Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 7 posty(ów) ] 
 Błąd użycia czaru - Wyostrzone Zmysły 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 31 Gru 2011, o 01:25
Posty: 36
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Błąd użycia czaru - Wyostrzone Zmysły
Serwer: S3
Nazwa postaci: Polkot
Czas: 2-01-2012
Opis:
Serwer S4

Jako łucznik mam ustawioną strategię walki tak, aby na wstępie aktywować Wyostrzone Zmysły. Oczywiście podczas drugiej rundy zmieniam tę pierwszą akcję na strzał (lub coś innego).
Problem polega na tym iż, jeśli walka skończy się w pierwszej rundzie (był jeden przeciwnik i trafiłem go krytykiem), to niezależnie od tego że walka jest już zakończona, mój łucznik przed zamknięciem ekranu walki ponownie aktywuje pierwszą akcję tj. Wyostrzone Zmysły - do niczego już nie potrzebne i zużywam niepotrzebnie mane :(
Proszę o poprawienie tego baga bo jest to nieco upierdliwe :x

Polkot


2 Sty 2012, o 18:22
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2010, o 22:29
Posty: 1435
Podziękowano: 52 razy
Otrzymanych podziękowań: 100 razy
Post Re: Błąd użycia czaru - Wyostrzone Zmysły
W sytuacji która opisałeś nie może zaistnieć ponowne rzucenie zmysłów.
Działa to np gdy pozostał ci jeden przeciwnik który ma na sobie np podpalenie i po rozpoczęciu rundy umiera. Wtedy buffy takie jak zmysły czy leczenie o które głównie tu chodzi są wrzucane.
Warunek: Ustawione zmysły w jednym ataku.
Sprawdziłem przed chwilą to co opisałeś i działa poprawnie.


2 Sty 2012, o 20:16
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 31 Gru 2011, o 01:25
Posty: 36
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Błąd użycia czaru - Wyostrzone Zmysły
Tak Pirek, masz rację, ale błąd jest, tylko ja go źle opisałem. Otóż taka sytuacja występuje faktycznie wtedy kiedy na pierwszej pozycji pozostaje buff (jak mówisz) zmysły i kończy się walka, zaś ja niepotrzebnie juk klikam na ikonę zegara :)
Jest to odruch i oczywiście moja wina (... teraz uważam na to), jakkolwiek nie powinno to moim zdaniem aktywować akcji drugiej rundy, gdyż przeciwnik już jest martwy :) i walka jest skończona.


2 Sty 2012, o 20:28
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Post Re: Błąd użycia czaru - Wyostrzone Zmysły
To jest raczej celowe dzialanie niz blad, ale zapytam adminow dla pewnosci.


3 Sty 2012, o 02:05
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 31 Gru 2011, o 01:25
Posty: 36
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Błąd użycia czaru - Wyostrzone Zmysły
Po wielu "testach" odnoszę wrażenie że tak jest jak piszesz Mystheria, jest chyba jakieś celowe działanie bo zdarza się że nawet mój pies wywołuje jakąś pierwszą akcję następnej rundy, pomimo zabicia już przeciwnika.
Mimo wszystko nadal nie rozumiem celowości takiego działania!
Napisz Mystheria co sądzą o ty admini ?

Dzięki za pomoc
Polkot


4 Sty 2012, o 15:25
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Lip 2010, o 13:31
Posty: 2670
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 67 razy
Post Re: Błąd użycia czaru - Wyostrzone Zmysły
Na pewno chodzi o akcję "następnej rundy", a nie akcję "rundy, w której pada przeciwnik"?

_________________
"Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało."


4 Sty 2012, o 21:09
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 31 Gru 2011, o 01:25
Posty: 36
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Błąd użycia czaru - Wyostrzone Zmysły
EsAmo napisał(a):
Na pewno chodzi o akcję "następnej rundy", a nie akcję "rundy, w której pada przeciwnik"?


Tak EsAmo. Jako łucznik potrzebuję Wyostrzone Zmysły raz na 5 rund. Nawet trudno domniemywać żebym miał potrzebę aktywować je dwa razy podczas jeden rundy.
To samo dotyczy psa, który aktywuje akcję Strach zawsze wyłącznie na początku rundy a nie na końcu. Jak więc wytłumaczyć że przeciwnik pada a pies jeszcze na koniec aktywuje ponownie akcję Strach

Jak już opisywałem dzieje się tak tylko wtedy, kiedy za wcześnie "klikam" na zegar rundy. To taki odruch wynikający z tego, że przeciwnik został np. pogryziony i krwawi, zatem runda już się skończyła (nieomal) po czym następuje moment "wykrwawienia" i odjęcia dodatkowych punktów, zanim wystartuje kolejna runda. Właśnie w tym czasie najczęściej zdarza mi się zawczasu klikać na zegar, po czym przeciwnik pada, zaś ja, lub pies aktywuje akcję, która tak naprawdę należy już do następnej rundy. Dlaczego ???

Pozdrawiam
Polkot


4 Sty 2012, o 23:06
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 7 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 273 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron