc ze kazda umiejetnosc jaka posluguja sie moby posluguje sie takze i gracz (z pewnymi wyjatkami) i lvle tych umiejetnosci tez sa do nich przypisane (stad tez niektore mobki zabiora ci taranem tylko 2 pa a inne 4)
co do samych statystyk tu takze napisalem ze nie mam pojecia jaka wartosc mozna przyjac za optymalna i nie chcialem ani przesadzic ani zanizyc wartosci.
Chodzac po instancjach mozna zauwazyc pewne granice w otrzymywanym expie i zlocie.Te rzeczy nie sa podane dla zwyklego gracza taernu ale my wrzucajac swoje pomysly nie musimy znac calej mechaniki gry i nawet najmniejszego jego szczegolu (miedzy innymi jak wyliczany jest exp) dlatego "wartosci z sufitu" wzialem jako sredni exp jaki moglby byc przydzielony za dana grupke.Dodam jeszcze ze o ile dobrze pamietam z taerniaka to nazwy rarow sa najmniejszym problemem i sa one wymyslane pod koniec tworzenia samej insty wiec tu wydaje mi sie ze nie miales sie juz do czego przyczepic :]

ironka napisał(a):
teraz posypią się gromy na moją biedną głowię, ale spójrz proszę uczciwie na to coś nabazgrolił i powiedz mi że to jest lepsze albo choć tak samo dobre jak najlepsze instancje już istniejące w grze... (że za dużo wymagam? a po co równać w dół? to ma być świetne, a nie wystarczająco dobre albo 'ujdzie w tłumie').


Patrze uczciwie i mysle ze ta instancja byla by ciekawsza od niektorych juz istniejacych na ten przedzial lvlowy (ichi geo duszki), dlatego ze jest ciut bardziej wymagajaca (tu potrzeba by bylo zgranej ekipy a nie 1-2 osob)
(najlepsza oczywiscie nie bedzie bo "najlepsza" to pojecie wzgledne ktore dla kazdego znaczy co innego)

ironka napisał(a):
pozdrawiam i głowa do góry, zawsze możesz posadzić drzewo czy coś, przynajmniej jakiś pożytek z wykonanej pracy;)


spox ;) nie przejmuje sie. Spodoba sie komus to sie spodoba , nie to trudno :] o krytyke sam prosilem.
a drzewla sadzic nie musze.

@down
jako ze nie chce robic spamu ~

jestes kobieta, moje niedopatrzenie, wybacz.
Targowisko a instancje to dwie zupelnie inne rzeczy, targowisko wymaga o wiele wiele wiekszego nakladu pracy niz instancja, poza tym jest trudniejsze do zrobienia (skoro znalezli czas na edytor dla kobiet gildie i instancje valdka to i na targowisko dawno by znalezli lecz problem zapewne nie twki w czasie a jak rozwiazac niektore aspekty targu)
nie ma co komentowac? hmm znaczy sie ze najwazniejsza czescia o ktorej powinno sie mowic sa wlasnie nazwy? ^^

Do modkow~
jesli uwazacie ze robi sie niepotrzebny spam jak i sam temat nie jest do niczego potrzebny, zamknijcie go (chyba ze myslicie inaczej) :]
thx

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


Ostatnio edytowany przez Shorty 23 Gru 2011, o 02:56, edytowano w sumie 2 razy



23 Gru 2011, o 01:45
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Cze 2011, o 21:16
Posty: 1021
Podziękowano: 39 razy
Otrzymanych podziękowań: 175 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
jestem kobietą, tak dla ścisłości.

targowiska nie ma, o ile rozumiem, dlatego że nie ma czasu na jego zrobienie i wprowadzenie. skoro na to nie ma, to znajdzie się na kiepską instancję?

brak nazw to nie był zarzut z mojej strony, a raczej podkreślenie że nawet nie bardzo jest co komentować...

wybacz, ale taka instancja nie byłaby ciekawsza od obecnych - byłaby identyczna. a klonować istniejące rozwiązania można bez większego wysiłku i taśmowo, więc powtórzę pytanie, po co mnożyć tego typu tematy? pytanie retoryczne rzecz jasna;)


23 Gru 2011, o 02:14
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
Pomysł warty rozwinięcia, może wyjść z tego albo nowa, ciekawa i klimatyczna instancja albo duchy II.
Poczekajmy na wypowiedz kogoś ze Starszyzny (GM, Admin) co oni na to i w jakim czasie ew można to wprowadzić.

Mała sugestia: może zamiast czapki dla magów jakaś peleryna np.

wym lev 40
HP +120
Mana +50
Wszystkie odp + 15

Celowo pomijam inne wymagania, brak rarowej peleryny dla magów jak i postaci fiz.
Nieco zmniejszyć ilość mobów po drodze, jest ich za dużo na ten level.

Mniej krytyki, pomysł przyzwoity, pomóżmy go doszlifować

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


31 Gru 2011, o 16:08
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
Ktoś chciał zrobić drugi zamek z połączonym pomysłem klucza tak jak się idzie na fyo/gmo :lol: :roll:


3 Sty 2012, o 11:01
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 466
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
lepsze to niz pisanie bezsensownych postow konczonych glupawymi emotami. (ani to jakiejs krytyki ani nic w sobie nie ma, zwykle nabijanie posta)

@Calipsis

pelerynki nie podawalem bo mag i tak ma z nia latwo (moze mam takiego pecha ale wiekszosc pelerynek ktore widuje u druidow i koldow sa dla magow, nie mowiac juz o tym ze pelke dla maga mozna trafic juz na 25 lvlu a dla fizola 31+ przy farcie :s)

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


3 Sty 2012, o 16:45
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sty 2012, o 18:02
Posty: 98
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancja mid-lvlowa (Zakon Cienia)
jestem na tak


3 Sty 2012, o 18:59
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 381 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron