Autor |
Wiadomość |
kerklis
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45 Posty: 332 Podziękowano: 34 razy Otrzymanych podziękowań: 358 razy
|
Podpalenie u MO
W podpaleniu u mo wkradł się błąd, nie wiem czy tylko w opisie czy to głębszy temat:
1. podpalenie na 2 i 3 poziomie zadaje identyczne obrażenia 169%, zmienia się szansa trafienia i koszt rzucenia na każdym poziomie, ale obrażenia na tych dwóch poz. są identyczne
2. podpalenie 2 poz. majce zadać 169% zadaje około 1/3 obrażeń iskry, która na 7 poz. ma 160% obrażeń, przy identycznym wzorze obliczeniowym, chyba ze opis jest niedokładny, lub ja go źle rozumie i podpalenie ma zadać te 169% przez cały okres trwania, czyli 2 rundy, ale nawet wtedy nie jest w stanie zadać tego co zadaje 160%wa iskra w jednym strzale..
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.
|
26 Lis 2010, o 01:18 |
|
|
Krawiec
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 20 Sie 2009, o 23:24 Posty: 419 Podziękowano: 133 razy Otrzymanych podziękowań: 50 razy
|
Re: Podpalenie u MO
Ad. 1 Na 90% nie ma błędu, skoro zmienia się szansa trafienia. Ale solidaryzuje się z Tobą i uważam, że obrażenia też powinny nieznacznie wzrosnąć. Ad. 2 Masz rację.
edit Krawiec: skorygowano treść w punkcie drugim i konsekwentnie we wszystkich poniższych postach. Początkowo nie zrozumiałem problemu.
_________________ Shade, 63 lvl, sheed, S1 (nieaktywny)
|
26 Lis 2010, o 09:44 |
|
|
kerklis
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45 Posty: 332 Podziękowano: 34 razy Otrzymanych podziękowań: 358 razy
|
Re: Podpalenie u MO
Wydaje mi się, że to nieistotne jaki to rodzaj ataku, dystans czy fizyczny skoro oba są liczone z tego samego wzoru 1,6moc+0.6wiedza czyli jeśli maja zadać te 160% to ta wartość powinna być taka sama dla obu ataków. Tak samo jak zwykły atak i strzał są liczone z tego samego wzoru 0,7 sila+0,3zr+ bron, i te ataki tez powinny zadać tyle samo obrażeń, oczywiście pomijając odporności przeciwnika, które przy iskrze i podpaleniu nie ma znaczenia
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.
|
26 Lis 2010, o 18:55 |
|
|
Krawiec
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 20 Sie 2009, o 23:24 Posty: 419 Podziękowano: 133 razy Otrzymanych podziękowań: 50 razy
|
Re: Podpalenie u MO
Cytuj: Wydaje mi się, że to nieistotne jaki to rodzaj ataku, dystans czy fizyczny skoro oba są liczone z tego samego wzoru 1,6moc+0.6wiedza czyli jeśli maja zadać te 160% to ta wartość powinna być taka sama dla obu ataków. Dobrze Ci się wydaje:) Inna sprawa, że TO SĄ ATAKI INNEGO TYPU. Szansa trafienia jest inaczej liczona przy ataku fizycznym i dystansowym. Przy bronieniu się przed iskrą rozważane są wiedza i zręczność broniącego, zaś w trakcie obrony przed podpaleniem - tylko zręczność. Podpalenie jest zatem super-skutecznym atakiem przeciw postaciom czarującym, dodatkowo wykorzystuje efekt zaskoczenia. Edit Krawiec: skorygowana treść, poprzednio bez zrozumienia:)
_________________ Shade, 63 lvl, sheed, S1 (nieaktywny)
|
26 Lis 2010, o 19:18 |
|
|
kerklis
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45 Posty: 332 Podziękowano: 34 razy Otrzymanych podziękowań: 358 razy
|
Re: Podpalenie u MO
Hmm, no masz całkowita racje, tylko że Ty piszesz o szansie trafienia i co na nią wpływa, i tu się zgadzam , ale mi cały czas chodzi o ilość zadawanych obrażeń, a na to nie ma wpływu ani ilość wiedzy ani zręczności (odporności nadal pomijamy) tak ,ze jak mam atak który ma zadać 160obrazen (160%), to nie ważne czy przeciwnik ma po 500 wiedzy i zręczności, jak go wreszcie trafie to mam mu zadać te 160obr(160%) i nie ważne czy to atak z bliska czy odległości Chyba ze faktycznie na ilość obrażeń wpływają inne rzeczy niż to co jest w opisie umiejętności i podanym wzorze, wtedy proszę o naprostowanie mojego myślenia Edit Krawiec: Dopiero teraz zrozumiałem o co Ci chodzi:) Oczywiście masz rację!
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.
|
26 Lis 2010, o 23:05 |
|
|
Ersar
Pogromca Valdaroga
Rejestracja: 28 Sie 2010, o 14:54 Posty: 1213 Podziękowano: 3 razy Otrzymanych podziękowań: 18 razy
|
Re: Podpalenie u MO
Na ilość zadawanych obrażeń wpływają itemy, moc.
_________________ - by Xarxas
|
26 Lis 2010, o 23:08 |
|
|
drygu
Administrator
Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34 Posty: 3515 Podziękowano: 108 razy Otrzymanych podziękowań: 1521 razy
|
Re: Podpalenie u MO
Kerklis: Możliwe, że te procenty nie do końca się zgadzają. W przypadku tego czaru jest to sumaryczna liczba obrażeń ze wszystkich tur. W opisie jest podana na oko
|
26 Lis 2010, o 23:20 |
|
|
mikei
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 14 Wrz 2010, o 20:54 Posty: 383 Podziękowano: 4 razy Otrzymanych podziękowań: 5 razy
|
Re: Podpalenie u MO
Drygu -czyżbyś dostał szpilą na smoku Ale może podpowiesz jak się ma sytuacja w momencie, gdy dwóch MO podpala mobka, ale mają podpalenie na różnych poziomach. Wydaje mi się, że o ile liczba tur trwania podpalenia sumuje się podobnie, jakby jeden MO podpalił kilka razy, o tyle występuję "problem" z wielkością obrażeń - liczone są te przynależne ostatniemu skutecznemu atakowi, a tak być IMO nie powinno. Podpalenie podpałka na 1 a potem na 7 lvl (w jednej rundzie) da inne obrażenia w kolejnej turze, niż podpalenie 7lvl a potem 1. Być może problem dotyczy także innych ataków takich jak ognista strzała czy zatrucie (ujemny % do siły/zużycia many itp).
_________________ Mikei S1 Nie zawija się ognia w papier.
|
29 Lis 2010, o 16:57 |
|
|
drygu
Administrator
Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34 Posty: 3515 Podziękowano: 108 razy Otrzymanych podziękowań: 1521 razy
|
Re: Podpalenie u MO
Tak, zawsze liczy się ostatni atak. Nawet jeżeli jest słabszy to nadpisuje poprzedni. Zrobione jest to tak aby uprościć obliczenia, których w walce i tak jest bardzo dużo. Dlatego póki nie przetestujemy gry przy bardzo dużym obciążeniu i nie sprawdzimy na ile sobie możemy jeszcze pozwolić nie możemy tu nic kombinować.
|
29 Lis 2010, o 18:19 |
|
|
mikei
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 14 Wrz 2010, o 20:54 Posty: 383 Podziękowano: 4 razy Otrzymanych podziękowań: 5 razy
|
Re: Podpalenie u MO
Prostym rozwiązaniem a na teraz lepszym byłoby zebrać średnią arytmetyczną. Bo teraz niestety występuje losowość zależna od prędkości kompów i łączy. A różnica pomiedzy lvl 35 a 55 jest duuuża.
_________________ Mikei S1 Nie zawija się ognia w papier.
|
29 Lis 2010, o 19:20 |
|
|
|